خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
حمیدرضا سهرابی با یادآوری این‌که برای 200 هزار واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن در شهرها برنامه‌ریزی مناسبی انجام شده است، اظهار کرد: امیدواریم با سـ*ـیاست های جدید گره‌های طرح اقدام ملی مسکن، از جمله پایین بودن سقف وام و بازپرداخت 15 ساله آن برطرف شود. در همین خصوص، مقرر است، بازپرداخت تسهیلات ساخت در قانون جهش تولید مسکن به مدت 20 سال افزایش یابد و سقف تسهیلات نیز در شهرهای مختلف جمعیتی مناسب‌سازی شود.
وی از ارایه تفاهم‌نامه پیشنهادی برای اجرای سالانه 200 هزار واحد مسکن شهری در قالب قانون جهش تولید مسکن خبر داد و تاکید کرد: چنانچه تسهیلات ابلاغ شود، عملیات اجرایی 200 هزار واحد مسکن شهری قانون جهش تولید مسکن تحت مسئولیت بنیاد اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص افزایش سقف تسهیلات قانون جهش تولید مسکن به 400 میلیون تومان، اعلام کرد: وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد پرداخت وام قانون جهش تولید در شهر تهران 450 میلیون تومان، کلانشهرها و شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت 400 میلیون تومان، در مراکز استان‌ها 350 میلیون تومان و سایر شهرها 300 میلیون تومان، تسهیلات پیشنهاد شده است.
سهرابی یادآور شد: تسهیلاتی که برای احداث 200 هزار واحد مسکن شهری تحت مسئولیت بنیاد مسکن تعلق می‌گیرد 300 میلیون تومان و بازپرداخت آن 20 ساله است.
به گزارش تسنیم، 2 روز قبل وزیر راه و شهرسازی از پرداخت وام 400 میلیون تومانی در قالب قانون جهش تولید مسکن خبر داده و گفته بود: پیشنهاد وزارت راه در شهرها تا 400 میلیون تومان و در روستاها تا 250 میلیون تومان تسهیلات ارزان‌قیمت است، این مسئله کاملاً محاسبه شده است و از هفته آینده به بانک‌ها ابلاغ خواهد شد. برای اقشار ضعیف هم سود کاهش یافته است و هر سال بازپرداخت افزایش خواهد یافت. دولت به این اقشار از طریق صندوقی که پیش‌بینی می‌شود، کمک خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
#تالار_اخبار


پیشنهاد پرداخت وام ۴۵۰ میلیون تومانی در قانون جهش تولید مسکن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا