خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نام خالق زیبایی ها!

در اینجا زیباترین شهرهای جهان را می بینید که از دیدنشان شگفت زده خواهید شد. توی نقاط مختلف جهان، مکانها و مناظر دیدنی و فوق العاده ای وجود دارد که افراد خیلی زیادی هم هرساله برای دیدن این مکان های برای تفریح و گردش زیبا سفر می کنند.
عده ای برای سپری کردن ایام تعطیلات یا برای رفتن به ماه عسل دنبال پیدا کردن شهر رمانتیک دنیا هستند. به نظرتان شهر رمانتیک دنیا در کجای جهان قرار دارند؟

اگر اهل سفر هستید و دوس دارید از زیباترین شهرهای دنیا دیدن کنید. پس حتما این مطلب را بخوانید و با زیباترین و رمانتیک ترین شهرهای دنیا آشنا شوید.



beautiful-cities-640x360.jpg



شهر ونیز شهر زیبا و تماشایی ایتالیا!
ونیز یه جزیره در شمال ایتالیاست و تنها شهر در جهان است که در آن ماشینی تردد نمی شود و هیچ اثری از دود، ترافیک، اتومبیل‌ها و کامیون‌ها پیدا نمی‌کنید. تنها وسیله رفت و آمد در این شهر آبی، قایق است. در واقع شهر عابران پیاده است! شهر ونیز یکی از شهرهای گردش پذیر و جذاب دنیاست.

بخاطر شکل عجیب و آثار تاریخی و هنری که داره باعث شده سالانه میلیون ها نفر از همه جای جهان برای دیدن این شهر رمانتیک به ایتالیا سفر کنند. گردشگری با قایق از تجربیات زیبای سفر به این جزیره زیباست.

ونیز به عنوان زیباترین و رمانتیک‌ترین شهرهای روی آب جهان قرار دارد. سالانه میلیون ها توریست به شهر زیبای ایتالیا سفر می کنند تا جاذبه های گردشگری و میراث جهانی آن را از نزدیک تماشا کنند. همچنین سالانه رویدادها و جشنواره های مختلفی در شهر ونیز برگزار می شود که آن را تبدیل به یکی از جاذبه های هنری و سینمایی جهان کرده است

در گوشه گوشه شهر توریستی ونیز مناظر زیبا و جاهای دیدنی فراوانی برای تماشا وجود دارد. یکی از مهمترین دیدنی های ونیز میدان و کلیسای سن مارکو (Piazza San Marco) است که مارکوپولو در آن دفن شده است. بازارها، پل‌ها، میدان‌ها، کانال‌های آب، کلیساها و موزه‌های تاریخی این شهر همه در نوع خود تماشایی و منحصر به فرد هستند.

از دیگر جاذبه های زیبای ونیز؛ پل افسوس ها (Bridge of Sighs)، گراند کانال (Grand Canal)، پل ریالتو (Rialto Bridge)، کلیسای سانتا ماریا دلا سالوت (Santa Maria della Salute)، آرسنال (Arsenale)، ریوا دلی اسکیاوونه (Riva Degli Schiavone)، کاخ سانتا سوفیا (Ca’ d’Oro)، مورانو (Murano)، مجموعه پگی گوگنهایم (Peggy Guggenheim Collection)، جزیره و کلیسای سن جورجو ماجوره (Church of San Giorgio Maggiore) است که از دیدنی های ایتالیا و جاذبه های گردشگری به شمار می روند.

Venice.jpg



لندن حیرت انگیز ترین شهر انگلستان!

حتما اسم لندن رو شنیدید، این شهر پرجمعیت در واقع سومین بندر مهم انگلستان است. لندن یه شهر توریستی و تماشایی برای مسافرانی است که دنبال جاذبه های هیجان انگیز هستند.

بازدید از سیاه چال لندن که تاریخ لندن رو به تصویر کشیده، فراموش نشدنیه!! وجود پارک ها، موزه ها و گالری های هنری معروف از شناخته شده ترین جاذبه های این شهر هستند.

شهر لندن با داشتن تاریخ غنی، سنت و فرهنگی ممتاز به یکی از پربازدیدترین و محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده است. از چشم لندن تا کاخ باکینگهام همه در بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر انگلستان است.
از کاخ های سلطنتی تا پارلمان مردم، از ویرانه‌های رومی تا قلعه‌ها و کلیساها، شما می‌توانید روزهای بی‌شماری را به گشت و گذار در لندن بپردازید و نگران این نباشید که جاذبه‌های گردشگری این شهر به زودی تمام شوند چرا که لندن جاذبه‌های زیادی را در خود جای داده است.

دیدنی‌های بسیار مناسب برای کودکان (دوستدار کودک) در لندن وجود دارد. می‌توانید در آکواریوم لندن، موجودات دریایی را از نزدیک ببینید. همچنین می‌توانید در برخی موزه‌ها جاذبه‌های فرهنگی لندن را ببینید، ملکه را در قصر باکینگهام ملاقات کنید یا با بیگ‌بن عکسی به یادگار بیندازید.

بهترین جاهای دیدنی شهر لندن کاخ باکینگهام، موزه بریتانیا، برج لندن و تاور بریج، ساعت بیگ بن و ساختمان پارلمان بریتانیا، کلیسا وست مینستر، پارک هاید، اتاق جنگ چرچیل، چشم لندن، کاخ همپتون کورت، موزه ویکتوریا و آلبرت، پیکدیلی سرکس و میدان ترافالگار، کلیسا جامع سنت پائول، کاونت گاردن، تیت بریتانیا و تیت مدرن، کیو گاردن و گالری ملی هستند که از جاذبه های تاریخی و مشهور لندن به شمار می روند

london.jpg


شهر پر جاذبه و اعجاب انگیز آرژانتین
آرژانتین کشوری بسیار وسیع که جزو آمریکای جنوبی و هشتمین کشور وسیع جهان قرار دارد. پایتخت این کشور یعنی بوینس آیرس، جایگاه فرهنگ و سنت های متنوعی است و مردمی بسیار دوست داشتنی دارد.

وجود جاذبه های گردشگری، سواحل اعجاب انگیز و زیبایی شگفت انگیز در بوینس آیرس باعث شده که این شهر بزرگترین مرکز سرگرمی در آمریکای جنوبی و یک شهر رمانتیک در دنیا باشد. بوینس آیرس جاذبه های متنوعی مثل حیات وحش، باغ وحش، پارک ها و مکان های تاریخی و مجسمه های زیبایی دارد.

همچنین سواحل شنی سفید و دیدنی دارد که میشه شاهد موج سواری و قایق سواری گردشگران بود. توی آبهای ساحلی هم مردم میتونن غواصی کنند و حیات زیرآبی زیبای اون رو هم تجربه کنند.

آرژانتین جزو دومین کشور توریست پذیر در سراسر آمریکای لاتین است. با داشتن تعداد بیشماری جاذبه ی گردشگری در دل خود، هر سال میلیون ها توریست را پذیراست. در این کشور علاوه بر جاذبه های تاریخی، چشم اندازهای طبیعی و مناظر حیرت انگیزی وجود دارد که محل مناسبی برای طبیعت گردها و دوستداران طبیعت است.

در آرژانتین حتما به تماشای بازی چوگان بروید. به یکی از قهوه خانه های تاریخی شهر بروید و قهوه ای میل کنید. به دیدار بازی ها و رقص محلی آرژانتین بروید و شبی را در پالرمو در سفر خود بگذرانید.

از جاذبه های دیگر پرطرفدار و زیبای شهر تاریخی بوینس آیرس در آرژانتین می توان به قبرستان تاریخی رکولتا (Cementerio de la Recoleta)، خیابان معروف ال کامینیتو (El Caminito Street)، بازار سان تلمو (San Telmo)، مالبا (MALBA) اشاره کرد. آرژانتین کشور زیباییست که ناشناخته های زیادی برایتان خواهد داشت.

Ares.jpg


پاریس شهر رمانتیک فرانسه

پاریس شهر رویاها و شهر عاشقان دنیاست. زیبایی پاریس رو میشه عاشقانه دوست داشت و توی سنگفرش های زیبا و زیر مهتابش عاشقی کرد.

مناظر رمانتیک پاریس اغوا کننده اس و برای همین پاریس انتخابی عالی برای شهر رمانتیک دنیا است. از شانزلیزه گرفته تا برج ایفل که سمبل بی چون و چرای شهر است. پاریس جایی است که بدون اینکه دیده باشید میتوانید زیبایی خیره کننده اش رو حس کنید.
پاریس، پایتخت و شلوغ‌ترین شهر فرانسه محسوب می‌شود که جاودانگی خاصی برای هر گردشگری دارد. دیدنی های پاریس همه گردشگران را به سوی خود مجذوب می‌کند.

بسیاری معتقدند که پاریس رمانتیک ترین شهر جهان است، اما برخی دیگر این عنوان را به شهر رم ایتالیا نسبت می دهند. اما بدون شک پاریس یکی از معروفترین شهرهای گردشگری دنیاست که جاذبه های فراوانی در این شهر وجود دارد. کافه های مشهور پاریس، رودخانه سرزنده سن که از وسط شهر می گذرد، بناهای تاریخی و باغ ها و پارک های سرسبز و زیبا این شهر را به یکی از بهترین مقاصد برای زوج های جوان تبدیل کرده است.
پاریس به خاطر جذابیت‌های خاصش در جهان لقب «عروس شهرهای اروپا» را گرفته است. رمانتیک ترین مناطق پاریس بالای برج ایفل، محله لاتین، پل بیرحکیم (Pont de Bir Hakeim)، پل هنر (Pont des Arts)، برج مونپارناس (Tour Montparnasse)، ایل دو لا سیته (Île de la Cité)، مون مارتر (Montmartre) هستند که محل تردد زوج هایی از سرتاسر دنیاست.

جالب است بدانید دیوار مشهور عشق هم در منطقه مون مارتر قرار دارد. این دیوار ۴۰ متر مربع مساحت دارد و روی آن به ۲۵۰ زبان زنده دنیا جمله «دوستت دارم» نوشته شده است.

Paris.jpg


وین شهر زیبا و دیدنی اتریش

شهر وین اتریش انگار برای پیاده روی های عاشقانه طراحی شده، به طوری که خیابان های زیبای این شهر مجبورت میکنه تا ساعت ها قدم بزنید.

کالسکه هایی که توی شهر پرسه میزنند، قصرها و موزه های جذابی که توی این شهر هستند، همه این ها باعث شده تا شهر وین به یه مقصد رمانتیک و دوست داشتنی تبدیل شده و در نهایت باید گفت وین یه انتخاب در بین ۵ شهر رمانتیک دنیا است.

وین، پایتخت اتریش و یکی از پر بازدیدترین شهرهای اروپا، بیشتر جاذبه و تاریخ غنی خود را به موقعیت جغرافیایی زیبای خود در حاشیه رودخانه دانوب مدیون است. این شهر به اسم مهد موسیقی دنیا نام‌گذاری شده است. از آهنگسازان کلاسیک برجسته گرفته تا شیرینی‌های خوشمزه.
شهر زیبای وین با وجود چشم اندازهای تاریخی فوق العاده، مجموعه های باشکوه هنری، کاخ های پر زرق و برق، و میراث استثنایی موسیقی که هنوز هم در سالن های کنسرت و یکی از بزرگترین تالارهای اپرا در جهان ادامه دارد، بازدیدکنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می کند.

شهر رمانتیک وین با فضایی بین‌المللی، دارای جذابیتی مسحور کننده است که متأثر از معماری ناب قدیمی، درشکه‌های معروفش که با نام «فیاکر» و همچنین کافه‌های جذاب کنار خیابان‌هایش با قهوه‌ها و آداب اتریشی می‌باشد.

وین شهری که ارزش چندین بار دیدن را دارد. از اماکن تفریح و گردشگری جذاب وین می توان به مدرسه اسپانیایی سوارکاری، گرابن، کلیسای جامع استفان، برگارتن، بلوار رینگستراس(Ringstrasse)، مجتمع تاریخی بلودر، هاندرواسرهاس، کاخ سلطنتی هافبرگ، قصر شونبرون(schönbrunn palace)، بزرگراه گروسگلوکنر(Grossglockner) و موزه ماک(MAK) اشاره نمود.

Vienna.jpg




منبع: تاپ فایو


پنج شهر زیبا در جهان که هر گردشگری را شیفته خود میکنند!

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا