خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
نسخه نظامی مرسدس بنز جی کلاس W461 معرفی شد. این شاسی بلند نظامی مرسدس بنز نسبت به قبل قدرتمندتر شده و از ویژگی‌های آفرودی جدیدی بهره می‌برد.

شرکت مرسدس بنز در ابتدا شاسی بلند جعبه‌ای و قدرتمند جی کلاس را برای اهداف نظامی طراحی کرد، اما علاقه مشتریان به این خودرو باعث شد تا این خودروساز آلمانی نسخه‌های غیر نظامی و لوکس مرسدس بنز جی کلاس را نیز به بازار عرضه کند. با این وجود همچنان برخی کشورها از این شاسی بلند به عنوان خودرو سازمانی ارتش استفاده می‌کنند و به همین دلیل مرسدس بنز نسخه جدیدی از آن را به همراه تغییرات متعدد معرفی کرده است که در ادامه با مشخصات این شاسی بلند نظامی آشنا می‌شویم.

مشخصات مرسدس بنز جی کلاس W461


شرکت مرسدس بنز سری سفارشی جدید نسخه نظامی بنز جی کلاس را با کد W464 به تولید خواهد رساند. این خودرو که به شکل ویژه به نهادهای دولتی و نظامی تعلق دارد برای عملیات‌های ویژه نظامی طراحی شده است، از این رو برخی ویژگی‌های جدید آن در نسخه‌های غیر نظامی ارائه نخواهد شد. البته مرسدس بنز همچنان به تولید مدل قبلی این خودرو یعنی W461 ادامه خواهد داد.

خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که مرسدس بنز جی کلاس W461 اکنون به قابلیت‌های آفرودی بیشتری مجهز شده و شرکت سازنده برای آن یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربو دیزل قدرتمند نیز در نظر گرفته است.

پیشرانه مرسدس بنز جی کلاس W461 اکنون می‌تواند قدرتی برابر با ۲۴۵ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند که در مقایسه با نسخه قبلی قدرت آن ۳۵ درصد و گشتاور آن نیز ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده است. یک گیربکس ۸ سرعت اتوماتیک نیز قدرت تولیدی را به تمام چرخ‌ها منتقل خواهد کرد.

نسخه نظامی مرسدس بنز جی کلاس اکنون در مصرف سوخت نیز با ارتقا پیدا کرده و از یک سیستم برق جدید بهره می‌برد. ضمن این که ظرفیت باربری این خودرو نیز افزایش یافته و ویژگی‌های ظاهری جدید نظیر چراغ های LED جلو و چراغ های روزتاب برای آن در نظر گرفته شده است.

منبع: زومیت


نسخه نظامی مرسدس بنز جی کلاس W461 ، غول جنگنده آلمانی معرفی شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا