نویسنده این موضوع
ستفاده از سیستم تعلیق بادی در خودروهای جدید، دامنه کنترل بیشتری نسبت به فنرهای فولادی ارائه میدهد و در جداسازی ارتعاش مؤثرتر است و به افزایش راحتی سرنشینان کمک میکند.
سیستم تعلیق بادی که زمانی فقط در خودروهای سواری لوکس به کار گرفته میشد، اکنون به دلیل کاربردپذیری بسیار متنوعی که دارد، در طیف وسیعی از خودروها مورد استفاده قرار میگیرد.
تعلیق بادی بدون شک میتواند به افزایش راحتی سواری کمک کند؛ بهعنوان مثال ارتفاع سواری را پایین بیاورد تا ورود و خروج از خودرو شاسیبلند راحتتر شود و در سرعتهای بالا درگ را کاهش دهد. میتوان ارتفاع سواری را برای استفاده عادی افزایش داد یا حتی فاصله کف خودرو با زمین را برای رانندگی در مسیرهای خارج از جاده (آفرود) بالاتر برد و حتی میتوان میزان سختی فنرها را برای پشتیبانی از حالتهای مختلف رانندگی تغییر داد. سیستم تعلیق بادی را میتوان با هر نوع سیستم میرایی از جمله میراکنندههای تطبیقی مگنتورئولوژیک و میلههای ضد غلتش با سختی متغیر استفاده کرد.
واحدهای سیستم تعلیق بادی جایگزین فنرهای مارپیچی موجود شده و در کمکفنرهای تعلیق ادغام میشوند. همچنین میتوان بهطور جایگزین از فنرهای بادی بهصورت مستقل از کمکفنر، بهخصوص در تعلیق عقب استفاده کرد. فنر بادی خود بهطور معمول از یک کیسه هوای سخت و قابل انعطاف تشکیل میشود. آنها در انواع و اندازههای گوناگون وجود دارند اما در نهایت همان کار فنرهای مارپیچی فولادی را انجام میدهند. آنها کمی شبیه به قصر بادی در اندازهی کوچکتر ولی با فناوری پیچیدهتر هستند؛ فنرهای بادی با استفاده از هوای فشرده عمل کرده و در هنگام فشرده شدن، مقاومت بیشتری ایجاد میکنند.
سیستم تعلیق بادی که زمانی فقط در خودروهای سواری لوکس به کار گرفته میشد، اکنون به دلیل کاربردپذیری بسیار متنوعی که دارد، در طیف وسیعی از خودروها مورد استفاده قرار میگیرد.
تعلیق بادی بدون شک میتواند به افزایش راحتی سواری کمک کند؛ بهعنوان مثال ارتفاع سواری را پایین بیاورد تا ورود و خروج از خودرو شاسیبلند راحتتر شود و در سرعتهای بالا درگ را کاهش دهد. میتوان ارتفاع سواری را برای استفاده عادی افزایش داد یا حتی فاصله کف خودرو با زمین را برای رانندگی در مسیرهای خارج از جاده (آفرود) بالاتر برد و حتی میتوان میزان سختی فنرها را برای پشتیبانی از حالتهای مختلف رانندگی تغییر داد. سیستم تعلیق بادی را میتوان با هر نوع سیستم میرایی از جمله میراکنندههای تطبیقی مگنتورئولوژیک و میلههای ضد غلتش با سختی متغیر استفاده کرد.
واحدهای سیستم تعلیق بادی جایگزین فنرهای مارپیچی موجود شده و در کمکفنرهای تعلیق ادغام میشوند. همچنین میتوان بهطور جایگزین از فنرهای بادی بهصورت مستقل از کمکفنر، بهخصوص در تعلیق عقب استفاده کرد. فنر بادی خود بهطور معمول از یک کیسه هوای سخت و قابل انعطاف تشکیل میشود. آنها در انواع و اندازههای گوناگون وجود دارند اما در نهایت همان کار فنرهای مارپیچی فولادی را انجام میدهند. آنها کمی شبیه به قصر بادی در اندازهی کوچکتر ولی با فناوری پیچیدهتر هستند؛ فنرهای بادی با استفاده از هوای فشرده عمل کرده و در هنگام فشرده شدن، مقاومت بیشتری ایجاد میکنند.
چگونه سیستم تعلیق بادی به بهبود کیفیت سواری کمک میکند؟
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com