خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,273
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
تبلت نوکیا T20 با صفحه‌نمایش 2k، بلندگوهای استریو و باتری ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعت معرفی شد
نویسنده: نوید عموزاده
چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۰

نوکیا T20، جدید‌ترین تبلت اچ‌ام‌دی گلوبال با نام تجاری نوکیا، مشخصات مناسبی دارد؛ اما نوآوری خاصی در آن دیده نمی‌شود. قیمت مدل 4G LTE این تبلت از ۲۴۰ یورو شروع می‌شود.
از زمانی که اچ‌ام‌دی گلوبال برند نوکیا را ازآنِ خود کرد، تعدادی زیادی گوشی تولید و عرضه کرد؛ اما دراین‌بین از تبلت خبری نبود که سرانجام امروز اچ‌ام‌دی گلوبال تبلت نوکیا T20 را نیز رونمایی کرد. تبلت مذکور اندرویدی است و مشخصات مناسب و قیمتی بسیار رقابتی دارد.
به‌نقل از androidauthority، تبلت اندرویدی عالی باید مشخصات درخورتوجه و اررش خرید زیادی داشته باشد؛ ولی به‌نظر می‌رسد اچ‌ام‌دی گلوبال نوآوری جدیدی در این تبلت به‌کار نبرده است. بااین‌حال، اگر به‌دنبال تبلت اندرویدی ارزان‌قیمتی هستید که بتوانید با آن کار‌های اولیه‌تان را انجام دهید، نوکیا T20 انتخابی عالی خواهد بود.
نوکیا T20 به صفحه‌نمایش ۱۰٫۴ اینچ LCD 2K مجهز است که حداکثر روشنایی‌اش به ۴۰۰ نیت می‌رسد که چندان عالی نیست. قدرت سخت‌افزاری تبلت نوکیا T20 را بسته به نوع مدل و منطقه، تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۸۰ یا Unisoc Tiger T610 تأمین می‌کند که با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراه است.
در برخی بازار‌ها نیز، این تبلت در نسخه‌‌ای مجهز به ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. درگاه کارت حافظه microSD نیز در این تبلت تعبیه شده است تا درصورت نیاز، فضا‌ی مدنظر را به ۵۱۲ گیگابایت افزایش دهید.
در پنل جلویی تبلت جدید، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و در پنلی پشت آن، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده است. در این محصول، پورت USB-C برای شارژ باتری ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با آداپتور ۱۵ وات و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری نیز وجود دارد.
تبلت نوکیا T20 با اندروید ۱۱ روانه بازار می‌شود و به‌گفته‌ی اچ‌ام‌دی گلوبال، به اندروید ۱۲ نیز به‌روزرسانی خواهد شد. ناگفته نماند این تبلت در مدل‌های 4G و Wi-Fi به بازار عرضه می‌شود.
به‌غیر از ویژ‌گی‌های یادشده، نوآوری خاصی در این تبلت دیده نمی‌شود و حتی می‌توان گفت تبلت مذکور یک گوشی نوکیا در ابعادی بزرگ است.
قیمت نسخه‌ی وای فای نوکیا T20 برای مدل با ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از ۲۰۰ یورو و مدل 4G LTE از ۲۴۰ یورو شروع می‌شود.
دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی تبلت ارزان‌قیمت نوکیا T20 با مشخصات مذکور چیست؟
زومیت


تبلت نوکیا T20 با صفحه‌نمایش 2k، بلندگوهای استریو و باتری ۸۲۰۰ میلی‌آمپرساعت معرفی شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا