خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
حفاظت سه لایه در متافیزیک

حفاظت سه لایه یک راه ساده و موثر برای محافظت از خود است. برای انجام این کار، خود را در حال ایستادن و جمع آوری تمام انرژی خود را به قلب خود را. احساس کنید که تمام قصد های شما در مرکز قلب شما قرار دارد.

از این فضا، باعث ایجاد حس عشق می شود و این احساس را به آرامی رشد می دهد و تمام بدن خود را به دست می گیرد. دمای عشق عشق را از قلب خود احساس کنید، مانند امواج ملایم گرما؛ رنگ آبی را مانند یک شعله تجسم کنید. اجازه دهید این احساس را برای تقریبا ۱۲ پا در جلوی بدن و در آنجا حرکت دهید، حباب یا شکل تخم مرغ را در اطراف خود ایجاد کنید. آن را به وضوح ببینید و می توانید آن را ضخیم کنید. دیدن و احساس گرما که از قلب شما بیرون می آید و آن را به سطح بیرونی حباب اعمال کنید.

توجه خود را به قلب خود جلب کنید و بار دیگر احساسات عشق را ایجاد کنید. احساس قلب خود را افزایش دهید این بار رنگ سبز را تجسم کنید. آن را زیباترین سبز که تا به حال دیده اید را می سازید. اجازه دهید آن را به اندازه تقریبا شش فوت در مقابل شما، درست مانند قبل، سفر و ایجاد یک حباب و یا شکل تخم مرغ در اطراف شما. آن را به وضوح ببینید که می توانید ببینید. حباب را با رنگ سبز رنگی که تولید کرده اید پوشش دهید.

توجه خود را به قلب خود جلب کنید و دوباره احساسات عشق و محبت را آغاز کنید. این بار یک رنگ طلایی و درخشان را تصور کنید و تصور کنید که انرژی در مرکز سـ*ـینه خود، چاکرای قلب خود را تولید می کند. وجود دارد، آن را به عنوان یک توپ طلایی، فلورسنت تقریبا چهار تا پنج اینچ دیده می شود. آن را ارتعاشی و حرکت دهید. احساس و بدانید که انرژی درون حوزه زنده است. احساس آن را تبدیل به جوهر عشق و محبت بیشتر و بیشتر، و احساسات الکتریکی در داخل آن احساس کنید.

اجازه دهید که توپ انرژی به آسانی از قلب شما فرار کند و حدود ۳ فوت در مقابل بدن شما حرکت کند و یک کره یا شکل تخم مرغ ایجاد کند. آن را به عنوان قوی به عنوان شما می توانید و ببینید که نور طلایی نور تابش همه اطراف آن.

اکنون خود را در مرکز سه لایه شکل تخم مرغ قرار دهید. فکر می کنم از عروسک های روسی که مناسب یکدیگر هستند. اولین شکل تخم مرغ، یکی با گرما، در حال سوختن است و هر انرژیی را که از شما در هر منبع ایده شناخته شده یا ناشناخته پیش بینی شده است، نگه می دارد. این قصد دارد شما را از جهان در مقیاس بزرگ حفظ کند، به خصوص انرژی هایی که هدف نهایی، منفی، خشم، انتقاد و حسادت است.

شکل دوم تخم مرغ، یک سبز، یک لایه دوم حفاظت ایجاد می کند. در اینجا شما اجازه می دهید انرژی را از طریق لایه اول عبور دهید و آن را به شما نزدیک تر کنید. در اینجا شما می توانید انرژی های شفا داده یا دریافت شده را ذخیره کنید.

سومین شکل تخم مرغ یکی از نزدیکترین شماست. رنگ طلایی است، و این لایه لایه شماست. در اینجا شما اجازه می دهید که روح وارد شود این فضای مرطوب ترین شما، فضای مدیتیشن درونی و ارتباط با خودتان است. این فضایی است که برای روابط صمیمی شما، اکتشاف داخلی، نماز، جشن و عشق محفوظ است.

منبع: علم ماورا


حفاظت سه لایه در متافیزیک

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا