خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
حس ششم خودتان را تقویت کنید

امروز می خواهیم روش ها و تکنیک های فوق العاده و بسیار راحتی رو به شما بگوئیم که در کمترین زمان ممکن بتوانید ، توانایی حس ششم خود را ارتقا دهید و منتظر اتفاقات و رویداد های جالب و غیرمنتظره در زندگی تان باشید.

۱. روی احساساتتان تاثیر بگذارید!

گاها پیش می آید حالتان خوب نیست و ناچار و یا از روی عادت ناراحت و غمگین هستید و دارید اتفاقات ناگواری که در طول روز برایتان پیش آمده را مرور می کنید ، فقط کافیست در همین حین لبخند بزنید ، یا خودمانی تظاهر کنید خوشحال هستید ، و می بینید که احساستان از آنچه در یک دقیقه قبل وجود داشت فراتر می رود!

۲. عاشق خودتان باشید!

عشق بزرگترین و مهم ترین عنصر در قلمروی معنویات است ، و این را بدانید که عشق از خود شخص شما شروع می شود. به زبان خودمانی هر چقدر بیشتر خودتان را دوست داشته باشید ، احساس بهتری دارید و خودتان را از حس ها و انرژی های منفی دور می کنید ، در نتیجه توانایی شما در همه زمینه ها بخصوص حس ششم افزایش پیدا می کند.

۳. خواب خواب خواب!

اینکه کلمه خواب رو سه بار تکرار کردیم، به این خاطر است که وقتی می خوابیم ضمیر خودآگاهمان به خواب می رود و قدرت های شهودی که در هنگام بیداری فعال نیستند فعال می شوند. قدرت شهود بیشتر افراد یا سرکوب می شود، یا انکار می شود یا نادیده گرفته می شود، ولی هنگام خواب این قدرت فرصتی برای فعالیت پیدا می کند. پس با خیال راحت خوب و کافی بخوابید، الیته زیاده روی نکنید.

۴. به همه چیز در اطرافتان دقت کنید!

به همه حواس خود دقت کنید، بینایی، شنوایی، چشایی، بینایی، لامسه و احساسات و دانشتان، همه مهم و تاثیر گذار هستند. تمامی یافته ها و دانسته هایتان را در ذهن خود نگه دارید و مرور کنید. مطمئن باشید بعد از مدتی خواهید توانست این لحظه ها را به هم پیوند بدهید و زنجیره ای تولید کنید که اطلاعات ارزشمندی راجع به شما و زندگیتان فراهم می کنند.

امیدواریم با به کار بستن روش های بالا بتوانید به مهارت فوق العاده در استفاده از این توانایی خدادادی برسید ، و همواره موفق و مانا باشید.

منبع: علم ماورا


حس ششم خودتان را تقویت کنید

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا