خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,751
امتیاز واکنش
6,701
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نام خالق ارواح


HauntedHouse1.jpg

ماهیت ارواح چیست و در کجا قرار دارد؟ طبق علم متافیزیک روح انسان در کدام بخش از جسمش قرار دارد؟ آیا تا به حال به این سوال فکر کرده اید. در واقع ماهیت روح حالت غیرمادی و مجرد دارد و همه موجودات و انسان ها بر روی کره جهان هستی دارای یک روح حیاتی هستند.

اگر شما از یک ترس واقعی لـ*ـذت می برید، این پنج نقطه فرصتی هست برای نزدیک شدن به بعضی از داستان های ارواح و اشباح وحشتناکی که تا به حال گفته شده است، ارائه می دهد. فیلم های زیادی درباره داستان شبح ساخته شده است که با دیدن آنها ترس و وحشت را تجربه کرده اید.

این ۵ داستان شبح وار از مکان های اغراق آمیز جهان است که به شدت شما را وحشت زده می کند.

Kisiljevo در صربستان
این روستای دور افتاده کمتر از ۸۰۰ نفر جمعیت دارد و یک داستان خون آشام شبح مانند در این روستا اتفاق افتاده است. بله، برخی از افسانه های خون آشام واقعی هستند و حقیقت دارد.

02-supernatural-tombstone-fsl-1.jpg

در سال ۱۷۲۵، شخصی به نام Petar Plogojowitz در این روستا فوت کرد. در هشت روز بعد، نه نفر در این روستا به صورت عجیب جان خود را از دست دادند. تمام کسانی که مرده بودند در بسـ*ـتر مرگشان نوشته بود که آنها توسط جنازه Plogojowitz کشته شده اند.
یهودیان و مقامات برای تحقیق به کیسیلوئو رفتند و تقریبا پس از ۴۰ روز تصمیم گرفتند که قبر Plogojowitz را بشکافند و ببینید چه خبر است. در داخل قبر با صحنه عجیب و غریبی روبرو شدند، ریش و ناخن او هنوز به نظر می رسید در حال رشد است، و نشانه هایی از پوست جدید وجود دارد.
هنگامی که بر روی بدن او خراشی وارد کردند، گزارش شد که خون تازه ای از گوش ها و دهانش سرازیر شد، یکدفعه ای پوست او سیاه شد و فریاد وحشتناکی از جنازه برخاست. در آن لحظه بود که قتل ها متوقف شد.

شهر ممنوعه چین ارواح
شما ممکن است با شهرهای ارواح غم انگیز آمریکا آشنا باشید. شهر زیبا و پراکنده ی ممنوعه در پکن از ۹۸۰ ساختمان در ۱۸۰ هکتار ساخته شده است که یکی از نشانه های شناخته شده چین می باشد.

05-supernatural-building-fsl.jpg

از قرن ۱۵ تا اوایل قرن بیستم، امپراتور چینی در آنجا زندگی می کرد، اما اکنون شایعه شده که توسط ارواح قبیله ها خالی از سکنه شده است.
در سال ۱۴۲۱ امپراتور یونگ دستور داد که تقریبا ۳۰۰۰ بانوی قلعه خود در آن مکان حاضر شوند. همه آنها در شهر ممنوعه زندگی می کردند که به قتل رسیدند، او از این اتفاق شوکه شده بود و فکر می کرد که یک قبیله ی معشوق مسوم شده است.
پادشاه یونگ در روز مراسم تشییع جنازه دوباره چند نفر از خانم های داخل حرامسرای خود را انتخاب کرد، اما باز هم اون اتفاق عجیب رخ داد و ۱۶ زن با آویزهای ابریشم سفید آویزان شدند.
امروزه در شهر ممنوعه، مشاهده تصاویر عجیب و غریبی از جمله یک خانم با موهای سیاه شبیه به یک سرباز شبح دیده شده است، صدای جیغ و فریاد، گریه و زاری، مبارزه با شمشیر، تماشای بدن مرده، استخر خون و قطعه ای از ابریشم سفید گزارش شده که مشاهده شده اند.
شهر ممنوعه میراث جهانی یونسکو برای عموم باز می باشد. اما قبل از ظهر این شهر بسته است و کسی اجازه ورود به این شهر را ندارد.

قلعه Glamis اسکاتلند

06-supernatural-dark-figure-fsl.jpg

این قلعه برای اولین بار در قرن ۱۴ ساخته شد و در آن مادر مرحوم ملکه الیزابت دوم زندگی می کرد. گفته شده است که این مکان توسط ارواح زیادی تسخیر شده است از جمله بانوی خاکستری، بانوی گلمیس که به عنوان خانم جانت داگلاس شناخته می شود. در سال ۱۵۳۷ در ادینبورگ (Edinburgh)، بانوی خاکستری به اتهام قتل شوهرش به وسیله یک جادوگر برای مسمومیت و کشتن شاه جیمز V اسکاتنلند متهم شد.
گفته شده است که در برج ساعت، شبح این زن در راه پله های این برج راه می رود و افراد را دنبال می کند. همچنین دیده شده که یک زن بدون زبان به پارک اطراف قلعه می رود. در قرن ۱۸ یک خدمتکار پسر گفته بود که یک روح را در کنار اتاق خواب ملکه دیده بود که نشسته است و به شدت عصبانی بود و بدرفتاری می کرد.
از معروف ترین ارواح، ارل باردی یا ارل کرافورد است. این اشرافی در قرن ۱۵ وارد این قلعه شد و یک شب در قصر خواستار آن شد که کسی با او کارت بازی کند. ارل اعلام کرد که اگر هیچ کس حاضر نباشد با او باز کند خودش را شیطان می کند. یک مرد با پوشیدن لباس سیاه و سفید با اسلحه در Glamis پیشنهاد بازی او را قبول کرد. صبح روز بعد ارل در قلعه مرده بود و بازدیدکنندگان در این قلعه ادعای شندین صدای بلند، صدای بلند تاس و عینک های آفتابی را گزارش کرده اند.

پارک باستان‌شناسی Cumaean در ایتالیا

03-supernatural-hallway-fsl.jpg

مکان های اغراق آمیز و ترسناکی در آمریکا وجود دارد که یکی از این مکان ها شهر باستانی Cumae است. پارک Cumae اولین جزیره یونانی در سرزمین اصلی ایتالیا بود که در قرن هشتم پیش از میلاد مسیح در سواحل جنوب غربی ایتالیا قرار داشت.
این مکان به عنوان محل اقامت زن ساحره به اسم Cumaean sibyl و یا prophetess شناخته شده است. در Aeneid شخصی به نام Aeneas پیش از وارد شدن به این مکان زن غیب گویی را دید که برای وارد شدن به این عالم ارواح نشسته است.
Cumae محل خونریزی زیادی بوده است: در قرن یکم چندین جنگ وحشیانه در جنگ های گوتیک رخ داد و در طی جنگ جهانی دوم سربازان آلمانی از بخشی از آن به عنوان یک پناهگاه و اسلحه استفاده می کردند.
بازدیدکنندگان می توانند وارد این محل تاریخی شوند و از تاریکی ها عبور کنند. تونل هایی شبیه به رحم و شکم انسان را شکار کنند و شانس خود را با مشاوره و راهنمایی گرفتن از Cumaean sibyl امتحان کنند.

منبع: تاپ فایو


۵ داستان ترسناک ارواح خبیثه که نباید تنها بخوانید!

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • تشکر
Reactions: . faRiBa .
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا