خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Cadman

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
22/2/21
ارسال ها
751
امتیاز واکنش
11,172
امتیاز
303
زمان حضور
31 روز 14 دقیقه
نویسنده این موضوع
رئیس دانشگاه علم و فرهنگ اعلام کرد این دانشگاه بورسیه شهریه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و فرصت مطالعاتی برای استادان دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور افغانستان تخصیص می‌دهد.



به گزارش ایسنا، دکتر سید سعید هاشمی از اعطای بورسیه ویژه تحصیلی به دانشجویان و نخبگان کشور افغانستان خبر داد و گفت: امکان استفاده از بورسیه شهریه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های کشور افغانستان و فرصت مطالعاتی برای استادان نخبه کشور افغانستان فراهم شده و مطابق آیین‌نامه دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی و معاونت پژوهشی این دانشگاه افراد واجد شرایط در کشور افغانستان می‌توانند از این بورسیه بهره‌مند شوند.

وی با اشاره بر قرابت‌های تاریخی، دینی، فرهنگی و زبانی دو کشور ایران و افغانستان گفت: دانشجویان افغان یکی از گروه‌های پرجمعیت دانشجویان بین‌المللی در ایران هستند و روند تقاضای این گروه برای تحصیل در ایران همواره افزایشی بوده است.

رییس دانشگاه علم و فرهنگ افزود: موفقیت‌های دفتر همکاری‌های علمی و بین‌المللی این دانشگاه در ایجاد شبکه‌های بین‌المللی علمی و پژوهشی و همچنین استقبال خوب دانشجویان افغان برای پذیرش در دانشگاه علم و فرهنگ موجب شده تا تمهیدات ویژه‌ای برای تحصیل نخبگان این کشور در دانشگاه علم و فرهنگ در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی جامعه دانشگاهی، افزود: دانشگاه علم و فرهنگ با دغدغه کارآفرینی و اشتغال و همچنین توجه به توانایی‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و کارآفرینی و نیز سـ*ـیاست‌های دانشگاه در جهت گسترش شبکه‌های همکاری علمی با کشورهای اسلامی، بورسیه‌ها و فرصت‌های مطالعاتی را در رشته‌های علوم انسانی، هنر و معماری، فنی - مهندسی و... تخصیص داده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر هاشمی با ابراز امیدواری در خصوص موفقیت این پروژه در گسترش روابط و تحکیم همکاری‌های علمی – پژوهشی و فرهنگی بین کشورهای منطقه، افزود: جزییات و شرایط اخذ بورسیه و فرصت مطالعاتی دانشگاه علم و فرهنگ برای کشور افغانستان در قالب فراخوان متعاقبا اعلام خواهد شد.


دانشگاه علم و فرهنگ به دانشجویان افغان بورسیه شهریه اعطا می‌کند

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا