خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,579
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که هنوز لیگ برتر شروع نشده، نفت مسجد سلیمان چندین بار ناچار به تغییر سرمربی شده تا این تیم عجیب ترین شرایط را داشته باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، نفت مسجد سلیمان فصل گذشته را با محمود فکری به پایان برد و در حالی که پیش بینی می‌شد مسجد سلیمانی‌ها فصل جدید را با همین مربی آغاز کنند و حتی مذاکرات با این سرمربی تا پای عقد قرارداد هم پیش رفت، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا سیروس پورموسوی جانشین فکری در این تیم شود.

پورموسوی که حالا از مربیان دارای تجربه به حساب می‌آید، پس از چند روز به دلایلی نامعلوم از هدایت این تیم کناره گرفت تا مسجد سلیمانی ناچار در همین پیش فصل به سراغ سومین گزینه خود رفته و فراز کمالوند را به عنوان سرمربی معرفی نمایند. کمالوند هم پس از چند روز حضور در تیم مسجد سلیمانی عطای کار کردن در این تیم را به لقای آن بخشید تا نه تنها سومین سرمربی این تیم نیز قبل از پیش فصل تغییر کند، بلکه مشخص شود خیلی هم مشکل از سرمربیان قبلی نبوده و شاید ساختار باشگاه دچار مشکلاتی هست که مربیان در آن دوام نمی‌آورند.
ادامه رفتارهای عجیب کمالوند و غیبت او در تمرین امروز

خبر مرتبط




نفت مسجد سلیمان چاره‌ای جز رفتن به سراغ مربی بعدی و اعمال سومین تغییر اساسی در کادر فنی خود ندارد و باید دید آیا مربی بعدی این تیم آغاز لیگ برتر را خواهد دید یا نفر بعدی هم بعد از چند روز کار کردن این تیم را ترک می‌کند.

در حالی که کمتر از ۲۰ روز به آغاز رقابتهای بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر باقی مانده، مسجد سلیمانی‌ها با وجود ۳ تغییر در کادر فنی شرایط پایداری ندارند و این روند در پیش فصل می‌تواند قبل از آغاز فصل نفت مسجد سلیمان را به یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ یک در فصل بیست و یکم تبدیل کند.


طلسم عجیب یک تیم لیگ برتری و هت‌تریک در ناکامی جذب سرمربی

 
  • تشکر
Reactions: Sallleh.b
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا