خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,573
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی- استقلال لیگ جدید را هم بسان تمامی سال‌های قبلی با یک تیم تازه شامل انبوهی بازیکن جدید استارت می‌زند.

به گزارش فوتبالی، سال‌هاست چنین سناریویی برای استقلال تدوین و به خوبی اجرا می‌شود: بخش زیادی از بازیکنان فصل قبل می‌روند، یک تیم تقریبا جدید شکل می‌گیرد، زمان زیادی برای تشکیل و مستحکم شدن تیم جدید صرف می‌شود، نیم فصل اول از دست می‌رود و قهرمانی خیلی زود رویای بربادرفته می‌شود.

استقلال به جای ذوب‌آهن به مصاف ملوان می‌رود

خبر مرتبط




* باتجربه‌ها

استقلال مدل لیگ 21 تنها 3 بازیکن دارد که 3 و بیشتر از 3 فصل حضور در این تیم را سپری کرده‌اند: وریا غفوری، سید حسین حسینی و محمد دانشگر. غفوری و حسینی از لیگ 16 به استقلال آمدند (البته حسینی از چند فصل قبل، استقلالی بود ولی هرگز در لیگ برتر برای آبی‌ها بازی نکرد). این دو نفر حالا برای ششمین فصل پیاپی، پیراهن آبی به تن دارند. دانشگر سابقه 3 فصل حضور در استقلال را دارد و جزو خریدهای شفر در لیگ 18 محسوب می‌شود. اگر روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی به استقلال بیایند، این دو هم جزو این دسته‌بندی قرار می گیرند و کنار وریا غفوری و سید حسین حسینی، برای هفتمین فصل لیگ برتری، آبی‌پوش خواهد بود. البته بازگشت رشید مظاهری به استقلال هم تعداد باتجربه‌ها را افزایش می دهد اما اشتراک پست با سیدحسین حسینی برتری عددی را برای با تجربه های استقلال ایجاد نمی‌کند.

* 2ساله‌ها

2+2+2 بازیکن استقلال برای سومین فصل پیاپی، پیراهن این تیم را در لیگ 21 به تن می‌کنند. این جمع 6 نفره اما قصه های خودش را دارد: رابط و خادم‌پور جزو این آیتم هستند ولی آنها در 2 فصل اخیر به ندرت فرصت حضور در ترکیب را داشته‌اند و حتی رابط، نیم‌فصل دوم لیگ قبل را در جایی غیر از استقلال گذراند. عارف غلامی هم جزو این دسته‌بندی است با این تفاوت که حداقل یک نیم فصل را از دست می‌دهد. ارسلان مطهری هم با وجود حضور از نیم فصل دوم لیگ 19 در این دسته‌بندی لحاظ شده است. تنها 2 بازیکن را می‌توان جزو دقیقا 2ساله‌ها قرار داد: سیاوش یزدانی و آرش رضاوند.

* فارغ‌التحصیل سال اول

2+6 بازیکن استقلال در این فصل برای دومین سال پیراهن این تیم را می‌پوشند. این جمع تنها یک فصل و کمتر سابقه حضور در استقلال را دارند؛ سعید مهری از نیم‌فصل دوم لیگ قبل به تهران آمد و استقلالی شد. آرمان رمضانی هم درست شرایط مشابه مهری را دارد. بابک مرادی، احمد موسوی، متین کریم‌زاده، مهدی مهدی‌پور و سبحان خاقانی هم 5 بازیکن دیگر این دسته‌بندی هستند. نکته ویژه این جمع، عدم حضورشان در ترکیب اصلی استقلال در تمام فصل قبل است. رشید مظاهری را هم به این جمع اضافه کنید که از امروز به جمع بازیکنانی پیوست که دومین سالشان را در استقلال می‌گذرانند.

* لشکر تازه‌واردها

9 خرید تازه‌وارد که برای اولین سال فرصت حضور در استقلال را پیدا کرده‌اند شامل امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا آزادی، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین‌زاده، امیرعلی صادقی، علیرضا رضایی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس و عارف آقاسی که باید دید چطور در ترکیب جای می گیرند.

* یک مقایسه

استقلال درحالی تنها 3 بازیکن با سابقه 3 و بیشتر از 3 فصل بازی را در تیمش دارد که این عدد برای رقیب سنتی یعنی پرسپولیس، 8 نفر است؛ جلال حسینی و امید عالیشاه 7 فصل برای این تیم بازی کرده‌اند؛ کمال کامیابی‌نیا در تمامی 6 فصل اخیر بازیکن پرسپولیس بوده؛ رادوشوویچ 5 فصل، امیری و نعمتی 4 فصل و ترابی و شیری هم 3 فصل سابقه بازی برای این تیم را دارند.


گزارش فنی/ استقلال مدل لیگ 21؛ تنها 3 باتجربه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا