خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,573
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت تا یکی دو روز آینده خبرهای خوشی برای حضور هواداران در ورزشگاه آزادی اعلام خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، حسن کامرانی‌فر در حاشیه سمینار دانش‌افزایی داوران فوتبال ایران، اظهار داشت: خیلی تلاش می‌کنیم شرایط به سمتی برود که تماشاگران در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند. حضور آنها چند حُسن دارد. یکی از آنها این است که ما به دنیا اعلام می‌کنیم جامعه ما ایمن و واکسینه شده‌اند. کادر درمان و دولت جدید خیلی تلاش کرده‌اند تا تعداد زیادی از مردم واکسینه شده‌اند. روزی یک میلیون نفر در ایران واکسن می‌زنند و این موضوع را ما باید به دنیا بگوییم که یکی از راه‌های آن فوتبال است. ضمن اینکه ما باید در جامعه نشاط و شادابی را هم به وجود بیاوریم.

وی درباره حضور تماشاگران در بازی ایران و کره جنوبی، خاطر نشان کرد: این موضوع جزو اختیارات فدراسیون فوتبال نبوده است و باید ارکان دیگر هم تصمیم‌گیری می‌کردند. چندین جلسه برگزار کردیم و در حال بررسی شرایط استادیوم هستیم و باید تماشاگران دو دوز واکسن را زده باشند. همه چیز در حال بررسی است و به نتایج خوبی رسیده‌ایم و ان‌شاءالله به زودی درباره موضوع ورود تماشاگر در بازی مقابل کره در یکی دو روز آینده اعلام‌نظر نهایی خواهد شد. ما تلاش‌مان را انجام داده‌ایم و دولت و وزارت ورزش خیلی خوب کمک می‌کنند. ان‌شاءالله در یکی دو روز آینده خبر خیلی خوبی بیرون خواهد آمد.
دیدار سرپرست باشگاه پرسپولیس با رئیس فدراسیون فوتبال

خبر مرتبط





سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در مورد حضور بانوان در ورزشگاه نیز گفت: در این خصوص هم صحبت‌هایی شده است، اما اجازه بدهید بعد از تصمیم‌گیری نهایی صحبت کنم، چون اظهارنظر در این مورد ممکن است زود باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد تماشاگر قرار است در بازی ایران و کره در ورزشگاه حضور داشته باشند، اشاره کرد: استادیوم آزادی بزرگ است و امیدوارم بتوانیم تعدادی را وارد ورزشگاه کنیم که نما داشته باشد.

«برای حضور در ورزشگاه صحبت از 10 هزار نفر شده بود. آیا این تعداد درست است؟»، کامرانی‌فر در پاسخ به این سؤال نیز گفت: فکر می‌کنم بیشتر از اینها هم جایگاه و ظرفیت وجود دارد که تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره اینکه عزیزی خادم اعلام کرده بود امشب قرار است VAR وارد ایران شود، توضیح داد: امشب یک سیستم کامل VAR وارد استادیوم آزادی می‌شود و چند نفر متخصص از شرکت موردنظر ما به ایران می‌آیند. با توجه به اقداماتی که صورت گرفته است ما به AFC اعلام کردیم آمادگی این کار را داریم، چون شرایط داشت به سمتی می‌رفت که میزبانی بازی با کره تحت تأثیر قرار می‌گرفت و برای همین ما شرایط لازم را آماده کردیم. این سیستم اگر در ورزشگاه آزادی نصب شود به حضورش در لیگ هم خیلی کمک می‌کند.

کامرانی‌فر در مورد اینکه آیا سیستم VAR در دیدار ایران و کره به صورت آنلاین استفاده خواهد شد یا آفلاین، گفت: حالا اینکه در دیدار با کره از سیستم VAR آنلاین استفاده کنیم یا آفلاین، در هر صورت اتفاق خیلی خوبی است. این سیستم در ایران خواهد ماند و ما نیاز داشتیم تا داوران‌مان با سیستمی که مورد تأیید فیفاست، آموزش ببینند. فدراسیون با سرعت بسیار زیاد در این خصوص پیش می‌رود. مدنظر فدراسیون و سازمان لیگ این است که هرچه زودتر قدم‌های مربوط به VAR را برداریم تا بتوانیم از این سیستم استفاده کنیم.

وی در واکنش به این پرسش که چه زمانی از سیستم VAR در لیگ برتر استفاده خواهد شد، یادآور شد: تمام تلاش ما در کنار این مسابقات که سیستم VAR را به استادیوم آزادی آوردیم این است که از آن در لیگ استفاده کنیم. برای سال اول شاید نتوانیم در تمام 240 بازی لیگ از این سیستم استفاده کنیم و تعداد محدودی را به فیفا اعلام می‌کنیم تا از سیستم VAR در آن استفاده شود. ما قدم به قدم جلو می‌رویم. الان از مرحله اول عبور کردیم و در مرحله دوم هستیم. اکنون بحث انتخاب داوران است که ما حدود 30 داور را انتخاب کردیم و قرار است آنها در کلاس‌ها شرکت کنند و لایسنس بگیرند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال ادامه داد: داورانی که در اتاق VAR قرار می‌گیرند باید این لایسنس را داشته باشد. این پروسه بین یک و نیم ماه تا سه ماه طول می‌کشد. ما خیلی تلاش می‌کنیم. ای کاش این تلاش‌ها را در گذشته انجام می‌دادند تا الان به نتیجه می‌رسیدیم. هر چند دوستان در گذشته هم خیلی تلاش کردند، اما شاید مسیری که طی شده است، درست نبود. الان یک تیم قوی کار را پیش می‌برد و ما خیلی خوش‌بین هستیم.

وی راجع به نام داورانی که برای اتاق VAR انتخاب شده‌اند، گفت: در این مورد یکسری از داوران در کلاس‌های AFC شرکت می‌کنند و لایسنس می‌گیرند که تعدادشان از ایران کم است. ما 30 داور را برای کلاس‌ها انتخاب کردیم، ولی حقیقتاً باید داورانی را برای VAR انتخاب کنیم که کمتر در زمین بازی حضور داشته باشند. ما نمی‌توانیم داوران تاپ را برای VAR استفاده کنیم، چون در زمین به آنها نیاز داریم.

کامرانی‌فر درباره رقم دقیق افزایش دستمزد داوران نیز توضیح داد: شما اگر رقم سال گذشته را در نظر بگیرید به رقم امسال هم خواهید رسید. وقعیت این است که در لیگ‌های مختلف رقم متفاوت است. ما الان به سمتی پیش می‌رویم که درباره دستمزدها نیز همسان‌سازی صورت بگیرد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درباره افزایش دستمزد داوران اضافه کرد: هر چند سال یک بار 20 درصد دستمزدها اضافه می‌شد، ولی الان با شروع لیگ جدید که با آغاز کار فدراسیون جدید همراه شده است، قدم خیلی بزرگی برداشته شده است. از آن طرف برگزاری این کلاس که شاید تا به حال چنین چیزی با این شرایط نداشته‌ایم اتفاق خیلی خوب برای داوری است. تمامی اعضای هیئت رئیسه برای آغاز این کلاس آمدند و همانطور که آقای عزیزی خادم گفت انتظار این است که داوران هم همه تلاش‌شان را با تمرکز بالا در زمین بگذارند. قطعاً داورانی که دچار مشکل و اشتباه باشند جایگاه‌شان را از دست می‌دهند. ما باید به موازات فوتبال در بحث داوری هم برنامه‌ریزی و تلاش کنیم. داوران ما به لحاظ هوشی و توانایی خیلی بالا هستند و همیشه بهترین بازی‌های بین‌المللی را قضاوت کرده‌اند، این نشان می‌دهد ما داوران خوبی داریم، ولی شرایط برای آنها فراهم نبوده است. با این شرایطی که فراهم شده است فکر می‌کنم فصل خوبی را از لحاظ داوری شاهد باشیم.

کامرانی‌فر راجع به اینکه چند روز دیگر دوره سرپرستی‌اش تمام می‌شود، خاطرنشان کرد: اجازه بدهید در این باره اظهارنظر نکنم. اعتقادم بر این است که مسیر توسعه را پیش ببریم و تلاش می‌کنم که اهداف فدراسیون فوتبال را به نتیجه برسانیم. به این مسائل فکر نمی‌کنم و اجازه بدهید در این مورد من ورود نکنم.

وی درباره اینکه آیا با تجهیز ورزشگاه آزادی به VAR در لیگ هم از این سیستم استفاده می‌شود یا بناست که ابتدا همه ورزشگاه تجهیز شوند، تا زمانی که نتوانیم پروسه VAR را با فیفا پیش ببریم، اجازه استفاده از این سیستم را نداریم. اگر از فیفا تأییدیه نگیریم و یک بازی را با VAR انجام دهیم، فدراسیون فوتبال تعلیق خواهد شد. این نیست که فقط یک سیستم را وارد کنیم. ما باید همه شرایط و مقدمات را فراهم آوریم تا لایسنس اصلی را از فیفا دریافت و بعد از آن استفاده کنیم. VAR پروسه دارد و خودش آیین‌نامه می‌خواهد. ما باید بدانیم اگر اتفاقی در بازی افتاد آیین‌نامه درباره آن چه می‌گوید. هنوز خیلی باید درباره این سیستم حرف بزنیم و خیلی چیزها باید تغییر کند. همه باید تلاش کنیم یک فوتبال زیبا داشته باشیم که VAR هم یکی از آنهاست.


کامرانی‌فر: تا ۲ روز آینده خبرهای خوشی درباره حضور هواداران در ورزشگاه خواهید شنید/ اگر بدون تأیید فیفا از VAR استفاده کنیم، تعلیق می‌شویم

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا