خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,563
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 12 ساعت 3 دقیقه
نویسنده این موضوع
واقعیت های رزرو هتل

نداشتن اطلاعات در مورد کیفیت و تمیزی اتاقی که در هتل رزرو کرده اید، می تواند عصبی کننده باشد. افشاگری بزرگ؟ رو تختی ها، پتوها و لحاف ها به ندرت تمیز می شوند. کلیدهای برق هتل و کنترل های تلویزیون به عنوان کارخانه های تولید میکروب مشخص شده اند! خیلی موارد دیگر در مورد هتل ها وجود دارد که احتمالا از آنها از واقعیت های رزرو هتل بی اطلاعید که ما به شما خواهیم گفت. با الی گشت همراه باشید:

اجناس رایگان

در هر هتل وسایلی وجود دارد که بصورت استاندارد یکبار مصرف هستند، اما بعضی از هتل ها اهمیتی نمی دهند که این وسایل برای بیش از یک نفر در نظر گرفته نشده است. آنها باز هم این وسایل را در اتاق قرار می دهند تا مهمان بعدی استفاده کند.

هزینه های مکان

یک اقامت عالی و مقرون به صرفه در یک هتل خوب در هاوایی به دست آورده اید، اما هنگامی که مراجعه به بخش پذیرش می کنید برای هزینه استفاده از استخر، اینترنت وای فای، سالن بدنسازی و هر چیز دیگری، هتل ۲۵ دلار اضافی برای هر شب درخواست می کند که درست نیست. تمامی هتل ها هزینه های اقامت و هزینه های مربوطه را باید به طور کامل در وب سایت ها و سایت های رزرو منتشر کنند.

ظروف آشپزخانه

حتی در یک مجتمع بسیار شیک، مستخدم تمام وقت شما، فنجان ها و لیوانها را با ظروف ضدعفونی شده و تازه ی تهیه شده توسط آشپزخانه هتل، جایگزین نمی کند. آنچه که او انجام می دهد این است که: آنها را بشویید تا علائم قابل رویت که این ظروف استفاده شده اند از بین برود. آنها را ممکن است با یک پارچه یا شاید حتی حوله حمام استفاده شده که جایگزین قبلی شده و به همان اندازه جدید است، برق می اندازند.

انعام دهندگان

زمان مناسب برای انعام دادن بلافاصله پس از انجام خدمات است. کارکنان اغلب، کاری اضافه انجام می دهند تا چیز خاصی برای اقامت شما فراهم کنند – متصدی که بارهای شما را حمل می کند، دربانی که برای شما یک تاکسی می گیرد، کارمند راهنما و…

عملکرد سنسورهای حساس به دود

من اخیرا در یک هتل در هنگ کنگ اقامت داشتم که زنگ هشدار آتش در حدود ساعت ۲ صبح شروع به اژیر کشیدن کرد، اژیر ها، ماشین های آتش نشانی در خارج از هتل، کل منظره این بود . من در طبقه ۲۶ ساکن بودم، بنابراین همان کاری را انجام دادم که همه انجام میدهند، و تمام تلاشم را کردم که صدا را نادیده بگیرم، چون راه رفتن به پایین از راه پله طولانی بود. هنگامی که در صبح روز بعد از پذیرش موضوع را پرسیدم، دریافتم یک فرد سیگاری، زنگ خطر آتش را فعال کرده است.

تهدیدات

اگر مشکلی داشته باشید، اکثر کارکنان هتل، حداکثر تلاش خود را برای حل مشکل می کنند. تهدید، خشم، ترس و شما از کوره در میروید. کارکنان هتل نمی توانند عصبانی شوند، اما می توانند از عصبانیت نهان خود استفاده کنند و راه های زیادی برای انجام این کار دارند.

مزاحم نشوید

کارکنان هتل به این علامت احترام می گذارند. نور قرمز را فعال کنید یا علامت را به دستگیره اطاق خود اویزان کنید و فقط انها به یک دلیل قدرتمند نیاز دارند تا درب اطاق شما را بزنند. اگر به هر دلیلی شما مشکوک به امنیت هتل هستید، این علامت کوچک می تواند به حفظ ایمنی وسایل شما کمک کند.

منبع: الی گشت


download-115370b0d21c4232d7.jpg


01-7.jpg


adress-room.jpg


اقامت در هتل: ۷ موردی که واقعا باید در مورد هتل ها بدانید

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا