خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
با ۸ هتل برتر آنتالیا آشنا شوید

آنتالیا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در تابستان، خصوصا برای ایرانی ها است. آنتالیا با امکانات بسیار، مناظر بی نظیر و آب هوای معتدل اش، سالانه میزبان ۱۸ میلیون گردشگر از سراسر دنیا است. با الی گشت همراه باشید تا با ۸ هتل برتر آنتالیا آشنا شوید.

هتل مدر ریزورت (Meder Resort):

یکی از هتل های ۵ ستاره آنتالیا است که کمترین فاصله را تا دریا دارد (حدود ۱۲۰ متر) و از امکانات بسیار خوبی برای آسایش مهمانان برخوردار است. دسترسی راحت هتل به نقاط دیدنی آنتالیا از جمله فواره های دودین، هیراپولیس، کالیچی و موزه باستان شناسی، تیرمیسوس، ساحل کونیالتی، آنتالیا مینی سیتی و غیره، یکی دیگر از نکات مثبت مدر ریزورت است.

این هتل دارای ۲۲۸ اتاق است. رستوران این هتل با منویی از غذاهای محلی و بین المللی لذیذ در خدمت مسافران است وهمچنین اتاق کنفرانس مجهزی برای مهمانان تجاری آن تعبیه شده است. پس از گشت و گذار در شهر می توانید از حمام سنتی ترکیه ای استفاده کرده و خستگی در کنید.

هتل دایما بیز (Daima Biz):

هتل دایما بیز در فاصله ۶۴ کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است و دارای استخر روباز و هم چنین سرپوشیده است. این هتل با داشتن امکاناتی نظیر مرکز اسپا، خدمات سونا، جکوزی، و مرکز بدنسازی و هم چنین رستوران و ساحل اختصاصی، سفری آرام و خاطره انگیز را برای شما رقم می زند. در این هتل می توانید از خدمات نگهداری کودکان نیز بهره مند شوید.

هتل گرند رینگ (Grand Ring):

هتل گرند رینگ (Grand Ring Hotel) در فاصله ۳۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. این هتل دارای ۲۸۱ اتاق، ساحل اختصاصی، فضای سرسبز و کوهستانی، استخر بزرگ روباز، رستورانی با تنوع غذایی بالا و مهمان پذیری شبانه روزی و غیره است. برخی از امکانات و فعالیت های این هتل شامل : سالن ورزشی، استخر سر پوشیده، اتاق بازی، سکوی شیرجه، ورزش های آبی، بوفه، امکانات ویژه معلولین و غیره می شود.

هتل شروود بریزز ریزورت (Sherwood breezes resort):

هتلی مجلل و لوکس که اخیرا بازسازی شده است. این هتل دارای ۴۹۹ اتاق مدرن است و فضای داخلی آن با رنگ های زمینه ای روشن، برای آرامش بیشتر مسافران طراحی شده است.این هتل دارای کافی شاپ و سالن های غذاخوری است و جمعا شامل ۴ رستوران داخل هتل و رستوران های متعددی کنار ساحل است. بسته به ذائقه تان می توانید غذاهای مختلف ترکی، ایتالیایی و یا دیگر کشورها را امتحان کنید. دیگر امکانات هتل شامل: دو زمین تنیس، یک سالن بدنسازی با تجهیزات کامل و مدرن، پارک آبی، بولینگ، خانه های ساحلی، مرکز خدمات اسپا، و غیره می شود. فاصله هتل شروود بریزز تا فرودگاه ۱۵ دقیقه می باشد.

هتل اورنج کانتی (Orange county):

این هتل ترکیبی از معماری غربی و شرقی است که از معماری هلندی و عثمانی الهام گرفته است. هتل اورنج کانتی درکنار دریای مدیترانه با سرویس غذاهای ارگانیک هلندی و با اصالت عثمانی، از شما پذیرایی می کند. از جمله امکانات اورنج کانتی می توان به حمام سنتی ترکی، اتاق های ماساژ، سالن ورزشی، کافه مجاور استخر، کافه ساحلی، بوفه با سرو صبحانه ترکی و انواع غذاهای ایتالیایی و مکزیکی اشاره کرد. یکی از ویژگی های مثبت این هتل، دسترسی آسان آن به مرکز شهر است، به نحوی که شما در عرض ۵ دقیقه می توانید به مرکز شهر برسید.فاصله این هتل تا فرودگاه نیز ۴۵ کیلومتر است.

هتل ایمپریال سانلند (Imperial sunland):

این هتل که دارای ساحل شنی سنگریزه ای اختصاصی، در جلوی درب هتل می باشد، در منطقه بلدیبی (Beldibi) آنتالیا واقع شده است.امپریال سانلند مجموعا ۲۴۱ اتاق استاندارد دارد و علاوه بر آن ۱۴ اتاق خانوادگی، ۱ سوئیت پرزیدنت، ۲ اتاق مخصوص معلولین و ۵ جونیور سوئیت، برای اقامت مهمانان این هتل در نظر گرفته شده است. تمامی این اتاق ها دارای وان، سشوار، تلفن، تلویزیون، بالکن، صندوق امانات، اینترنت و سیستم تهویه هستند. ۴ رستوران و ۶ کافه در محیط هتل طبق ساعات تعیین شده از میهمانان پذیرایی می کنند. مانند اغلب هتل های ۵ ستاره، این هتل دارای امکاناتی نظیر حمام ترکی، سونا، پارک آبی، سالن ایروبیک و بدنسازی، مینی فوتبال، باشگاه کودکان، استخرهای مختلف و غیره است. هر شب برنامه های سرگرمی از جمله موزیک زنده، سینما، نمایش و آواز و غیره در محیط هتل اجرا می شود. فاصله امپریال سانلند تا مرکز شهر ۳۷ کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا ۵۱ کیلومتر است.

هتل آمارا دلچه ویتا (Amara Dolce Vita):

این هتل لوکس که در منطقه تکیرووا (Tekirova) آنتالیا قرار دارد، به وسعت ۱۶۳ هزار متر مربع بین کوه های های توروس و ساحل مدیترانه در میان درخت های بلند کاج قرار گرفته است و فضایی استثنایی و خیال انگیز را برای شما تداعی می کند. این هتل دارای یک ساحل شن و ماسه ای، چهار استخر روباز، دو استخر سر پوشیده، یک پارک آبی، ۱۰ رستوران منو باز، اجرای شبانه موسیقی و نمایش، کاراکوئه (karaoke) وانواع زمین های ورزشی و بازی است.فاصله این هتل تا فرودگاه ۷۵ کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا ۵۸ کیلومتر است.

هتل کاروانسرای کندو (Condo):

این هتل مدرن نزدیک مرکز شهر آنتالیا، رو به دریا قرار دارد. هتل کندو دارای منظره و باغ های تماشایی، در کنار استخر های بزرگ، زمین تنیس است و میزبان برنامه های آکروباتیک و باشگاه های کوچک برای کودکان نیز هست.شما می توانید در دریای مجاور این هتل، غواصی، پاراسیلینگ، قایقرانی و دیگر تفریحات آبی را تجربه کنید و یا می توانید در استخرهای بزرگ این هتل شنا کنید. در فصل تابستان از گروه های موزیک توسط این هتل دعوت می شود. در کنار استخر این هتل، کافه هایی هم وجود دارد که می توانید میان وعده های خود را در آنجا میل کنید.

منبع: الی گشت


بهترین هتل های ۵ ستاره در آنتالیا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا