خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
خیابان های خرید وین

در خیابان های خرید وین، انبوهی از فروشگاه های رنگارنگ، دیدن برندهای نام آشنا در ویترین مغازه ها، اجناس به روز و چشمگیر که با دکوراسیون های جذاب جلوی چشمان تان خودنمایی می کند.

این خیابان ها کار را برای یک خرید مطمئن و البته به صرفه در این شهر برای گردشگران سخت می کند. اگر تا انتهای این مطلب با الی گشت باشید به شما خواهیم گفت در این شهر به سراغ کدام فروشگاه ها و محله بروید تا هم از خریدتان راضی باشید و هم ته جیب تان دو ریال پول باقی بماند.

طبق قانون، فروشگاه های این شهر روزهای یکشنبه تعطیل هستند اما در هرجایی از دنیا گاهی قوانین اجرا نمی شوند. بنابراین ممکن است بتوانید دو سه مغازه‌ باز پیدا کنید. ساعت کاری آنها نیز از ٩ صبح تا ۶ بعدازظهر و شنبه‌ ها تا ۵ بعدازظهر می باشد که البته بعضی‌هایشان ممکن است پنج ‌شنبه و جمعه ها نیز تا حدود ٧:٣٠ شب کار کنند. حالا ۵ محلی که می توانید در شهر وین با اطمینان از آنها خرید کنید را به شما معرفی می نماییم.

۱- کولمارکت | Kohlmarkt

اگر به دنبال خیابان پر زرق و برق و شگفت انگیزی هستید، خیابان کولمارکت را به شما پیشنهاد می کنیم. این خیابان بسیار زیبا و سرزنده، جزو خیابان های خرید وین بوده و دارای مغازه های بسیاری است که به نسبت قیمت های بالاتری دارند.

اما در همین خیابان، مغازه ای به نام «فرایتاگ اند برنت» وجود دارد که دقیق ترین و بهترین نقشه ها و راهنماهای سفر وین و تمام نقاط جهان را که مهم ترین ابزار برای یک گردشگر است، با قیمت مناسب به فروش می رساند.

۲- خیابان جوزف | Joseph Strasse

این خیابان از محله های با اصالت و قدیمی و از خیابان های خرید وین است اگر طرفدار قدمت و اصالت هستید این خیابان را به شما پیشنهاد می کنیم. خیابان جوزفشتاتر اشتراسه دارای انواع مغازه ها و فروشگاه ها بوده و هر چیزی از لوازم و محصولات ارزان قیمت گرفته تا بسیار گران در آن پیدا می شود. اگر خواستید با یک بازار محلی فروش میوه و تره بار هم آشنا شوید، می توانید به خیابان «بروننمارکت» که در همین خیابان واقع شده است بروید.

۳- نوباگاسه | Neubaugasse

بسیاری از شما به اجناس دست دوم و چیزهای عجیب و غریب علاقه خاصی دارید. در این خیابان می توانید تا دلتان می خواهد از این اجناس پیدا کنید. البته فروشگاه های این خیابان تنها دست دوم فروشی ها نیستند و فروشگاه های اجناس نو نیز در این خیابان به وفور دیده می شود. به عنوان مثال یکی از معتبر ترین و معروف ترین فروشگاه های کفش وین به نام «شو» در این خیابان قرار گرفته است که طیف وسیعی از کفش های مختلف را به فروش می گذارد.

۴- کارنتنر اشتراسه | Kartner strasse

این خیابان در سالیان گذشته بسیار پرترددتر و شلوغ تر از امروز بود اما هنوز هم جزو خیابان های خرید وین به حساب می آید. اگر علاقه مندید با اهالی شهر وین بیشتر آشنا شوید حتما به این خیابان سر بزنید زیرا در این خیابان توریست های کمتر دیده می شوند و بیشتر خود وینی ها هستند که در این خیابان تردد دارند.

۵- بازارچه‌های کریسمس

این بازارها چند هفته مانده به کریسمس بسیار شلوغ شده و شور و حال خاصی به خود می گیرند. در وین هم حوالی کریسمس بازارچه هایی به وجود می آید که بازارچه ای که در محوطه‌ی بازِ مقابل تالار شهر برپا می شود، یکی از جذاب ترین آن ها ست.

انواع محصولات در این بازارچه بسیار دیدنی پیدا می شود اما جالب ترین آن ها، درخت کریسمس بزرگی است که وسط این بازارچه قرار می گیرد.

در خیابان های «فرایونگ»، «کارلز‌پلاتز»، «اشپیتلبرگ»، کنار کاخ‌های «شونبرون» و «بلویدره» و در «کوبنتزل» نیز در روزهای پیش از کریسمس، بازارچه های دیگری هم برپا می شود که هر کدام به نوبه خود بسیار جذاب و دیدنی می باشند.

منبع: الی گشت


۵ خیابان شگفت‌انگیز برای خرید در وین اتریش

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا