خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
گیشه 99 با دست پر و با وجود فیلم های بسیار جذاب و تماشایی روز صفر (ساخته سعید ملکان) ، درخت گردو (ساخته محمدحسین مهدویان)، شنای پروانه (ساخته محمد کارت) ، زن ها فرشته اند 2 (ساخته محمدحسین فرحبخش)، خوب بد جلف 2 (ساخته پیمان قاسم خانی) و لامینور (ساخته داریوش مهرجویی) رونق می گیرد.
در مقاله پیش رو، بر آن شده ایم تا به ارایه اینفو و جزییات کامل و دقیقی از عناوین نامبرده بپردازیم و البته در پایان هم لینک دانلود این فیلم ها برای شما عزیزان مهیا شده است. همچنین لازم به به یادآوری می دانیم که همگی فایل ها و آثار موجود در سایت کول دانلود، با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین وبسایت ها در زمینه دانلود فیلم ها و سریال های روز و مطرح ایرانی باشد. همچنین در سایت، آرشیو بسیار در خور توجهی نیز از عناوین قدیمی تر موجود است. به همین منظور در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.
فیلم روز صفر / یک اکشن درام هیجان انگیز
روز صفر نیز از جمله فیلم های شرکت کننده در جشنواره فیلم فجر 98 بود که بسیار جنجالی و مورد توجه واقع شد! این فیلم در رقابت تنگاتنگ با شنای پروانه با اختلاف جزیی در رده دوم از حیث دریافت جایزه ها و نامزدی های سیمرغ قرار گرفت.سعید ملکان در جایگاه کارگردان، روز صفر را با همکاری محمد احمدى به عنوان تهیه کننده و همچنین بهرام توکلی در نقش نویسنده جلوی دوربین برده و ساخته است.
امیر جدیدی, ساعد سهیلی, سینا شفیعی, تینو صالحی, محمد رضا ملکی, مهدی قربانی, رضا خدادادبیگی, ابوالفضل صفاری, محمدعلی راجپوت هنرپیشه های روز صفر را تشکیل داده اند. موضوع و داستان این فیلم کنجکاوی های زیادی را بین اهالی رسانه ایجاد کرده و خلاصه داستان ها و اخبار غیر رسمی زیادی درباره این فیلم منتشر شده که هیچ کدام مورد تایید سازندگان روز صفر نیست.
البته به طور ضمنی می شود گفت که موضوع و خط داستانی فیلم درباره عبدالمالک ریگی و گروهک های تروریستی جیش العدل و... در زاهدان می باشد. سوژه ای که پیش تر نیز در چند فیلم از جمله شبی که ماه کامل شد مورد توجه قرار گرفته بود.
منبع: کولدانلود


معرفی فیلم روز صفر

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا