خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
راهنمای سفر به اوزاکا

راهنمای مسافرتی اوزاکا

اوزاکا یا اوساکا معروف به آشپزخانه ملت شهری تاریخی، دارای گذشته ای با مردمان زحمت کش که آن را بازسازی کردند، در مرکز منطقه ی کانسای، در جزیره ی هونشو، در کشور ژاپن قرار دارد. اوساکا، شهری پر از تنوع و گوناگونی، ترکیب شده از مدرنیته و فرهنگ سنتی مردم این شهر، دارای چندین زیارتگاه، مراکز تفریحی، موزه و مراکز خرید می باشد. شهری پر جمعیت با فاصله کم از توکیو اما مدرن تر از توکیو،شهری نه گران نه ارزان با غذا هایی بسیار محبوب. پیشنهاد میشود برنامه سفر خود را به این شهر از همین حالا بچینید. در ادامه با راهنمای سفر به اوزاکا الی گشت همراه باشید.

اطلاعات لازم برای سفر به اوزاکا:

زبان رسمی: ژاپنی

واحد پول: ین ژاپن

اختلاف ساعت با تهران: +۵:۳۰

ساعت کار بانکی: دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ تا ۱۵

جهت رانندگی:چپ

کد کشور : +۸۱

کد اوزاکا:۰۶

شماره اورژانس و آتشنشانی: ۱۱۹

پلیس:۱۱۰

آب و هوا

فصل پیشنهادی ما برای مسافرت به این شهر،بهار و پاییز است.هنگام زمستان لباس و ژاکت گرم به همراه داشته باشید؛تابستان نیز طبق انتظار هوا گرم است و هم چنین بارانی.

چگونه هتل خود را رزرو کنیم؟

به غیر از هفته طلایی که در آن جشنواره مردگان برگزار می شود، یعنی پیک تعطیلات،در بقیه ماه های سال قیمت هتل ها متوسط در حد معمول است. به طور متوسط هزینه کرایه یک شب اتاق اشتراکی بین ۱۶۰۰ تا ۲۷۰۰ ین می باشد، اما قیمت سایر هتل ها به این شرح است:

۱ستاره: ۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ ین

۲ستاره:۲۰۰۰تا۱۲۰۰۰ ین

۳ستاره:۳۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰ ین

۴ ستاره: ۷۰۰۰تا۲۶۰۰۰ ین

۵ستاره: ۱۵۰۰۰ تا ۳۲۰۰۰ ین

مواد غذایی

این شهر پر از رستوران های ارزان قیمت است، شما میتوانید صبحانه خود را با نودل شروع کنید(۴۰۰تا۸۰۰ین). وعده ی ناهار بین ۵۰۰ تا ۹۰۰ ین برای شما آب میخورد کافیست در خیابان ها قدم بزنید،و از فروشندگان خیابانی خرید کنید.شام شما نیز گزینه اول برای شما سوشی! و اگر علاقه ندارید غذاهای دیگر را با ۸۰۰ الی ۱۵۰۰ ین می توانید تهیه کنید.

اگر آشپزی خود را ترجیه می دهید می تانید مواد مورد نیاز غذاهای غربی برای یک هفته را با حدود ۱۱۱۴۰ ین و غذاهای آسیای شرقی با ۸۰۲۰ ین تهیه کنید.لیستی از قبیل نان تازه،برنج سفید،گوشت قرمز گاوی،تخم مرغ،ســینــه مرغ،پنیر محلی،سیب،موز،گوجه فرنگی،پرتقال،سیب زمینیریا،پیاز و …تست.

هزینه حمل و نقل:

بلیط مترو ۲۰۰ تا ۳۰۰ ین، بلیط قطار ۱۲۰ تا ۲۵۰ ین و بلیط یک روزه که به طور نا محدود در طی یک شبانه روز همراه با تخفیف از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید ۸۰۰ ین برای بزرگسال و ۳۰۰ ین برای خردسال.

چند توصیه اقتصادی

برای صرفه جویی در خرج ارز بیشتر از جاذبه های رایگان گردشگری دیدن کنید؛مانند موزه ها، پارک ها، محله های تاریخی، زیارتگاه ها و …

از فروشگاه های یک دلاری یا همان ۱۰۰ ینی خرید کنید،این فروشگاه ها با اسم های مختلف در مناطق گوناگون شهر وجود دارد.و می توانید ار پذیرش هتل آدرس دقیق را جویا شوید.

هم چنین می توانید از هزینه ۱۶۰۰ تا ۲۷۰۰ ینی اجاره اتاق های اشتراکی در اوزاکا نیز اجتنب کنید.کافیست با مردم محلی در ارتباط شوید و شب را کنار آنان سپری کنید و با فرهنگ و تاریخ آنان بیشتر آشنا شوید.

جاذبه ها

اوزاکا، مملو از جاذبه های تاریخی و گردشگری است اما اگر قلعه ی اوزاکا را در این شهر ندید حتما بار دیگر سفر خود را تمدید کنید.فضای سبز به وسعت ۱۵هکتار در اختیار گردشگران قرار گرفته است.خود قلعه ۸ طبقه دارد و هنوز میتوان آثار گذشتگان که از این قلعه به عنوان پناهگاه و اسلحه خانه استفاده می کردند، مشاهده کرد.

“فلوتینگ گاردن” با همان “باغ معلق” یکی از خاطره انگیز ترین جاذبه های اوزاکا است که به دلیل ساختار منحصر به فردش و پله های متحرکی که درون شیشه قرار دارند و ما بین دو برج معلق است،برای اکثر گردشگران مایه ی حیرت و خیره کننده شده است.جالب اینجاست که در بالاترین طبقه برج شما میتوانیداز وای فای شهری استفاده کنید.

پل “ابیسو” جایی که کل روز شما را سرگرم خرید می کند. مکانی برای شب زنده داری به همراه مردم ژاپن و گشت و گذار در شهر.

“تئاتر ملی بونراکو”، جاییست که میراث و شفرهنگ تاریخی اوزاکا را میتوان به طور زنده در آن مشاهده کرد.در این تئاتر عروسکی قصه را شخصی بازگو میکند و عروسک گردان ها هم دخیل داستان می شوند به همراه موسیقی متن درام کوبه ای.

“کایی یوکان اوساکا” که یکی از بزرگ ترین آکواریوم های جهان است نزدیک خلیج اوزاکا قرار دارد و شما میتوانیددر یک راهرو تونل مانند انواع و اقسام موجودات دریایی را ببینید و در زیر این دنیای آبی قدم برنید.

منبع: الی گشت


راهنمای سفر به اوزاکا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا