خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین رستوران های بخارست؛ رومانی

رستوران های بخارست

بخارست به عنوان پایتخت رومانی با جاذبه های فراوانی که دارد سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر و توریست است. در سطح شهر بخارست رستوران ها و کافه های متعددی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی رومانیایی و همین طور بین المللی را به مشتریان ارائه می کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین رستوران های بخارست را به شما معرفی کنیم که خوشمزه ترین و باکیفیت ترین غذاها را با قیمتی منصفانه به مشتریان ارائه می کنند. اگر قصد سفر به رومانی و بخارست را دارید پیشنهاد می کنیم برای غذا خوردن به این رستوران ها بروید. در ادامه با الی گشت همراه باشید.

رستوران CARU’ CU BERE

رستوران کارو کوبر به جرات یکی از معروف ترین و بهترین رستوران های بخارست است و با ظاهر کلاسیکی که دارد در بین مردم محلی و توریست ها پرطرفدار است. نمای بیرونی و همین طور فضای قدیمی و کلاسیک داخل رستوران شما را به سفری در دل تاریخ می برد و فضایی دلنشین و دوست داشتنی برای غذا خوردن به وجود می آورد. ترکیب چوب قهوه ای تیره، سقف طاقی و تزیینات طلاکاری شده خاطراتی دور از عصر طلایی اروپا را به ذهن متبادر می کند. در منوی متنوع این رستوران می توانید انواع غذاهای سنتی رومانیایی مثل سوپ لوبیا، گریل و کباب مخلوط و بشقاب پنیر رومانیایی را پیدا کنید و سفارش بدهید.

ساعات کار: همه روزه از ساعت ۸ صبح تا نیمه شب

رستوران Energiea

در گوشه ای از هیاهو و ازدحام پارک Cismigiu Gardens، یکی از بهترین رستوران های بخارست جای گرفته است که شاید بسیاری از توریست ها از وجود آن بی خبر باشند. این رستوران و کافه در ساختمان یک چاپخانه قدیمی قرار گرفته که روزگاری به چاپ و انتشار کتاب های دانشگاهی، مجله و اعلانیه های کمونیستی مشغول بوده است. فضای تنگ و تاریک این رستوران هنوز هم تداعی گر بوی کاغذ و جوهر است، اما امروزه شهرت این مکان بیشتر به خاطر غذاها و نوشیدنی های خوشمزه ای است که سرو می کند. انواع سوپ های خوش طعم و سالادهای تازه و با کیفیت که با میوه های فصلی ترکیب شده اند و انواع غذاهای خوشمزه را می توانید در این رستوران امتحان کنید. برخورد کارکنان این رستوران هم بسیار دوستانه و صمیمی است و همه این عوامل باعث شده تا این رستوران به یکی از بهترین رستوران های بخارست و پاتوق جوانان محلی تبدیل شود.

رستوران هانول لویی مانوک | HANUL LUI MANUC

یکی از بهترین و دیدنی ترین رستوران های بخارست رستوران هانول لویی مانوک است که در یک ساختمان و عمارت قدیمی و تاریخی قرار گرفته است. این ساختمان در سال ۱۸۰۸ توسط کارآفرین ارمنی به نام مانوک بی و به عنوان هتل ساخته شده است. در سال ۲۰۰۶ ساختمان این هتل از صاحبش خریداری شد و به دو بخش تقسیم شد: رستوران لبنانی و رستوران رومانیایی. هر دو منوی رستوران ها طیف متنوعی از غذاها و آشپزی این مناطق را به مشتریان ارائه می کنند. نکته بسیار جالبی که در مورد این رستوران وجود دارد این است که هانول لویی مانوک قدیمی ترین هتل و رستوران در بخارست به حساب می آید! بنابراین حتی از منظر ارزش تاریخی هم این رستوران حقیقتا ارزش بازدید را دارد؛ اگرچه نمی توان از غذاها و نوشیدنی های خوشمزه اش هم غافل شد!

رستوران واکامو | Vacamuuu

اگر گیاهخوار هستید یا با گوشت میانه خوبی ندارید اصلا سمتِ این رستوران هم نروید. چون دلیل این رستوران یکی از مشهورترین و بهترین استیک های بخارست را سرو می کند. در واقع، به سختی می توان در سرتاسر بخارست رستورانی را پیدا کرد که از نظر کیفیت و طعم و تازگی به پای استیک های این رستوران برسد. در این رستوران می توانید انواع غذاهای گوشتی مثل استیک، ساندویچ استیک و … را با دورچین ها و نوشیدنی های مختلف و گوارا سفارش بدهید. رستوران واکامو یکی از بهترین رستوران های بخارست است و استیک هایی بسیار لذیذ و آبدار را به مشتریان ارائه می کند. در کنار رستوران، بخشی از این مکان به فروشگاه اختصاص پیدا کرده و انواع محصولات باکیفیت مثل سالامی و پنیر را هم به فروش می رسانند.

ساعات کار: همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

رستوران Torna Fratre

اگر به دنبال رستورانی با حال و هوای و غذاهای کاملا رومانیایی می گردید رستوران تورنا فراتره را انتخاب کنید. در این رستوران می توانید در کنار انواع غذاهای رومانیایی مثل مامالیگا، سارماله و وینل سالاتا (سالاد بادمجان)، بهترین غذاهای دریایی شهر را هم امتحان کنید. از روز چهارشنبه تا یکشنبه عصرها اجرای موسیقی زنده هم در این رستوران برگزار می شود که باعث دلپذیرتر شدن تجربه غذا خوردن در این رستوران می شود.

ساعت کار: همه روز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب

رستوران هانول کوتِی | Hanul Cu Tei

یکی دیگر از معروف ترین رستوران های بخارست رستوران هانول کوتِی است که در منطقه تاریخی لیپسکانی قرار گرفته است. این رستوران یکی از قدیمی ترین رستوران ها و کافه های شهر است و هنوز هم ساختار و دکوراسیون اصلی اش را حفظ کرده است. رستوران هانول کوتِی در سال ۱۸۳۳ ساخته شده و معماری و دکور اصیل و سنتی رومانیایی را به نمایش می گذارد. منوی این رستوران شامل غذاها و نوشیدنی های متنوع سنتی و بین المللی است و اوقات خوشی را برای شما رقم می زند. بخشی از این رستوران به گالری هنری اختصاص پیدا کرده که در آن جا، اشیاء و آثار هنری باارزش و خلاقانه ای در به نمایش در آمده اند.

رستوران توک توک | Tuk Tuk

اکثر رستوران های بخارست که در این مطلب معرفی کردیم به ارائه غذاهای رومانیایی و البته بین المللی می پردازند. اما این بار می خواهیم یکی از بهترین رستوران های بخارست را به شما معرفی کنیم که در واقع یک رستوران تایلندی است. رستوران توک توک رستورانی متفاوت با غذاهای آسیایی درست در قلبِ شهر بخارست است و با غذاهای خوشمزه و اصیلش شما را به یاد کشورهای دوردست آسیایی می اندازد. کاری با فیله مرغ یا ماهی سرخ شده یا کاری سبز و غذای دریایی با طعم تند و تیز و خوشمزه ای که دارند انتخابی عالی برای یک ناهار لذیذ هستند.

ساعات کار: همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب

رستوران Maize Farm to Table

در رستوران میز فارم تو تیبل، کلیه غذاها از مواد اولیه تازه و محلی که از مزارع رومانی جمع آوری شده اند تهیه می شود. به همین دلیل هر فصل غذاها با توجه به محصولات و مواد اولیه فصلی تغییر می کند. علاوه بر این، یکی از دلایل شهرت این رستوران رویکردِ خاص و منحصربه فرد این رستوران است. سرآشپزهای جوان و خلاق این رستوران با تهیه غذاها به شیوه قدیمی و باستانی (طبخ غذا روی آتش)، طعم ها و مزه های مخفی غذاها را به مشتریان نشان بدهند. در این رستوران می توانید تجربه ای منحصر به فرد از شکم گردی و غذا داشته باشید و اگر طرفدار همبرگر هستید هم ورژن رومانیایی آن را که بسیار خوشمزه است امتحان کنید. توجه داشته باشید که این رستوران به مدت یک ساعت و بین ساعت ۴ و ۵ بعدازظهر تعطیل است، بنابراین اگر می خواهید برای غذا خوردن به این رستوران بروید این موضوع را مد نظر داشته باشید.

منبع: الی گشت


بهترین رستوران های بخارست؛ رومانی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا