خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین شیرینی فروشی های دنیا

بیشتر افراد عاشق شیرینی هستند و از طعم شیرین و خوشمزه آن برخوردار میشوند. در دنیا شیرینی فروشی های معروفی وجود دارند که به شهرت جهانی رسیده اند. در سفر به این شهرها حتما سری به این مغازه های خوشمزه بزنید و طعم شیرینی ای متفاوت را امتحان کنید. می خواهیم شما را با تعدادی از بهترین شیرینی های جهان آشنا کنیم، الی گشت را همراهی کنید.

شیرینی فروشی دمل (Demel)، وین

همین که پا به این شیرینی فروشی می گذارید با شیرینی های متنوع و رنگارنگی روبروی می شوید که حسابی اشتهای شما را علاقه‌مند می کنند. در قسمتی از مغازه می توانید انواع مختلفی از شیرینی و کیک هایی را بیبنید که به زیبایی تزئین شده اند و فقط برای نمایش می باشند. در این محل همانطور که در حال انتخاب شیرینی و کیک مورد علاقه خود هستید شیرینی پزان حرفه ای را هم می بینید که با دقت خاصی مشغول پخت و تزئین کیک ها هستند. احتمالا با آمدن به این محل خوشمزه رژیم خود را فراموش و چندین شیرینی سفارش می دهید. در این شیرینی فروشی نوستالژیک گذشته تاریخی وین در مقایل چشمان شما قرار می گیرد و با نانوایی ای تاریخی روبرو می شوید.

شیرینی فروشی مارکزی، میلان

شیرینی فروشی مارکزی همیشه بهترین خدمات را برای مشتریان خود در نظر می گیرد به همین دلیل همیشه داخل آن پر از افرادی است که در حال سفارش یکی از بهترین شیرینی های دنیا هستند. این شیرینی ها با دقت و ظرافت بسیاری تهیه می شوند و تزئین آن ها به زیبایی هر چه تمام تر انجام می شود.

شیرینی فروشی دومینیک انسل، نیویورک

تا به حل شیرینی کرونات را امتحان کرده اید؟ شاید برایتان جالب باشد که بدانید دومینیک انسل صاحب این شیرینی فروشی برای اولین بار این شیرینی بینظیر را درست کرد. برای تهیه این شیرینی، دونات و کروسانت را با هم ترکیب می کنند و به طعمی باورنکردی می رسند که باید حتما آن را امتحان کنید. بهترین محل برای چشیدن مزه خاص آن شیرینی فروشی دومینیک انسل نیویورک است.

پگی پورشن، لندن

وقتی وارد لندن می شوید با شیرینی فروشی های زیادی روبرو می شوید اما یکی از بهترین و معروف ترین آن ها پگی پورشن است. نمای بیرونی این مغازه با رنگ صورتی ملایم خود و گل های مصنوعی که در بالای در ورودی آن قرار دارد شکوه و زیبایی خاصی دارد.
وقتی به داخل آن می روید با شیرینی های متنوعی روبرو می شوید که به صورتی کاملا مناسب چیده شده اند.

کافه ساووی، پراگ

در این شیرینی فروشی دسر مورد علاقه خود را انتخاب می کنید و در حالی که محو تماشای رودخانه هستید از مزه آن برخوردار میشوید.
صدای موزیک پیانو در این مغازه شما را غرق در احساسی عجیب و قدیمی می کند.
حتی اگر شیرینی هم دوست نداشته باشید آمدن به این مغازه برایتان بسیار لذتبخش است.

شیرینی فروشی و نانوایی بورک استریت، سیدنی

این شیرینی فروشی در مرکز شهر سیدنی قرار دارد و آنقدر معروف است که گردشگران بسیاری در بازدید از این شهر به این محل می آیند.
اینجا به داشتن پای گوشت های خوشمزه و خوش طعم معروف است.

منبع: الی گشت


بهترین شیرینی فروشی های دنیا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا