خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی جواد فرحانی از روز چهارشنبه ۱۳ آذر ماه در دو فصل ۱۴ قسمتی وارد شبکه‌ نمایش خانگی شد، تولید این سریال از اواخر سال ۱۳۹۷ کلید خورد و در آبان ۹۸ خبر پایان فیلم‌برداری آن منتشر شد.
به گزارش ایمنا سریال دل دومین تجربه‌ کارگردانی منوچهر هادی برای شبکه‌ نمایش خانگی است که پیش از این سریال عاشقانه را با چهره ‌هایی مثل محمدرضا گلزار و مهناز افشار و هومن سیدی روانه‌ شبکه‌ نمایش خانگی کرده بود.
خلاصه داستان سریال دل
در خلاصه داستان سریال نمایش خانگی دل آمده است: قصه «دل» به کارگردانی منوچهر هادی در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.داستان سریال از این قرار است که رستا (ساره بیات) و آرش(حامد بهداد) که عاشقانه یکدیگر را دوست دارند، پس از فراز و نشیب فراوان به روز عروسی خود می‌رسند اما با پیدا شدن رقیبی قدیمی در شب عروسی ماجراهایی پیش می‌آید...
وقتی عاشق شدی نه به چشمت اطمینان کن، نه به گوشت... ببین دلت چی می‌گه
بازیگران سریال دل
حامد بهداد یکی از مهم‌ترین نام‌هایی است که در میان سایر بازیگران سریال دل به چشم می‌خورد، بهداد که برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست نهمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم جرم است بعد از فیلم زندگی جای دیگری است دومین همکاری خود را با منوچهر هادی در این سریال تجربه کرده است.
ساره بیات برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر است که پس از فیلم رحمان ۱۴۰۰ و سریال عاشقانه در سومین همکاری اش با منوچهر هادی از بازیگران اصلی سریال دل است.
یکتا ناصر همسر منوچهر هادی در سریال دل به ایفای نقش می‌پردازد. یکتا ناصر در اولین همکاری اش با منوچهر هادی برنده‌ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه در سی‌امین جشنواره فیلم فجر شد.
بهرام افشاری بازیگر با سابقه تئاتر که با بهتاش فریبا در سریال پایتخت به شهرت رسید و در فیلم‌های کارگر ساده نیازمندیم، لانتوری رحمان ۱۴۰۰ حضور داشته است بعد از نقشی کوتاه در سریال شاهگوش در شبکه‌ نمایش خانگی این بار با سریال دل وارد این عرصه شده است.
مهراوه شریفی‌نیا فرزند بازیگران سرشناس محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان است و از دزد عروسک‌ها تا سریال کیمیا را در سابقه بازیگری خود دارد.
کوروش تهامی دانش‌ آموخته رشته تئاتر و بازیگر، مجری، خواننده و نوازنده است. زیر تیغ، به رنگ ارغوان، قلب یخی و رگ خواب از فیلم و سریال‎هایی است که وی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.


معرفی سریال دل

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
افسانه بایگان که از یازده سالگی بازیگری را آغاز کرد و سه بار نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم فجر شده در کارنامه خود آثاری مانند سربداران، گمشدگان، نگار، ۵۰ کیلو آلبالو، کنعان و کافه ستاره را دارد.
سعید راد از سال ۱۳۴۷ به فعالیت در سینما پرداخت. وی پس از اینکه در اواسط دهه ۱۳۶۰ ممنوع‌التصویر شد، ایران را ترک کرد و مدتی در پاکستان ، هند، کانادا و آمریکا به‌ سر برد سپس در سال ۱۳۷۸ به وطن بازگشت و پس از سال‌ها دوری از سینما، در دوئل به کارگردانی احمدرضا درویش ایفای نقش کرد.
نسرین مقانلو بازیگری را در سال ۱۳۷۰ آغاز کرد و بازی در فیلم مهمان مامان او را به عنوان یک بازیگر توانا مطرح کرد وی سابقه ایفای نقش در نیوکاسل، سوپراستار، ساعت شنی و قلب یخی را دارد.
مریم سعادت بازیگر و عروسک گردان با سابقه است که از سال ۱۳۶۶ فعالیت هنری خود را آغاز کرد و سابقه صداپیشگی در خونه مادر برزگه، بازیگری در قصه های تابه تا، باجناغ‌ها، آروزهای شیرین و دردسرهای عظیم را دارد.
بیژن امکانیان تهیه کننده و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد که در سال ۱۳۸۵ برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش دوم مرد در جشن خانه سینما شده، پناه آخر، لبه تیغ، رخ دیوانه و تقاطع از جمله آثاری است که در آن حضور داشته است.
از دیگر بازیگران سریال دل می‌توان به مهدی کوشکی، علی سخنگو، لیلا زارع و تینو صالحی اشاره کرد، در پیش تولید این سریال محمدرضا گلزار اولین اولین نامی بود که مطرح شده بود، ولی به دلیل مشغله‌های کاری و شروع تور کنسرت هایش از حضور در این سریال انصراف داد.
کارگردان سریال دل کیست؟
منوچهر هادی کارگردان دلدادگان، عاشقانه، آینه بـ*ـغل، رحمان ۱۴۰۰، کارگر ساده نیازمندیم است که نام او پس از ساخت کمدی پر فروش من سالوادور نیستم بیش از گذشته مطرح شد و ساخت هر کدام از سریال‌ها یا فیلم‌های سینمایی او بعد از آن دارای حواشی خاص خودش شد. از این میان بیشترین حواشی متوجه فیلم رحمان ۱۴۰۰ بود که پس از مدتی به دلیل آن چه عدم تطابق نسخه‌ پخش شده در برخی سالن‌ها با نسخه‌ اصلاح شده‌ این فیلم عنوان شد از پرده‌ سینماها پایین کشیده شد و چندی پیش نیز نسخه‌ی قاچاق این فیلم وارد بازار شد که هادی دیدن این فیلم با این شرایط را حرام خواند، جواد فرحانی تهیه کننده و و میثم کایدان و بابک کایدان نویسنده سریال مانکن و فیلم رحمان ۱۴۰۰ نویسندگان سریال دل هستند.
منبع: اینما


معرفی سریال دل

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا