خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
در قلب کیپ تاون اقامتی کم نظیر داشته باشید

آفریقای جنوبی را اگر تاپ ترین مقصد گردشگری در دنیا ندانیم اما مطمئنا یکی از تاپ ترین هاست، این کشور از یک مقصد فوق العاده برای سفر هیچ چیزی کم ندارد و به همین دلیل است که توجه ایرانی ها هم مدتی است به این کشور بی نظیر جلب شده است. یکی از بهترین زمانهای سفر به آفریقای جنوبی، در نوروز و فصل بهار است که بهترین آب و هوا رادارد. یکی از مهمترین مسئله های سفر مخصوصا در سفرهای خارج از کشور، موضوع اقامت است و به دلیل سوال های زیادی که توریست ها درباره ی هتلهای خوب کیپ تاون از ما پرسیده اند، الی گشت هم قصد دارد تا این پست را به معرفی یکی از بهترین هتلهای کیپ تاون اختصاص دهد. ما را همراهی کنید.

یکی از بهترین هتل های کیپ تاون تاج نام دارد که درست در قلب شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی و در چند قدمی برجسته ترین نقاط گردشگری و توریستی این شهر واقع شده است.

هتل تاج (Taj hotel)

هتل تاج را در واقع می توان هتلی لوکس در شهر کیپ تاون دانست و با توجه به اینکه ایرانی های عزیز بیشتر سلیقه ی لوکس پسند دارند تا سنتی، تاج یکی از بهترین اننخاب برای آنهاست. این هتل امکانات رفاهی زیادی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. می توانید از وای فای رایگان و صبحانه ی روزانه ی آزاد و شاتل رایگان به منطقه ی مشهور واتر فرانت (Waterfront) برخوردار شوید.

بیشتر اتاق ها و سوییت های این هتل بالکن بزرگی رو به منظره ی فوق العاده ی بیرون دارند و تمام اتاق ها به باشکوه ترین وجه ممکن دکور شده اند. اتاق های هتل بسیار مجهز هستند و همه ی آنها به سیستم تهویه هوا، تلویزیون های صفحه تـخـت، و اینترنت پر سرعت دسترسی دارند.

مهمانان هتل می توانند دسترسی رایگانی به سونا و سونای بخار و استخر داشته باشند و علاوه بر اینها یک باشگاه بزرگ و مجهز که با به روز ترین وسایل ورزشی تجهیز شده هم در آن وجود دارد که می توانید سلامتی تان را در طول سفر هم تضمین کنید.
درباره دسترسی هتل هم باید گفت که دسترسی خیلی خوبی دارد و تا فرودگاه بین المللی فقط کمتر از ۲۰ کیلومتر فاصله دارد و همانطور که در بالا گفته شد، تاپ ترین نقاط گردشگری شهر مثل واتر فرانت و کوه Table فقط ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارند و همچنین خیابان معروف کیپ تاون با پای پیاده فقط ۱ دقیقه است. علاوه بر این رستوران های شیک و با کیفیت زیادی در اطراف هتل وجود دارند و فرصت های خوبی برای امتحان کردن غذاهای سبک آفریقایی هستند.

البته رستوران نعنای این هتل، رنج وسیعی از غذاهای بین المللی را برای مهماانان سرو می کند که کاملا شما را از استفاده از رستورانهای خارج هتل بی نیاز می کند، که پیشنهاد می کنیم حتما غذای دریایی تاج را امتحان کنید.
یکی از بهترین نکاتی که درباره هتل تاج وجود دارد این است که افراد زیادی تصمیم می گیرند تا مراسمهای خاصی مثل تولد را در آن برگزار کنند و این یک از نقاط قوت هتل و نشان دهنده ی کیفیت و سرویس دهی خوب آن است و ویژگی است که مهمانان را از این هتل راضی نگه می دارد.

منبع: الی گشت


708room-018_065-768x432.jpg


taj0461lores.jpg


SE_staff-0065lores-Master-768x432.jpg


10296461_10152138678766374_123453896640798330_o-768x432.jpg


هتلی ایرانی پسند در پایتخت آفریقای جنوبی

 
  • تشکر
Reactions: Meysa
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا