خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
اینترنت اخیرا به یکی از مهمترین جنبه های زندگی هر شخصی تبدیل شده است و از آن حداکثر بهره وری را می بریم. بطوریکه به عنوان مهمترین ابزار سفر، ایفای نقش می کند.

این روال زندگی نوی به سمتی پیش رفته است که به نسبت ۴ ۵ سال پیش شاهد تغییرات بزرگی بوده ایم. در این زمانه حتی مادر بزرگ ها هم به سهولت جذب تلفن های هوشمند و اینترنت شده اند.

این تغییرات محسوس را می توان از چند جهت نگاه کرد. گسترش اینترنتت و سادگی دسترسی را می توان ، از مهمترین دلایل این نفوذ سراسری دانست. و البته این موضوع را در ایران می توان به سطح کسترده ای تامیم داد. در ادامه با الی گشت همراه باشید.

و البته بهره گیری از اینترنت به نحو دیگری تغییر کرده است بطوریکه اکثر افراد از خدمات اینترنتی بهره می برند، اگرچه این قضیه را به سراسر نقاط نمی توان نسبت داد.


زیرا شبکه های ۳G و ۴G که بر روی گوشی قابل دسترس هستند، خدماتشان در سفر ممکن است با اختلال روبرو شود، بطوریکه در جاده ها سطح پوشش دهی کاهش پیدا می کند و از چندان گستردگی بالایی برخوردار نیستند. در این مواقع شما باید به بـسـتـر G2 قناغت کنید.


اما مطمئنا شما همچنان به اینترنت دست پیدا خواهید کرد. چه با گذر و اقامت از شهرهای مختلف از طریق اینترنت سیمکارت خود و چه از طریق اتصال به اینترنت هتل‌ها، رستوران‌ها، کافه‌ها و موارد دیگر که از خدمات وای فای استفاده می کنند. به همین دلیل تنها کافی است از روی کاغذ‌های موجود در دیوار‌ها یا روی میز‌ها نام و پسورد اینترنت آنجا را پیدا کنید و به آن متصل شوید. البته در حال حاضر برخی از سرویس‌های حمل و نقل نیز مجهز به اینترنت هستند و گردشگران می‌تواند در هواپیما، قطار و اتوبوس هم به اینترنت وصل شوند.


اگر در جریان سفر لازم بود حتما از طریق ل‍پ‌تاپ به اینترنت متصل شوید، باز هم موبایلتان می‌تواند کمکتان کند.
چون همچنان می‌توانید از طریق موبایلتان، لپ‌تاپ را به اینترنت متصل کنید.

در شرایط این‌چنینی باید گوشی موبایل را از طریق کابل USB به کامپیوتری وصل کنید و سپس در تنظیمات موبایل به سراغ بخش اتصالات و USB بروید و دسترسی به اینترنت را فعال نمایید. در این صورت می‌توان از اینترنت موبایل در کامپیوتر نیز استفاده کرد.

اما روش دیگری نیز برای دسترسی به اینترنت وجود دارد. در این روش دیگر نیازی نیست که نزدیک به مودم اینترنت باشید یا حتی روی سیم‌کارتتان اینترنت وجود داشته باشد. اگر یکی از همراهانتان در طول سفر روی سیمکارتش اینترنت داشته باشد به‌سادگی می‌توانید از طریق وای‌فای به اینترنت وی وصل شوید و استفاده کنید. برای انجام این کار باید فردی که روی سیمکارتش اینترنت دارد، شبکه داده را فعال و از طریق بخش تنظیمات موبایل، هات‌اسپات (Portable Wi-Fi hotspot) را که در قسمت اشتراک‌گذاری شبکه قرار دارد روشن کند. البته می‌تواند رمزی نیز برای این وای‌فای در نظر بگیرد.


در سمت دیگر، سایر افراد کافی است وای‌فای موبایلشان را روشن و در بین شبکه‌های موجود، نام شبکه آن فرد را پیدا کنند و بعد از وارد کردن رمز، به آن متصل شوند.

منبع: الی گشت


---4e4a0d2d9ff94251.jpg


Pakistan-Catching-Up-Mobile-Internet-Usage2cc11a8faed7e3ac3.jpg


13990202150555574201960541e06217f3b8b2b11.jpg


در سفر چگونه اینترنت پیدا کنیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا