خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
برترین هتل های آنکارا

آنکارا گستره وسیعی از تاسیسات اقامتی از هتل های مجلل ۵ ستاره گرفته تا مهمانسراهای کوچک را ارایه می دهد و به دلیل دیپلوماتیکی و تجاری بودن، اکثر هتل های زنجیره ای و بین المللی دنیا نظیر شرایتون، هیلتون، رادیسون، رامادا، کراون پلازا، مونپیک، ماریوت و هالیدی این در این شهر شعبه دارند. اکثر هتل های آنکارا در بهترین مکان های آنکارا و نزدیک به مراکز خرید و مکان های توریستی آنکارا قرار دارند. البته هتل های مستقلی نظیر کینگ هتل، هتل میداس و هتل آنگورا هاوس نیز در آنکارا وجود دارند که استاندارد بالایی از تسهیلات و امکانات اقامتی را ارایه می دهند. در زیر به برخی از مشهورترین و با کیفیت ترین اقامتگاه ها برای رزرو هتل آنکارا اشاره می کنیم:

Turist Hotel
این هتل ۴ ستاره که در خیابان کانکایری واقع است فقط ۵ دقیقه پیاده، با میدان اولوس فاصله و پارکینگ اختصاصی رایگان دارد و نسبت به دیگر هتل های
۴ ستاره آنکارا با کیفیت تر و ارزان تر است. اتاق های هتل بسیار مدرن و عایق صدا می باشند. حمام ترکی، مرکز بدنسازی و سونا از دیگر امکانات هتل می باشد. تمامی اتاق های هتل تهویه مطبوع، تلویزیون، ماهواره، کتری برقی و بالکن اختصاصی دارند. رستوران هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می کند و سالن بسیار زیبایی دارد. شما می توانید سفارش دهید که صبحانه شما را در داخل اتاق سرو کنند. رستوران هتل یک منوی رژیمی خاص نیز دارد.
هتل توریست در نزدیکی حمام رومی آنکارا قرار دارد و فاصله آن با ترمینال اتوبوس، ۵ کیلومتر و با فرودگاه اسن بوگا ۲۵ کیلومتر است. کارکنان هتل به زبان های ترکی، لهستانی، فرانسوی و انگلیسی مسلط هستند.
از دیگر امکانات این هتل می توان به ماساژ، دوچرخه کرایه ای، کتابخانه، اینترنت رایگان در تمامی فضای هتل، تبدیل ارز، اتوشویی، فکس، فتوکپی، آرایشگاه و فروشگاه سوغات و صنایع دستی اشاره کرد.

Hotel

هتل دمورا از سال ۲۰۱۲ پذیرای میهمانان از اقصی نقاط دنیا بوده و ساختمان آن به شکل منحصربفردی در
۱۰ طبقه طراحی شده است. این هتل ۶۴ اتاق استاندارد، ۵ سوئیت و ۱ اتاق مخصوص معلولین دارد.
این هتل ۴ ستاره که ۱۵ دقیقه پیاده با میدان کیزیلای و ۶۰۰ متر با مجلس ملی کبیر ترکیه فاصله دارد، خدمات خاصی نظیر اینترنت سراسری و پارکینگ اختصاصی رایگان ارایه می دهد.
اتاق های لومینوس در هتل دمورا صفحه تلویزیون LCD بسیار بزرگی به همراه ماهواره، همچنین پنجره های سرتاسری و تهویه مطبوع دارد. پوشش دستشویی و حمام ها از سنگ مرمر می باشد. آب رایگان و کتری برقی از دیگر امکانات هتل می باشد.
رستوران هتل دمورا، موردل گوستو نام دارد و گستره وسیعی از غذاهای ترکی و مدیترانه ای را سرو می کند. صبحانه به صورت بوفه می باشد و میهمانان می توانند در لابی قهوه و چای بنوشند.
این هتل با فرودگاه اسنبوگا ۲۹ کیلومتر فاصله دارد. از دیگر خدمات این هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی و مرکز تجاری اشاره کرد. کارکنان هتل دمورا به زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند.


این هتل چهار ستاره در فاصله ۹۵۰ متری از میدان کیزیلای (مرکز تجاری آنکارا) قرار دارد و اینترنت سراسری و پارکینگ اختصاصی رایگان ارایه می دهد.
اتاق های هتل، زیبا و مدرن و عایق صدا می باشند و همگی تلویزیون، ماهواره، تهویه مطبوع، صندوق امن و کتری برقی دارند.
طراحی داخلی هتل نیز بسیار زیبا می باشد و کف تمامی اتاق ها پارکت می باشد. میهمانان می توانند صبح خود را با صبحانه سنتی ترکی شروع کنند. رستوران هتل فضای گرمی دارد و غذاهای بین المللی در آن سرو می شود.
فاصله هتل با فرودگاه اسنبوگا ۳۰ کیلومتر می باشد و سرویس های منظمی از هتل به فرودگاه می روند.
کارکنان هتل به زبان های ترکی و انگلیسی صحبت می کنند. از دیگر امکانات هتل می توان به تبدیل ارز، صندوق امانات، اتوشویی، فکس و فتوکپی، تسهیلات اتاق VIP و سوئیت عروس و داماد اشاره کرد.

Surmeli Ankara Hotel

هتل سورملی آنکارا در مرکز تجاری و تفریحی شهر واقع است و به موزه ها، وزارتخانه ها، شرکت ها و سازمان های بزرگ شهر دسترسی خوبی دارد و خدمات منحصربفردی به مسافران تجاری ارایه می دهد. این هتل ۵ ستاره از ۲۰۰ اتاق، ۳ رستوران و ۹ اتاق همایش، استخر، سالن بندسازی مجهز و حمام سنتی برخوردار است و با منطقه تجاری کیزیلای ۱ کیلومتر و با ایستگاه راه آهن گاری، ۵ دقیقه فاصله دارد.
اتاق های هتل Surmeli تـخـت های ارگونومیک و اینترنت بی سیم دارند و از مبل، میز کار و حمام مجهز برخوردارند.
میهمانان می توانند غذای خود را در یکی از ۳ رستوران برازری، پیانو بار و کازان میل کنند. رستوران کازان بسیار پر طرفدار است و غذاهای ترکی و بین المللی لذیذی سرو می کند.
هتل سورملی با ایستگاه مترو سیهیه، ۳۰۰ متر و با پارک جنگلی کورتولوس یک کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه اسنبوگاه ۴۰ دقیقه است و کارکنان آن به زبان های ترکی و انگلیسی مسلط می باشند.
از دیگر امکانات هتل می توان به میز تنیس، دارت، سونا، ماساژ، تبدیل ارز، اتوشویی، فروشگاه، آرایشگاه، فکس و فتوکپی اشاره کرد.

Swissôtel Ankara

هتل ۵ ستاره Swissôtel یکی از با کیفیت ترین، پرفروش ترین و مجلل ترین هتل های آنکارا می باشد که در منطقه کانکایا و در فاصله ۲۰۰ متری از کاخ ریاست جمهوری قرار دارد.
این هتل ۱۵۰ اتاق و سوئیت لوکس و سالن های مجلل و حرفه ای برای همایش های تجاری دارد. رستوران هتل بسیار مجلل می باشد و طیف وسیعی از غذاهای بین المللی را با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.
مجموعه ورزشی هتل از یک استخر با استاندارد المپیک، اسپا، سولاریوم، ماساژ، سونا و حمام ترکی برخوردار است. این هتل رستوران، کافی شاپ و فروشگاه مجهزی دارد.
تمامی اتاق ها دکور مدرن، حمام مرمری، تلویزیون LCD، دستگاه پخش DVD و ماهواره و دستگاه اسپرسو ساز دارند. از دیگر امکانات هتل می توان به اینترنت بی سیم، پارکینگ رایگان، تسهیلات برای معلولین، صندوق امانات، روزنامه، سوئیت عروس و داماد، اتاق های VIP، فروشگاه سوغات و صنایع دستی، آرایشگاه، فکس و فتوکپی، مرکز تجاری و اتوشویی اشاره کرد.
Swissôtel با مرکز خرید پانورا ۱۰ دقیقه، با برج آتاکوله ۲ کیلومتر و با فرودگاه اسنبوگا ۴۵ دقیقه فاصله دارد.

منبع: الی گشت


برترین هتل های آنکارا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا