خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
اختصاصی سلام سینما- «دلدار» در قالب یک ملودرام عاشقانه و با مضمونی اجتماعی است. چون در دل نمایش یک داستان عشقی، به مسائل و چالش های امروز نسل جوان هم می پردازد. چالش هایی چون ازدواج، اشتغال، انحراف و ... که دغدغه های جوان امروز جامعه ماست و سریال شبکه دو نیز به آسیب شناسی آن ها توجه کرده است.
این سریال در شب‌های ماه مبارک رمضان ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
نوید محمودی و جمشید محمودی برادران افغان الاصل مهاجر در ایران هستند. آن‌ها بیش از سی سال است که در ایران زندگی میکنند و در واقع در ایران متولد شده اند. سریال «دلدار» دومین همکاری مشترک برادران محمودی در تلویزیون است. آن‌ها پیش از این سریال «سایه‌بان» را ساخته‌اند.
خلاصه داستان «دلدار» ‌:
دیریست که دلدار پیامی نفرستاد...داستان جوانی به نام آرش است که به رغم موفقیت علمی و تحصیلی اما به دلیل بیماری مادرش دانشگاه را رها می کند و بعد از چند ماه و بر اثر اتفاقی، عشق دوران دانشگاهش یعنی رونا را می‌بیند.
عوامل سریال «دلدار»:
کارگردانان: نوید محمودی، جمشید محمودی، نویسندگان: آزیتا ایرایی، مهدی حمزه، بر اساس طرحی از نوید محمودی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، تدوین: نیما جعفری جوزانی، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، منشی صحنه: مرجان تاجیک، عکاس : نوشین جعفری، مدیر تدارکات : رضا دهقان، طراح لباس: شبنم اصغری، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقا بیک، اصلاح رنگ و نور وجلوه های بصری: سینا قویدل، طراحی و ساخت تیراژ : مجید یوسف زاده، طراح صحنه: جواد فاضلی، صدابردار: محسن نانکلی، تصویربردار: مهدی رضایی، دستیارکارگردان و برنامه ریز : سیاوش رمضانلو، طراح گریم: محمد قومی، صداگذاری: حسین قورچیان
بازیگران: محمدرضا غفاری, الناز حبیبی, مریم بوبانی, حسام محمودی, سوگل خلیق, بهزاد فراهانی, مهران نايل, پریوش نظریه, همایون ارشادی, کمند امیر سلیمانی، پیمان جعفری، نیما رئیسی
منبع: سلام سینما


معرفی سریال دل دار

 
  • تشکر
Reactions: *NiLOOFaR*
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا