خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Asal._.k

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/12/20
ارسال ها
6
امتیاز واکنش
1,217
امتیاز
148
سن
17
زمان حضور
9 روز 15 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
یکی از ویژگی‌های مشترک بین عناوین سری Saints Row شخصی سازی گسترده است، به نظر می‌رسد جدید‌ترین نسخه تمرکز ویژه‌ای بر روی این بخش داشته است.

توسعه دهنده‌ی نسخه ریبوت Saints Row یعنی استودیو Volition اظهار داشته است که این نسخه دارای کامل‌ترین و عمیق‌ترین شخصی سازی در تمام سری خواهد بود. این استودیو در پاسخ به طرفداران گوشزد کرد که شخصیت Boss هشت صداگذاری متفاوت خواهد داشت و بازی‌بازان می‌توانند از بین ‌آن‌ها انتخاب کنند.

این استودیو در پاسخ به طرفدارانی که درباره‌ی دلیل استودیو برای ساخت یک عنوان ریبوت پرسیده بودند گفت که پس از وقایع نسخه چهارم Saints Row، داستان شخصیت‌های قدیمی به پایان رسید و دیگر دلیلی برای ادامه دادن داستان وجود نداشت، این استودیو اضافه کرد:



ما مایل به ساخت دنیای جدید و شخصیت‌های جدید بودیم.


علاوه بر این موارد، شخصی سازی چند لایه لباس‌ها بازمی‌گردد و پس از آزاد کردن قابلیت استخدام افراد گروه، شما می‌توانید ظاهر آن‌ها را نیز شخصی سازی کنید.

استودیوی Volition وعده داده است که شخصی سازی ماشین‌ها در عنوان ریبوت Saints Row از همیشه گسترده‌تر خواهد بود.

تیم توسعه دهنده درباره بخش کوآپ گفت:



تجربه Saints Row با دوستان همیشه بهترین تجربه بوده است! ما تایید می‌کنیم که تمام این عنوان به همراه دوستان قابل بازی است، علاوه بر آن، ما قابلیت تجربه‌ی کوآپ بر روی دستگاه‌های مختلف را فراهم کرده‌ایم، برای مثال کاربران کنسول پلی‌استیشن 4، می‌توانند با دوستان خود که صاحب پلی‌استیشن 5 هستند بازی کنند.


استودیو Volition در واکنش به نگرانی‌ها در مورد دور شدن Saints Row از ریشه‌ها تضمین داد که “همان عنوان اکشن سوم شخص سندباکس” را به طرفداران تحویل خواهد داد. این استودیو قبلا گفته بود که از مواضع خود عقب نشینی نمی‌کند.


جدید‌ترین نسخه Saints Row کامل‌ترین شخصی سازی را خواهد داشت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا