خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Asal._.k

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/12/20
ارسال ها
6
امتیاز واکنش
1,217
امتیاز
148
سن
17
زمان حضور
9 روز 15 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
طرفداران عناوین شبیه‌ساز، ژانر مورد علاقه‌ی خود را این بار در عنوان Gas Station Simulator پیدا کرده‌‌اند؛عنوانی که به سرعت به ۵ بازی پرفروش استیم تبدیل‌ شد.

یک جایگاه سوخت در وسط ناکجا آباد که به شدت نیاز به رنگ‌آمیزی دارد. تعمیرات نقش مهمی در این بازی دارد؛ رنگ‌آمیزی، باز‌سازی، مبله کردن، کار‌های زیادی برای انجام وجود دارد و ما هنوز درباره‌ی بخش سوخت هم صحبت نکرده‌ایم.

عنوان Gas Station Simulator، شما را به چالشی دعوت می‌کند تا به مکان متروکه‌ای در بزرگراه ۶۶ جان تازه‌ای ببخشید. این بازی به جزئیات ریز و دررشتی اهمیت می‌دهد. به عنوان مثال شما باید ماشین‌ها را بنزین بزنید، به مشتری‌ها رسیدگی کنید، کارکنانی را استخدام کنید، قفسه‌های فروشگاه را پر کنید و کار‌های بسیار دیگر. در یخدان چه چیزی قرار دهیم؟ چه قدر سوخت برای این هفته نیاز داریم؟ چگونه از شر آن موتور سوار یا آن سفینه‌ی فضایی خلاص شویم؟ این‌ها همه بخشی از چالش‌هایی است که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید.

سازنده‌ی بازی دراگو اینترتیمنت (Drago Entertainment)، به ساخت این گونه عناوین علاقه دارد. بهبود تدریجی شرایط با استفاده از تلاش و پشتکار شما و لـ*ـذت بردن از دست آورد‌هایتان. برای کسانی که به این نوع ژانر علاقه ندارند، ممکن است کمی خسته‌ کننده به نظر برسد اما اگر به فکر امتحان این عنوان هستید، می‌توانید پیش‌نمایش رایگان آن را تجربه کنید.

البته مواظب باشید، این بازی ممکن است بیشتر از آنچه فکرش را می‌کنید شما را به خودش جذب کند. به طوری که کاربری به نام پامپکین لونا (Pumpkin Luna) در قسمت نظرات بازی، آن را این‌طور توصیف می‌کند:



در ابتدا می‌خواستم این بازی را نیم ساعت قبل از خواب امتحان کنم، بعد به خودم آمدم و دیدم ساعت تقریبا ۴ صبح است.


عنوان Gas Station Simulator، اکنون در استیم در دسترس است و جایگاه پنجم پرفروش‌های استیم را به خود اختصاص داده است.


شبیه‌ساز جایگاه سوخت در میان پر‌فروش‌های استیم

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا