خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
سفر ۵ روزه به دبی

دبی شهری با فعالیت های هیجان انگیز برای دیدن و انجام دادن است، با جاذبه های جدید و نوآورانه در حال ظهور که همیشه در شهر در حال وقوع است. بنابراین سفر ۵ روزه به دبی را برایتان برنامه می ریزیم تا از این شهر برخوردار شوید. هر کسی باید حداقل یک بار در طول زندگی خود به دیدن دبی برود و دبی مدرن جدید آنقدر سرگرمی دارد که حتی با چند روز گشت و گذار در آن به هیچ وجه حوصله شان سر نمی رود. با وجود سرگرمی های متعددی که در این شهر وجود دارد، بسیار راحت است که ۵ روز سفر خود را پر کنید، با این وجود ما برنامه ای را در مجله الی گشت به شما پیشنهاد می دهیم که می توانید از آن برای سفر و تور دبی کمک بگیرید و یکی از بهترین تجربه های سفر خود را به شهر آینده داشته باشید.

برنامه سفر ۵ روزه به دبی

روز اول- رسیدن به دبی و رفتن به مراکز خریدی چون دبی مال
روز دوم- تور دبی را خریداری کنید
روز سوم- به قسمت قدیمی شهر دبی بروید
روز چهارم- رفتن به سافاری صحرای دبی
روز پنجم- برگشت به خانه

روز اول- رسیدن به دبی و رفتن به مراکز خریدی چون دبی مال

بعد از رسیدن به دبی و استقرار در هتل شاید بیشتر گردشگران دوست داشته باشند که روز اول را کمی با آرامش شروع کنند و سریع به دنبال فعالیت های هیجانی نروند.به همین خاطر خرید را در سفر ۵ روزه به دبی و در روز اول به شما پیشنهاد می دهیم. سری به مرکز خرید دبی مال بزنید. دبی مال بزرگترین مرکز خرید در جهان است و حدود ۱۲۰۰ فروشگاه دارد. در این مرکز نه تنها می توانید خرید کنید بلکه به دیگر جاذبه های این مرکز نیز بروید. بهتر است که از روز اول خود بیشتر استفاده کرده و سری هم به برج خلیفه که بلندترین ساختمان دنیاست بزنید. از بالای برج خلیفه تمام دبی را، زیر پای خود خواهید دید. فواره های دبی نیز در نزدیکی برج خلیفه است و هنگام شب از ساعت ۶ بعد از ظهر به بعد هر نیم ساعت می توانید برای تماشای آن در کنار برج بایستید. بلیط ورود به برج خلیفه و رفتن به طبقه ۱۴۸ ام را خریداری کنید و به بالای برج بروید.

تمام شهر دبی را در همان روز اول در زیر پای خود خواهید داشت. پس صبح را، به خرید بگذرانید. ناهار را در مرکز خرید صرف کنید و سپس برای ادامه روز به برج خلیفه و دیدن فواره ها بروید. شب را در محدوده فواره ها چرخی بزنید. بازدید از فواره ها رایگان است اما می توانید قایق سوار شوید و به نزدیکی آن ها بروید. این فواره ها تا ارتفاع ۱۰۰ متر آب را به بالا پرتاب می کنند.

روز دوم- تور دبی را خریداری کنید

سپری کردن ک روز کامل در دبی می تواند فرصت خوبی باشد که با دبی مدرن و جدید آشناتر شوید. به این معنا که به مکان هایی خواهید رفت که از ۴۰ سال پیش ساخته شده اند و همگی متعلق به عصر مدرن هستند. اکثر تور دبی شما را به دیدن هتل ۷ ستاره مشهور برج ال عرب the Burj Al Arab می برند. در سفر ۵ روزه به دبی و برای رفتن به داخل هتل باید از قبل رزرو خود را انجام داده باشید. این هتل در منطقه د سوک مدینه جمیرا the Souk Madinat Jumeira قرار گرفته است. پس از آن می توانید به دیدن پالم جمیرا the Palm Jumeirah بروید. در اینجا نه تنها می توانید افق دریای دبی را ببینید، بلکه در محله پالم جمیرا قدم بزنید. در رستوران ها و کافه ها سفارش غذا دهید. یا به کروز دور این جزیره سوار شوید.

همه بازدیدها را می توانید به سرعت و در یک روز انجام دهید. سوار اتوبوس های گردشگری شوید. این اتوبوس ها در میان گردشگران بسیار طرفدار دارند. یا اینکه یک تور خصوصی بگیرید یا حتی با تاکسی و مترو خودتان به گشت و گذار در دبی بپردازید. به هر حال فرقی نمی کند. شما تنها در یک روز می توانید کل جاذبه های ناحیه مدرن دبی را تماشا کنید.

روز سوم- به قسمت قدیمی شهر دبی بروید

محله قدیمی دبی ناحیه ای است که در سفر ۵ روزه به دبی می توانید تمام تاریخ و فرهنگ قدیم دبی را تماشا کنید. این قسمت در کنار نهر دبی قرار گرفته و برای دیدن جاذبه های اطراف آن حداقل یک روز خود را برای آن در نظر بگیرید. ابتدا به موزه دبی the Dubai Museum بروید. در این موزه می توانید از نزدیک با تاریخچه دبی آشنا شوید، ببینید که چگونه شهری قدیمی دبی تبدیل به چنین شهر عظیمی شده است. سپس به منطقه بستاکیه بروید. در کوچه های تنگ و قدیمی آن با بادگیرهای تاریخی اش قدم بزنید. ناهار را می توانید در کافه ها و رستوارن هایی به سبک قدیمی در این ناحیه سفارش دهید. خوردن غذاهای محلی را فراموش نکیند. این محل پر از گالری و موزه های کوچک است که دیدن آن ها کل زمان ظهر شما را پر می کند. به شما پیشنهاد می دهیم که سوار قایق AED شوید و از نهر گذشته و خود را به بازار طلا و ادویه برسانید. شام را هم در اطراف بازار خورده و در نهایت به هتل بازگردید.

روز چهارم- رفتن به سافاری صحرای دبی

اگر به دبی سفر کردید و نتوانستید به صحرای شنی آن بروید، یعنی هیچ چیزی از دبی نمی دانید. رفتن به سافاری صحرای دبی در سفر ۵ روزه به دبی کاری هیجانی خواهد بود. روز چهارم خود را به کارهای هیجانی بپردازید تا کمی آدرنالین خونتان بالا برود. تورهای تمام روزه سافاری صحرا در دبی، شما گردشگران و توریست ها را به صحرا برده و برای آشنایی با زندگی قدیمی اقوام بدوی و قبایل عربی در صحرا، شما را آماده می کنند. سافاری صحرا از تپه های شنی کنار جاده شروع شده و به درون صحرا می روند. اگر بیماری قلبی دارید، این میزان از هیجان برایتان خوب نیست.

بر روی تپه های شنی می توانید برد سواری کنید، سرسره بخورید، یا ماشین های کوچک برانید. بسیاری از تورها، شما گردشگران را در نهایت به کمپ های شبیه خیمه های عرب می برند و در آنجا ناهار و غذایی سنتی برایتان می آورند. در این چادرها و خیمه ها دقیقا شبیه یک شیخ عرب استراحت کنید، چای و قهوه بخورید و خود را برای باقی هیجانات روز در صحرا آماده کنید.


روز پنجم- برگشت به خانه

روز پنجم، آخرین روز سفر ۵ روزه به دبی است و در نتیجه باید برای برگشت خود برنامه بریزید. وسایل خود را آماده کنید و با دبی کم کم خداحافظی کنید. شاید یک سفر برای انجام تمام کارهای هیجان امگیز دبی کافی نباشد. روز آخر همیشه شانسی دوباره برای دیدن نقاطی از دبی است که بسیار دوست داشتید. اکنون با شهر دبی بیشتر آشنا شده اید و می دانید که چگونه خود را به جاذبه هایی که دوست دارید، برسانید. شاید خرید سوغاتی و سر زدن به مراکز خرید را به دیدن دیگر جاذبه ها ترجیح دهید. اگر پرواز شما در بعد از ظهر انجام می شود و هتل ساعت ۲ بعد از ظهر باید تحویل دهید، صبح خود را به گشت و گذار در دبی بگذرانید. پیشنهاد ما این است که سری به آکواریوم دبی بزنید یا به پارک آبی آکوا ونچر بروید و کمی تفریح کنید. هر دوی این فعالیت ها حداقل ۳ الی ۴ ساعت از زمان شما را به خود اختصاص خواهد داد. صبح زود بلند شوید، وسایل خود را در هتل جمع کنید. سپس با یک کوله سبک به سمت پارک آبی یا آکواریوم بروید. به طوری که بعد از ساعت ۱۰ به آنجا برسیدو این مکان ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند.

می توانید ۳ ساعت در آنجا تفریح کنید. در نهایت به هتل برگشته و خود را برای ترانسفر فرودگاهی آماده کنید. رفتن به فرودگاه و در نهایت خداحافظی با دبی آن هم زمانی که لحظات شادی را در این شهر گذرانده اید، سخت خواهد بود. با پرواز ایرلاین امارات پرواز راحتی را برای برگشت به ایران خواهید داشت. برای راحتی بیشتر، در سفر ۵ روزه به دبی می توانید پرواز بیزینس کلاس را خریداری کنید. این پرواز به نسبت پرواز اکونومی بهتر بوده و خدمات بسیار بیشتر و بهتری را به شما ارائه می دهد.

منبع: الی گشت


چطور سفری ۵ روزه به دبی را برنامه ریزی کنیم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا