خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
آشنایی با رستوران های شارجه

در بین تمام شهرهای امارات شهر دبی بیش از همه محبوب شده و اکثر توریست هایی که قصد سفر به امارات را دارند بلیط هواپیمای دبی را تهیه می کنند. با این حال سایر شهرهای امارات مثل شارجه و ابوظبی هم بسیار جذاب و دیدنی هستند؛ در واقع، چون این شهرها به اندازه دبی شلوغ و پرازدحام نیستند می توان سفری بهتر و قشنگ تر را تجربه کرد. از آن جا که غذا و شکم گردی بخشی جدانشدنی از سفر است امروز قصد داریم بهترین رستوران های شارجه را به شما معرفی کنیم. در سفر به شارجه و امارات می توانید بهترین و خوشمزه ترین غذاهای عربی و بین المللی را در این رستوران ها امتحان کنید. این رستوران ها به انتخاب مسافران جزء بهترین رستوران های شارجه هستند و طیف متنوعی از غذاهای عربی، خاورمیانه، هندی و … را ارائه می کنند. در ادامه با الی گشت همراه باشید.

میلاس | Milas

یکی از بهترین و مشهورترین رستوران های شارجه رستوران میلاس است که به ارائه انواع غذاهای سنتی عربی و اماراتی و خاورمیانه ای می پردازد. این رستوران در منطقه دنیم (Denim District) قرار گرفته و با غذاهای خانگی و خوشمزه اش و همین طور سرویس چای عربی شما را به سفری لذتبخش در دنیای غذاهای عربی می برد. سبک و سیاق این رستوران کاملا سنتی و کلاسیک است و همین موضوع باعث جذب توریست ها و گردشگران می شود. البته سنتی بودن رستوران مانع از ارائه خدمات مدرن نمی شود. روی هر میز یک آیپد قرار دارد و مشتریان می توانند با مشاهده غذاهای منو انتخاب کنند.

  • آدرس: Milas, Sharjah Mega Mall, Al Estiqlal Street, Bu Danig, Sharjah, United Arab Emirates
رستوران المنزه | El Manza

رستوران المنزه انواع غذاهای مراکشی را با تزئینی زیبا در محیطی گرم و دلنشین به مسافران ارائه می کند. این رستوران در تهیه غذاها از ادویه های معطر و تازه و مواد اولیه باکیفیت استفاده می کند و به عنوان یکی از بهترین رستوران های شارجه شهرت پیدا کرده است. محبوبیت این رستوران البته تنها به خاطر غذاهایش نیست و موقعیت مکانی آن هم مزید بر علت شده است: رستوران المنزه در پارک المجاز شارجه قرار گرفته و تراس بیرونی رستوران چشم اندازی بی نظیری به فواره و آبنمای شارجه دارد. انواع غذاهای سنتی مراکشی از جمله تاجین به مشتریان ارائه می شود.

  • آدرس: El Manza, Khalid Lagoon, Al Majaz Waterfront, Sharjah, United Arab Emirates
رستوران گزیبو | Gazebo

گزیبو به معنای آلاچیق است و نماد آلاچیق را می توان در لوگوی این رستوران هم مشاهده کرد. در رستوران گزیبو می توانید سفری خوشمزه به آشپزخانه های سلطنتی هند بزنید و غذاهای مناطق مختلف هند مثل حیدرآباد، لاکنو و … را امتحان کنید. دام بریانی که یکی از مشهورترین غذاهای هندی است در این رستوران سرو می شود و طرفداران زیادی هم دارد. در این رستوران می توانید همزمان که به موسیقی زنده دلپذیر گوش می دهید انواع غذاهای گیاهی و گوشتی هندی را در محیطی گرم و دلنشین امتحان کنید. البته حواستان باشد که در روزهای تعطیل و به ویژه تابستان این رستوران بسیار شلوغ می شود.

  • آدرس: Gazebo, Matajer Mall, Opp. Sharjah Muroor, Al Goze, Sharjah, United Arab Emirates
رستوران شبابیک | Shababeek

شبابیک در زبان عربی لبنان به معنای پنجره است و رستوران شبابیک در واقع دریچه ای به دنیای لذیذ و خوشمزه غذاهای خاورمیانه ای باز می کند. این رستوران در نزدیکی قنات القصبا قرار دارد که یکی از جاذبه های گردشگری شهر شارجه به حساب می آید. در رستوران شبابیک می توانید انواع غذاهای لبنانی با حال و هوایی مدرن تجربه کنید. از جمله غذاهای مشهور این رستوران عبارتند از: سوجوک که نوعی سوسیس لبنانی است که در سیر، لیمو، روغن زیتون و گشنیز تفت داده می شود؛ کباب بره و سیب زمینی های نگینی سرخ شده و … اشاره کرد. در طول ماه های اکتبر تا مارچ که هوا کمی خنک تر می شود میهمانان می توانند غذایشان را در فضای باز هم میل کنند و از چشم انداز قنات لـ*ـذت ببرند.

  • آدرس: Shababeek, Block B, Al Qasba 66911, Sharjah, United Arab Emirates
رستوران جهاز شارجه | Sharjah Dhow

جهاز به نوعی کشتی کوچک عربی می گویند و این رستوران هم دقیقا در یکی از این کشتی ها واقع شده است! رستوران جهاز شارجه رستورانی زیبا در داخل یک کشتی است که در کنار ساحل پهلو گرفته است. در این کشتی-رستوران می توانید در قسمت های مختلف کشتی (داخل و در بخش های خصوصی یا روی عرشه کشتی) بنشینید. رستوران جهاز شارجه انواع غذاهای عربی و خاورمیانه را با بهترین کیفیت و طعم به مشتریان ارائه می کند و تجربه ای به یادماندنی و منحصربفرد در اختیار آن ها قرار می دهد. قیمت های منصفانه و مقرون به صرفه، غذاهای دریایی، کباب های لذیذ و فضای دلنشین رستوران از جمله عواملی هستند که این رستوران را به یکی از بهترین رستوران های شارجه تبدیل کرده اند.

  • آدرس: Sharjah Dhow Restaurant, Corniche St – Sharjah, United Arab Emirates
رستوران کباب عربی Mushmaool

اما یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین رستوران های شارجه رستورانی به نام Mushmaool است. اگر اهل کباب و غذاهای گوشتی هستید بدون شک این رستوران انتخاب اولتان خواهد بود، چون بهترین کباب های شهر را عرضه می کند. مزیت این رستوران این است که با مرکز خرید مگا مال شارجه تنها ۵۰ متر فاصله دارد. اگر در سفر به شارجه به این رستوران رفتید پیشنهاد می کنیم شیش تاووک و بره کبابش را حتما امتحان کنید. فضای داخلی رستوران بسیار تمیز و دلپذیر است و با رنگ های شاد و زیبایی تزئین شده است. کارکنان رستوران هم بسیار صمیمی و باتوجه هستند و بهترین سرویس را به مشتریان ارائه می کنند. سرآشپزهای متبحر رستوران غذاها را به سبک و سیاقی خانگی تهیه می کنند و به همین دلیل طعم کباب هاییشان بسیار لذیذ و خوشمزه است.

  • آدرس: Mushmaool Arabic Grill Restaurant, Al Miraj Building 1, Abu Shagara, Sharjah, United Arab Emirates
منبع: الی گشت


معرفی بهترین رستوران های شارجه

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا