خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
دلایلی که باعث می شود به فیلیپین بروید

قبل از اینکه به فیلیپین بروم هیچ نظری درباره این کشور نداشتم اما در سفری که به آنجا داشتم این محل را جایی متفاوت از تصوراتم دیدم. از نظر من فیلیپین با همه کشورهای دیگر آسیای شرقی فرق داشت، از لحظه ای که پا در این بهشت بکر گذاشتم تا لحظه ای که آنجا را ترک کردم کاملا تحت تاثیر این سرزمین جادویی بودم. می خواهیم از دلایل سفر به فیلیپین بگویم، الی گشت را همراهی کنید.

مردم

فیلیپین یکی از مهربان ترین مردم دنیا را دارد. حتی اگر آن ها را نیمه شب از خواب بیدار کنید و یا از آن ها سوال های احمقانه درباره جاهای دیدنی شهر بپرسید باز هم با لبخند جواب شما را می دهند. آن ها بینهایت گرم، صمیمی و مهمان نواز هستند. مردم این کشور هم مثل هندی ها مهمان را معادل خدا می دانند. آن ها شما را به خانه های خود دعوت می کنند و از شما می خواهند تا در آوازخوانی شبانه آن ها شرت کنید. در این کشور غذاهای خوشمزه ای مثل لچون، آدوبو، دسر هالو هالو و … .وجود دارد که می توانید هر چقدر دوست داشتید با قیمت ارزان آن ها را تهیه کنید. در اینجا تنوع غذاهای دریایی و آب میوه های تازه میوه های استوایی شما را متعجب می کند.

تنوع تجربه های مختلف

گشت و گذار در جزایر و سواحل بکر آب های گرم، دیدن آتشفشان های فعال، غارنوردی، تفریحات آبی، شیرجه زدن در اقیانوس برای دیدن دنیای خیره کننده زیر آب، سفر به گذشته های تاریخی، کشف مسیرهای کوله گردی و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید را می توانید در این کشور زیبا انجام دهید. فیلیپین بهشت طبیعت و حیات وحش دوستان است؛ ۲۰۰ گونه از پستانداران، ۶۰۰ گونه از پرندگان و ۴۸۸ گونه های مرجانی در این کشور زندگی می کنند. می توانید تصور کنید که قایق سواری در بزرگ ترین رودخانه کشتی نوردی چه هیجانی دارد؟ مطمئنا تا خودتان آن را تجربه نکنید نمی توانید هیجان آن را درک کنید.

جزایر غیر منتظره

خیلی سخت است که در کشورهای دیگر بتوانید ساحلی زیبا و رویایی ای را پیدا کنید که شلوغ نباشد اما در فیلیپین تعداد زیادی از این سواحل زیبا اما خلوت وجود دارد. در کشوری که از بیش از ۷۰۰۰ جزیره تشکیل شده در همه جا می توانید سواحلی زیبا را پیدا کنید. اگر دوست دارید در سواحل سفید رویایی در فعالیت های شاد شرکت کنید جزیره بوراکای برای شما بهترین مقصد است. اگر می خواهید چشم اندازی نفس گیر و بکر داشته باشید به ساحل دومالوآن در جزیره Panglao بروید. در فیلیپین برای پیدا کردن سواحل آرام و رویایی نیازی نیست که ساعت ها سوار بر قایق باشید. غواصی در سواحل این کشور واقعا فوق العاده است چون از بین ۵۰۰ نوع از گونه های مرجان شناخته شده ۴۸۸ نوع آن در این کشور هستند که می توانید در دنیای زیر آب، آن ها از نزدیک ببینید.

آمریکای جنوبی آسیا!

فیلیپین ۳۵۰ سال تحت سلطه اسپانیا بود و در معماری، مذهب، فرهنگ و جشنواره های مختلف شباهت زیادی با آمریکای جنوبی دارد. اما دلیل این که زبان اسپانیایی هیچ وقت زبان اول فیلیپین نشد این است که مردم اسپانیا در فیلیلین هیجوقت با مردم محلی قاطی نمی شدند. آمریکا هم به مدت ۴۸ سال این کشور را اداره کرد اما آن ها برخلاف اسپانیا با آ*غو*ش باز در بین مردم محلی بودند و به همین دلیل است که ۹۰ درصد مردم این کشور انگلیسی حرف می زنند و پر تماشاچی ترین ورزش آن ها بستکبال است. جیپنی که معروف ترین وسیله حمل و نقل آن هاست هم هدیه ای از آمریکاست.

منبع: الی گشت


22d2c02c0be7c6110.jpg


lake_result.jpg


philippines-800x500.jpg


island-2-800x500.jpg


چرا به فیلیپین برویم؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا