خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
نقد و بررسی سریالنقد و بررسی سریال گیسو ( عاشقانه 2 )
کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟
محمدرضا گلزار و ساره بیات که در اغلب آثار منوچهر هادی بازی کرده اند، در سریال « گیسو » بازیگران نقش اصلی هستند. هومن سیدی، حسین یاری و مسعود رایگان نیز نقش های خود را در سریال تکرار کرده اند. به دلیل عدم حضور مهناز افشار در کشور و اختلاف پانته آ بهرام با سازندگان، این دو نیز از سریال حذف و هانیه توسلی ، بهاره رهنما و بیژن امکانیان به « گیسو » اضافه شده اند.
داستان سریال درباره چیست ؟
در حالی که سهیل ( محمدرضا گلزار ) حال و روز خوشی ندارد و در یک مسافرخانه زندگی می کند، همسرش ( ساره بیات ) از او می خواهد به او کمک کند تا بچه ای را به فرزندی بپذیرد اما...
خالق سریال کیست ؟
منوچر هادی که سازنده فیلم ها و سریال های پر مخاطب سال های اخیر بوده است. او پیش از « گیسو »، سریال « دل » را در شبکه نمایش خانگی داشت که علی رغم انتقادات فراوان از این سریال در فضای مجازی، افراد بسیاری آن را دنبال می کردند.
نکات مثبت سریال ؟
ویژگی تحسین برانگیزی درباره « گیسو » وجود ندارد جز اینکه طرفداران « عاشقانه » و منوچهر هادی قطعاً به پای « گیسو » هم خواهند نشست.
نکات منفی سریال ؟
فیلمنامه « گیسو » دقیقاً مشابه کارهای قبلی منوچهر هادی است. فیلمنامه ای که از دقیقه به دقیقه آن می توان سوتی و اشتباهات تکنیکی استخراج کرد!
مانند اغلب ساخته های منوچهر هادی، مدت زمان مفید سریال چیزی در حدود پانزده دقیقه است. بخشی از مدت زمان سریال به تیتراژ و آنچه گذشت و آنچه خواهید دید می گذرد و در طول قصه نیز موضوع جانبی بی ربط نیز مطرح می شود تا زمان سریال کِش بیاید!
دیالوگ هایی که در سریال نوشته شده بدترین و کلیشه ای ترین دیالوگ های ممکن است. دیالوگ هایی که هنگام بیان آن ها موسیقی سوزناکی هم پخش می شود تا ابتذال بیشتر و بیشتر شود.
صدای موسیقی متن سریال هنگام پخش، بلندتر از صدای دیالوگ شخصیت هاست!
شکل و شمایل قاتل اجاره ای در سریال هر مخاطبی را به خنده می اندازد! فرم موهای او با عینک آفتابی و نگاه های خیر، بیشتر از 30 سال است که کارکرد خودش را در سینما و تلویزیون از دست داده اما در سریال « گیسو » مشاهده می شود!
« گیسو » بازی های بد بسیاری دارد. بدترین بازیگران سریال محمدرضا گلزار و البته، ساره بیات هستند.
این سریال محصول کدام شبکه است؟
نماوا
عامل تاثیرگذار برای تماشای سریال؟
ترکیب منوچهر هادی، محمدرضا گلزار و ساره بیات.
حرف آخر :
گیسو ( عاشقانه 2 ) با فرمول های آشنای منوچهر هادی ساخته شده است. آثار این کارگردان در سال های گذشته علی رغم انتقادات، با استقبال گسترده مخاطبین مواجه شده اند. « گیسو » هم دنباله روی همان رویه آشنای هادی است که احتمالاً مخاطبین بسیاری را پای اثر خواهد نشاند.
نام سریال : گیسو
ژانر : درام
کارگردان: منوچهر هادی
شبکه نمایش دهنده : نماوا
کشور : ایران
زبان : فارسی
مدت زمان هر اپیزود : 50 دقیقه
منبع: مووی مگ


نقد و بررسی سریال گیسو (عاشقانه2)

 
  • تشکر
Reactions: Ali.jamali
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا