خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل دیلا استانبول | Dila Istanbul Hotel

این هتل که در سال ۲۰۰۲ ساخته شده است، در ۳۵۰ کیلومتری ترمینال کادیکوی فری، دارای رستوران و اتاق هایی مجهز می باشد وغذاهای ترکی و غذاهای بین المللی در رستوران هتل در دسترس هستند، همچنین دارای یک تراس در پشت بام با چشم اندازی وسیع از شهر به همراه یک کافه در کنار آن می باشد. هتل دیلا استانبول ۲.۲ کیلومتر از موزه فلورانس نایتینگال و ۴.۲ کیلومتراز برج مایند فاصله دارد. بیمارستان دانشگاه و مرکز خرید Capitol نیز در فاصله ۵ کیلومتری قرار دارد. ایستگاه قطار Iskele Camii نیز در فاصله ۶ دقیقه ای از هتل و ایستگاه قطار کارسی فقط با ۳ دقیقه پیاده روی از هتل در دسترس است و برای رسیدن به ورزشگاه شکری سراج اوغلو کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده روی لازم است. این هتل خدمات میزبانی ۲۴ ساعته و پارکینگ رایگان را در اختیارتان قرار می دهد و با فرودگاه آتاتورک ۳۵ کیلومتر فاصله دارد. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل دیلا استانبول Dila Istanbul Hotel را به همراه فاصله آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

خدمات رفاهی هتل دیلا استانبول

خدمات رفاهی در این هتل ۴ ستاره شامل امکانات برگزاری جلسات و رویدادها با فضای کنفرانس و ۲ اتاق جلسه، مرکز تجاری و امکان استفاده از پارکینگ خودرو بدون هزینه اضافی می باشد. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز در مواقع ضروری استفاده نمایید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه ای جداگانه دارد. ایستگاه کامپیوتر، خدمات نگهبانی هتل، دستگاه فکس، صبحانه رایگان و بدون هزینه اضافی، روزنامه رایگان در لابی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. امکان دسترسی به مناطقی مخصوص برای کشیدن سیگار، قهوه و چای در مناطق مشترک، دسترسی داشتن به تلویزیون در بخش های عمومی هتل، اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی در دسترس است. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

امکانات تفریحی دیلا استانبول

در این هتل ۴ ستاره امکانات تفریحی از جمله باشگاه و تجهیزات ورزش هایی از قبیل اسب سواری خارج از محدوده ههتل و با هزینه اضافی، بازی اسنوکر و یک مکانی برای بازی و سرگرمی و البته دارای یک کافه می باشد که مهمانانش می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را در این مکان بنوشند.

رستورن هتل

صبحانه بوفه در اختیارتان قرار می گیرد و هر روز صبح از ساعت ۷ تا ۱۰:۰۰ صبحانه سرو می شود.
آنسایت ونو Onsite venue: این رستوران صبحانه، ناهار و شام ارائه می دهد و روزانه باز است.
خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل دیلا استانبول

در این هتل که دارای ۷۹ اتاق می باشد، امکاناتی از قبیل دسترسی به اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی و رایگان موجود است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های تمیز، گاوصندوق، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تـخـت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، اتو و میز اتو در صورت درخواست، میز مطالعه در اتاق ها در دسترس است و خدمات اتاق در ساعات محدود ارائه می گردد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل استانبول موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تـخـت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل دیلا استانبول

  • اتاق دبل استاندارد: این اتاق ها ۲۰ متر مساحت دارند، یک تـخـت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق تویین استاندارد: این اتاق ها ۲۰ متر مساحت دارند، دو تـخـت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق سوپریور: این اتاق ها ۳۰ متر مساحت دارند، یک تـخـت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • اتاق سینگل سوپریور: این اتاق ها ۳۰ متر مساحت دارند، یک تـخـت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
  • سوییت: این اتاق ها ۴۰ متر مساحت دارند، یک تـخـت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.
فاصله هتل تا جاذبه های استانبول

  • مسجد سلیمانیه: این مسجد حدودا ۶ کیلومتر از شما دورتر است که با ۳۳ دقیقه تاکسی سواری می توانید به آنجا برسید. با استفاده از مترو ۳۶ دقیقه ای می رسید.
  • بازار ادویه و بازار بزرگ تکسیم استانبول: ۶ کیلومتر تا هتل لاش استانبول فاصله دارد. با تاکسی تا آنجا ۳۲ دقیقه طول می کشد، با مترو ۴۴ دقیقه ای خواهید رسید.
  • مسجد آبی: این مسجد حدودا ۵ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۲۸ دقیقه ای و با استفاده از اتوبوس ۳۳ دقیقه ای می رسید.
  • ایاصوفیه: حدودا ۵ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید با تاکسی ۳۳ دقیقه ای به آنجا بروید. با مترو مسیر شما ۳۱ دقیقه حدودا طول خواهد کشید.
  • خیابان استقلال: تنها ۶ کیلومتر با شما فاصله دارد و با تاکسی ۳۵ دقیقه بعد شما در این خیابان خواهید بود.
  • کاخ دلما باغچه: ۵ کیلومتر تا شما فاصله دارد که می توانید توسط تاکسی این مسافت را ۳۴ دقیقه ای طی کنید. با اتوبوس نیز تنها ۴۰ دقیقه راه در پیش دارید.
  • میدان تکسیم: تنها ۶ کیلومتر با شما فاصله دارد و به وسیله تاکسی ۳۷ دقیقه طول می کشد تا به این میدان برسید و با اتوبوس نیز ۵۰ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه آتاتورک تکسیم استانبول: ۳ کیلومتر تا شما فاصله دارد. اگر ترافیک نباشد و تاکسی بگیرید، حدودا ۳۹ دقیقه ای می رسید. وسایل نقلیه عمومی ۶۴ دقیقه زمان نیاز دارند.
  • فرودگاه سابیها:۱ کیلومتر فاصله تا این فرودگاه دارید که اگر تاکسی بگیرید، ۵۸ دقیقه در راه خواهید بود.
منبع: الی گشت


معرفی هتل دیلا استانبول | ۴ ستاره

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا