خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل پولونیا پالاس ورشو | Hotel Polonia Palace

هتلی که امروز آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد، هتل پولونیا پالاس ورشو (Hotel Polonia Palace)، در شهر ورشو که پایتخت و یکی از شهرهای مهم و البته بسیار زیبای کشور لهستان است، می باشد. این هتل ۴ ستاره در شهر ورشو قرار گرفته است و دسترسی خوبی به مراکز و جاذبه های شهر ورشو دارد و به صورت کلی دسترسی مناسبی به این شهر دارد. اگر قصد دارید تا در آینده ای نزدیک به ورشو سفر کنید و بلیط پرواز به سمت این شهر را دارید و می خواهید تا انتخابی خوب و مناسب داشته باشید، در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر؛ خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله ی هتل پلاتینیوم رزیدنز ورشو را تا دیدنی های این شهر به اتفاق یکدیگر؛ معرفی و بررسی نماییم.

خدمات رفاهی هتل پولونیا پالاس ورشو

هتل پولونیا پالاس ورشو دارای خدمات پذیرش ۲۴ ساعته است و در هر زمانی که هر مسافری به این هتل مراجعه نمایند، می توانند به آسانی اتاقی که رزرو کرده را، دریافت نماید. پرسنل هتل همگی به زبان های روسی، لهستانی، فرانسوی، آلمانی و انگلیسی صحبت می نمایند و مسافران هتل می توانند به این زبان های مختلف و متفاوت با آنان ارتباط برقرار کنند. در هتل پلاتینیوم رزیدنز ورشو، مسافرانی که حیوان خانگی دارند، نمی توانند آن را به همراه خود داشته باشند.

از دیگر خدمات این هتل می توان به سرویس روزانه ی خدمات نظافت اتاق ها، سالن تلویزیون، روزنامه ی صبح، خدمات خشکشویی با هزینه ی اضافی و حمل بار می باشد. در این هتل استعمال دخانیات در فضای عمومی ممنوع است. همچنین مسافرین این هتل می توانند از خدمات حمل و نقل این هتل استفاده نمایند.

خدمات بسته بندی بارهای مسافران نیز در این هتل انجام می گیرد. در این هتل در صورت نیاز در هنگام رزرو اتاق، درخواست اتاقی با گاوصندوق کنید. در این هتل می توانید از سرویس خدمات شاتل فرودگاهی و هتل در درون شهر استفاده نمایید.

اگر در مدت زمان اقامتتان از خودروی شخصی استفاده می کنید باید این نکته را بدانید که هتل دارای جایگاه پارک ماشین در نزدیکی خود است و برای استفاده از آن نیازی به رزرو و هماهنگی از قبل با هتل را ندارید. در این هتل، در تمامی فضاهای عمومی و اتاق ها، مسافران امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان را دارند. برای پذیرش در این هتل ساعت ۱۴ بعد از ظهر و برای خروج، باید تا ۱۲ ظهر اتاق را تحویل دهید.

تمامی فضاهای عمومی این هتل مجهز به دوربین های مداربسته می باشند. اگر دارای مشکلات فیزیکی هستید باید بدانید که این هتل دارای امکانات مناسب برای افرادی است که مشکلات جسمانی دارند و یا نیاز به مراقبت های مخصوص دارند، می باشد. می توانید هر روز صبح روزنامه ی همان روز را دریافت نمایید.

امکانات تفریحی هتل پولونیا پالاس ورشو

در این هتل ۴ ستاره می توانید از گزینه های تفریحی مختلفی که هتل در اختیار مراجعین و مسافرین خود می گذارد، استفاده نمایید. نوشیدنی های دلنشینی همچون؛ چای، قهوه، شکلات داغ و آب میوه را در این هتل می توانید نوش جان نمایید.

از اسنک های این هتل حتما بچشید و به رستوران های آن بروید. در اطراف شما پر از رستوران های مختلف و با کیفیت است. برای گردش به تراس و یا باغ این هتل مراجعه نمایید. رستورانی که در هتل موجود است دارای منویی بین المللی و لهستانی می باشد. در این هتل مرکز زیبایی و سلامت انـ*ـدام وجود دارد. به استخر هتل بروید و از آن استفاده کنید.

امکانات اتاق های هتل

تمامی اتاق و سوئیت های هتل پولونیا پالاس ورشودارای طراحی زیبا و راحت و در عین حال راحت و مدرن می باشند. هر کدام از اتاق های این هتل دارای تلویزیون های صفحه تـخـت و ماهواره ای هستند.

دستگاه تصفیه و تنظیم هوا که به صورت اتوماتیک کنترل می شوند، تلفن، رادیو، اینترنت پر سرعت رایگان، میز کار، تلویزیون صفحه تـخـت ماهوره ای، دستگاه پخش موزیک، سرویس بهداشتی مخصوص، حمام، حوله ی تمیز و در کل امکاناتی مناسب دیگر، از جمله امکانات اتاق های این هتل می باشد.

اتاق های هتل

  • اتاق های استاندارد دابل (Standard Double Room): مساحت این اتاق ها ۲۰ متر است و دارای ۱ تـخـت ۲ نفره است و ظرفیتش برای ۲ نفر مناسب است.
  • اتاق های لارج کینگ (Large King Room): مساحت این اتاق ها ۵۰ متر است و دارای یک تـخـت ۲ نفره است و یک تـخـت ۱ نفره است و ظرفیتش برای ۲ نفر مناسب است.
  • سوپریور (Superior): مساحت این اتاق ها ۱۲ متر است و دارای ۱ تـخـت ۲ نفره ی بزرگ است و ظرفیتش برای ۲ نفر مناسب است.
  • اسپشیال آفر (Special Offer): مساحت این اتاق ها ۳۵ متر است و دارای ۱ تـخـت ۲ نفره است و ظرفیتش برای ۲ نفر مناسب است.
فاصله ی هتل پولونیا پالاس ورشو تا جاذبه های ورشو

  • خیابان جهان جدید: تا شما تنها ۷۰۰ متر فاصله داشته که با ۱۵ دقیقه پیاده روی به آن می رسید.
  • ایستگاه قطار مرکزی ورشو: ۷۰۰ متر دورتر بوده که با ۱۵ دقیقه پیاده روی به آن می رسید.
  • موزه ملی در ورشو: ۹۰۰ متر تا شما فاصله دارد که با پای پیاده در مدت ۱۲ دقیقه و با دوچرخه ۶ دقیقه ای می رسید.
  • برج یادبود سرباز ناشناخته: فاصله تا هتل، ۱٫۳ کیلومتر است که با ۱۰ دقیقه پیاده روی به برج یادبود می رسید. تاکسی نیز حدود ۵ دقیقه، این مسیر را طی می کند.
  • کاخ ریاست جمهوری: ۱٫۵ کیلومتر فاصله داشته و با ۳۰ دقیقه پیاده روی، ۱۲ دقیقه دوچرخه سواری یا ۱۲ دقیقه ماشین سواری به این کاخ می رسید.
  • قصر سلطنتی و میدان قصر: ۲ کیلومتر است که با ۱۰ دقیقه دوچرخه سواری یا ۳۵ دقیقه پیاده روی به قصر و میدان آن می رسید.
  • پارک سلطنتی لازینکی: تا مکان شما، ۲ کیلومتر فاصله داشته و با تاکسی ۱۲ دقیقه طی این مسیر طول می کشد.
منبع: الی گشت


معرفی هتل پولونیا پالاس ورشو | ۴ ستاره

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا