خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل آناتولیا باکو | Anatolia Hotel

اقامتگاه آناتولیا تنها ۵۰۰ متر از ایستگاه متروی گانجلیک فاصله دارد که دسترسی شما را به جاذبه های شهر بسیار راحت کرده است. هتل آناتولیا باکو برای شما یک استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، غذاهای گوناگون ترکی و اروپایی و هر آنچه که شما برای اقامتی به یاد ماندنی نیاز دارید، فراهم کرده است. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا به هتل آناتولیا باکو Anatolia Hotel را با تمام ویژگی های رفاهی و تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلف بیان کنیم.

خدمات رفاهی هتل آناتولیا باکو

سرویس های شست و شوی هتل شامل اتوکشی و خشکشویی است که هزینه مجزایی دارند. پذیرش این هتل، ۲۴ ساعته کار می کند، در این بخش امکان تبدیل ارز دارید و انبار چمدان هم موجود می باشد. راهنمای گردشگری و خدمات تور در بخش پذیرش وجود دارد و تحویل اتاق ها به روش اکسپرس و یا خصوصی انجام می شود. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست و سیگار کشیدن تنها در بخش های مخصوص امکان پذیر است.

اینترنت در تمام محوطه های هتل موجود است و استفاده از آن رایگان خواهد بود. امکانات سفرهای کاری با پرداخت مبلغ جداگانه ای قابل استفاده هستند که می توان به دستگاه فکس و کپی، سالن همایش، اتاق های کنفرانس و جلسات اداری اشاره کرد. ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزا و حمل و نقل به برخی از جاذبه ها به صورت رایگان در ساعات مشخص انجام می گیرد. مغازه سوغاتی، آسانسور، ناهار بسته بندی شده و پارکینگ رایگان از دیگر خدمات رفاهی هتل محسوب می شوند.

کارمندان هتل به زبان های هندی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

امکانات تفریحی هتل آناتولیا باکو

کتابخانه کوچک و آرامی در هتل موجود است که می توانید در آنجا مطالعه کنید. استخر سرپوشیده ای برای استفاده مهمانان آماده شده است و علاوه بر آن استخر آب گرم، باشگاه بدنسازی و سونا نیز وجود دارد.

رستوران هتل به نام تراس (Teras) برای وعده های صبحانه، ناهار و شام باز است و می توانید در آنجا غذاهای ترکی و اروپایی میل کنید. صبحانه بوفه باز هتل از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح قابل سرو می شود که اگر هزینه آن روی اتاق حساب نشده باشد، مبلغ مجزایی باید بپردازید.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق های هتل علاوه بر تهویه مطبوع و امکان کنترل دستی دما، پنکه سقفی وجود دارد و برای مهمانان پرده های ضخیم کار گذاشته شده است. نظافت داخل اتاق ها به صورت روزانه انجام شده و سرویس پذیرایی در اتاق ۲۴ ساعته انجام می شود. اگر از تلفن اتاق به خطوط داخلی تماس بگیرید رایگان خواهد بود. سرویس حمام دارای لوازم آرایشی-بهداشتی رایگان است، وان و دوش مجزا وجود دارد و شما می توانید سشوار و حوله لباسی داشته باشید.

گاوصندوق، دمپایی، کمد و دستگاه قهوه/چای ساز از دیگر امکانات اتاق ها هستند. می توانید برای سرگرم شدنتان به تماشای تلویزیون بپردازید که در اتاق ها موجود است و شبکه های جهانی پخش می کند. اینترنت وای فای به صورت رایگان در دسترس شما خواهد بود.


انواع اتاق های هتل
  • اتاق استاندارد دبل یا تویین: این اتاق ها ۲۵ متر مربع هستند و یک تـخـت دونفره کینگ یا دو تـخـت تک‌نفره در آن ها دیده می شود.
  • سوئیت جونیور: مساحت این اتاق ها ۳۳ متر مربع است و یک تـخـت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.
  • اتاق باجت دبل: این اتاق ها ۱۲ متری هستند و یک تـخـت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد.
  • اتاق اکونومی کوادراپل: این اتاق ها ۲۵ متر هستند و چهار تـخـت تک‌نفره دارند.
  • اتاق خانواده: مساحت آن ها ۳۳ متر مربع است و در آن ها یک تـخـت دونفره کینگ قرار گرفته است.
فاصله هتل تا جاذبه های باکو

  • استادیوم توفیق بهراموف: ۱ کیلومتر از شما دورتر است که پیاده ۴۰ دقیقه ای و با تاکسی ۵ دقیقه ای می رسید. اتوبوس شما را ۲۶ دقیقه ای می رساند.
  • مرکز فرهنگی حیدر علی اف: فاصله این مرکز تا هتل آناتولیا باکو ۲.۲ کیلومتر است که با تاکسی ۹ دقیقه ای و با اتوبوس ۳۸ دقیقه ای می رسید.
  • پارک گروهبانان: ۳ کیلومتر از شما دورتر است که اگر پیاده بروید ۳۷ دقیقه و با تاکسی، ۸ دقیقه زمان نیاز است. اتوبوس نیز ۲۵ دقیقه ای شما را می برد.
  • سالن تئاتر و باله آذربایجان: ۲ کیلومتر دورتر از هتل می باشد که تاکسی می تواند طی ۱۴ دقیقه شما را ببرد و با اتوبوس ۴۰ دقیقه زمانی می برد.
  • میدان فاونتین: برای رفتن به این میدان ۳.۹ کیلومتر را باید طی کنید. با تاکسی ۱۲ دقیقه و با اتوبوس ۳۴ دقیقه در راه خواهید بود.
  • مسجد تازه پیر: تا شما ۳.۸ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی این مسیر را ۱۴ دقیقه ای می رود و اگر اتوبوس سوار شوید ۴۵ دقیقه بعد می رسید.
  • کاخ اسماعیلیه: این کاخ در مسافت ۴.۱ کیلومتری شما قرار دارد که برای رسیدن به آن، اگر با تاکسی بروید حدود ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارید و با اتوبوس ۴۵ دقیقه ای می رسید.
  • برج دختر: ۳ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۱۷ دقیقه ای به آن خواهید رسید. اتوبوس شما را ۴۵ دقیقه ای می رساند.
  • کاخ شیروان شاه: ۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد که با تاکسی ۲۰ دقیقه ای و با اتوبوس ۴۵ دقیقه ای خواهید رسید.
  • مسجد محمد: این جاذبه تا شما ۴.۴ کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید، ۱۶ دقیقه و با اتوبوس ۵۰ دقیقه در راه خواهید بود.
  • پارک فیلارمونیک: ۶ کیلومتر تا شما فاصله دارد. توسط تاکسی می توانید حدود ۱۶ دقیقه بعد برسید و اگر از اتوبوس استفاده کنید، ۴۵ دقیقه در راه خواهید بود.
  • موزه فرش آذربایجان: فاصله این موزه تا هتل ۴.۶ کیلومتر است که با تاکسی ۲۰ دقیقه ای و با اتوبوس ۴۰ دقیقه ای خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی حیدر علی اف: ۸ کیلومتر است که با تاکسی ۳۰ دقیقه ای این مسیر را طی خواهید کرد. اگر اتوبوس سوار شوید با احتساب تعویض خط، حدودا ۱ ساعت و ۵ دقیقه بعد می رسید.
منبع: الی گشت


معرفی هتل ۴ ستاره آناتولیا در باکو

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا