خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهترین رستوران های کوالالامپور

کوالالامپور مرکز مالزی تنوع فرهنگی زیادی دارد تنوعی که می توان آن را در غذاهای خوشمزه این شهر کاملا حس کرد. در همه جای شهر رستوران هایی را می بینید که برنده جوایز مختلف شده اند و انواع غذاهای مالزیایی و بین المللی را عرضه می کنند. در این رستوران ها هر سلیقه غذایی و هر بودجه مالی ای که داشته باشید کاملا راضی می شوید. الی گشت را همراهی کنید تا تعدادی از بهترین رستوران های کوالالامپور را معرفی کنیم.

رستوران برد (Bird)

این رستوران یکی از بهترین رستوران های شهر برای مهاجران چینی است و در آن برای پختن غذا از ترکیبی از سنت های غذاهای چینی و مالزیایی استفاده می شود. در اینجا غذاهای اصیل با روش های عجیب و غیرعادی پخته می شود و آهنگ ها و نمایش های نوستالژیک اجرا می شود تا مهمانان مدتی به گذشته های شیرین و خاطره انگیز فکر کنند. رستوران با تابلو و وسایل عتیقه ای مثل قفس پرندگان تزئین شده که فضا را دلنشین و صمیمی کرده است.

رستوران ایناک (Enak)

در رستوران ایناک بهترین غذاهای مالزیایی به شیوه سنتی درست می شود. در این رستوران سعی می شود تا طعم ها و غذاهای فراموش شده با روش های جدید درست شود و دوباره طرفدار پیدا کنند.

رستوران سونگکت (Songket)

در پخت غذاهای این رستوران از ترکیبی از سنت های غذایی مالزی و دیگر کشورهای جنوب شرقی آسیا استفاده می شود. پارچه هایی که با آن دیوارهای رستوران را تزئین کرده اند باعث شده که اسم آن را سونگکت بگذارند. در این رستوران نمایش ها و آوازهای مالزیایی هم اجرا می شود و در منوی آن غذاهایی مثل ماساک لماک پیدا می شود.

رستوران ۳۹ (The 39 Restaurant)

این رستوران لوکس در طبقه ۳۹ هتل PNB قرار گرفته و چشم انداز زیبایی از شهر و برج های دوقلوی پتروناس دارد. در این رستوران بوفه غذاهایی با عطر و طعم مالزیایی توسط سرآشپز معوف اسماعیل درست می شود. می توانید شام را در فضای باز بخورید و از چشم انداز باورنکردنی کوالالامپور برخوردار شوید.

رستوران ناسی کاندار پلیتا (Nasi Kandar Pelita)

این رستوران زنجیره ای که به صورت خانوادگی اداره می شود یکی از محبوب ترین رستوران های کوالالامپور است و منوی آن پر از غذاهای محلی است. اینجا در ابتدا رستورانی هندی بود و در آن غذاهای خوشمزه هندی سرو می شد. غذاهای دلچشب و خوشمزه آن برای کسانی مناسب است که به دنبال رستورانی با قیمت مقرون به صرفه هستند.

رستوران پریشس الد چاینا (Precious Old china)

این رستوران که در ابتدا در سال ۱۸۸۸ ساخته شده با آثار تاریخی و فرهنگی تزئین شده و در بالای بازار مرکزی تاریخی کوالالامپور قرار دارد.غذاهای این رستوران با نظارت سرآشپز معروف « Nyonya» درست می شود کسی که سابقه طولانی در رستوران های این شهر دارد. در طراحی داخلی آن از آثار سنتی مالزیایی- چینی استفاده شده و در منوی آن غذاهایی قرار گرفته که مغازه داران خسته بازار را به این رستوران می کشاند. غذای مخصوص اینجا Otak Otak است که با گوشت ماهی و ادویه درست می شود.

منبع: الی گشت


bird.jpg


enak.jpg


restaurant.jpg


songket.jpg


۶ مورد از بهترین رستوران های کوالالامپور

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا