خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
معرفی ۵ هتل ۵ ستاره دبی

این روزها دبی به یکی از مهمترین مراکز گردشگری جهان بدل شده است. پیشرفت روزافزون این شهر سالانه توریست‌های زیادی را به این شهر جذب می‌کند. امکانات لوکس و تفریحی دبی سفر خاطره‌انگیزی را برای مسافران می‌سازد. در اینجا نگاهی داریم به پنج هتل پنج ستاره دبی. با الی گشت همراه باشید:

Rixos The Palm Dubai

هتل پنج ستاره ریکسوس د پالم را می‌توان هتل لوکسی در سطح جهانی دانست.

به دنبال هرچیزی که باشید این هتل بزرگ آن را در بالاترین سطح به شما ارائه می‌دهد؛ ساحل، کافه، رستوران، غذاهای خوشمزه، حمام آبگرم ترکی، زمین تنیس، استخر، سرویس حمل و نقل، بالکن‌هایی با منظره‌هایی چشمگیر و…

برنامه‌های مختلف این هتل برای تفریح و سرگرمی، میز صبحانه با انتخاب های فراوان، بستنی های ترکی‌ای که در اطراف استخر سرو می‌شوند و کافه‌ای که در موقعیتی خاص با چشم‌اندازی به باغ و ساحل قرار دارد، اقامت شما را در این هتل به یادماندنی خواهد کرد.

و در آخر چیزی که بیشتر از همه باعث می‌شود مسافران در سفرهای بعدیشان به دبی، باز هم این هتل را انتخاب کنند، مهمان‌نوازی و سرویس دهی بی‌عیب‌ونقص و حرفه ای کارکنان این هتل است.

Hilton Jumeirah Beach Resort

ساحل بی‌نظیر و موقعیت و دسترسی عالی این هتل پنج ستاره جزو اولین دلایلی است که مسافران هیلتون جمیرا بیچ ریزورت را برای اقامت انتخاب می‌کنند. پرسنل مودب و ارائه امکانات عالی برای قرارهای کاری این هتل را به گزینه‌ای مناسب برای مسافرت های کاری تبدیل می‌کند.

راحتی و نظافت مداوم اتاق‌ها و بوفه صبحانه کامل این هتل به خصوص املت و کرپ‌های آن زبانزد کسانی است که تجربه اقامت در هیلتون جمیرا را داشته‌‌اند.

اگر به تعطیلاتی آرام و ساحلی در دبی فکر می‌کنید این هتل را انتخاب کنید زیرا با اقامت در آن احساس خواهید کرد که در بهشت هستید.

The St. Regis Dubai

باغ زیبایی که در جلوی این هتل پنج ستاره قرار دارد، بوفه میان وعده با غذاهای دریایی و نوشیدنی های خوشمزه این هتل را دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. دکوراسیون داخلی این هتل با سنگ‌های مرمر و زینت‌های طلایی چشمگیر است. وقتی از شهر شلوغ دبی به این هتل وارد می‌شوید احساس می‌کنید به دنیایی متفاوت قدم گذاشته‌اید.

کارکنان هتل، از مدیرگرفته تا خدمه آن، برخوردی دوستانه با شما دارند و کافی‌ست متوجه بشوند به کوچک‌ترین مشکلی دچار شده‌اید، آنها تمامی سعی‌شان را می‌کنند تا به شما کمک کنند.

The Westin Dubai Mina Seyahi

هتل پنج ستاره وستین، هتلی فوق‌العاده با معماری بی‌نظیر است. اتاق‌های بزرگ با تـخـت‌خواب‌های راحت، پرسنلی دوست‌داشتنی، ساحل خصوصی و صبحانه‌‌ای لوکس تجربه سفری شگفت‌انگیز را برایتان رقم می‌زند.

هتل وستین دبی برای کریسمس آکروبات و درخت کریسمس و صبحانه‌ای مجلل تدارک می‌بیند و حال و هوای خوبی را به مهمانانش هدیه می‌دهد. نزدیکی به ساحل و باغ زیبایی که بین هتل و ساحل قرار دارد باعث می‌شود احساس کنید در فضایی شاهانه اقامت دارید. اگر به دنبال هتلی راحت، زیبا، امن و مهمان‌نواز می‌گردید این هتل انتخاب درستی خواهد بود.

kempinski hotel

(mall of the emirates)

این هتل پنج ستاره به مرکز خرید دبی که یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیاست، دسترسی مستقیم دارد و در نزدیکی پیست اسکی دبی قرار گرفته است. دسترسی به مرکز خرید باعث می‌شود بتوانید خرید خوبی داشته باشید و به جز رستوران هتل، برای داشتن غذایی متفاوت بین رستوران‌های متنوع این مرکز خرید حق انتخاب داشته باشید. اتاق‌های مدرن و راحت و سرویس‌دهی خوب پرسنل اقامت در این هتل را فوق العاده خواهد کرد.

منبع: الی گشت


گشتی در هتل های ۵ ستاره دبی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا