خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل رجینا ریو | Regina Rio Hotel

این هتل که در سال ۱۹۲۲ ساخته شده است، دارای ۱۱۷ اتاق در ۶ طبقه می باشد و با ۵ دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است. این هتل با یک مکان بی نظیر در منطقه فلامنگو در ریودوژانیرو واقع شده است. رستوران هتل غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. هتل رجینا ریو Regina Rio Hotel در ۳۰۰ متری از ایستگاه مترو کاتته واقع شده است، در ۱۰ کیلومتری مجسمه حضرت مسیح و در ۷ کیلومتری کوه معروف شوگرلوف واقع شده است. فرودگاه سانتوس دومونت در ۲،۷ کیلومتری و فرودگاه بین المللی گلائو در فاصله ۱۹،۶ کیلومتری قرار دارد. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که علاقه مند به طبیعت، جاذبه های توریستی و مناظر هستند. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل رجینا ریو Windsor Plaza Hotel را به همراه فاصله‌ی آن با جاذبه های شهر، به شما معرفی کنیم.

خدمات رفاهی هتل رجینا ریو

در این هتل ۳ ستاره خدماتی و امکاناتی نظیر خدمات برگزاری رویدادها و جلسات با ۱۲۲ متر فضای کنفرانس و ۷ اتاق جلسه می باشد و مرکز تجاری ۲۴ ساعته و پارکینگ در نزدیکی هتل در دسترس است. همچنین پذیرش ۲۴ ساعته هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط به مهمانان ارائه می شود و شما می توانید از انبار چمدان موجود در این هتل نیز استفاده کنید. قسمت نظافتی هتل شامل نظافت روزانه می باشد و دیگر خدمات شست و شو نظیر اتوشویی، خشکشویی و اتوکشی هزینه جداگانه دارد. ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و کپی، خدمات تبدیل ارز، تلویزیون در مناطق مشترک، مناطقی مخصوص کشیدن سیگار، صبحانه رایگان و روزنامه رایگان در لابی از دیگر خدمات رفاهی این هتل محسوب می گردد. اینترنت کابلی با هزینه اضافه و اینترنت وای فای به صورت رایگان در تمام محوطه های هتل از جمله رستوران ها، لابی و دیگر محوطه های عمومی به صورت رایگان دیده می شود. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می کنند. برای پذیرش و اخذ اتاق می توانید از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۲۴:۰۰ اقدام کنید و جهت تحویل دادن اتاق باید تا قبل از ساعت ۱۲:۰۰ اقدام کنید.

امکانات تفریحی هتل رجینا ریو

جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، سولاریوم، باشگاه و سونا برخی از امکانات تفریحی هتل به شمار می روند. علاوه بر آن دارای یک کافه می باشد که مهمانان این هتل می توانند از محیط دلنشین آن استفاده کنند و نوشیدنی دلخواه خود را سفارش دهند.

رستورن هتل

صبحانه رایگان کامل هر روز از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح سرو می گردد.
رستوران گویا Restaurante Goya: این رستوران صبحانه، ناهار و شام را ارائه می دهد.
خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل

اتاق ها دارای امکاناتی نظیر اینترنت وای فای بدون هزینه اضافی می باشند. همچنین مجهز به ملافه های ضد آلرژی، سرویس خواب با کیفیت، تلفن و تلویزیون صفحه تــخـت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد، علاوه بر این، میز کار در اتاق ها دیده می شود. وسایل آشپزخانه در دسترس شماست، سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. سشوار و یخچال هم در تمام اتاق های هتل ریو موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش بخواهید، در صورتی که نیاز به تـخـت اصافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل

اتاق دبل استاندارد: این اتاق ها ۱۶ متر مساحت دارند، دو تـخـت یک نفره یا یک تـخــت دونفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

اتاق تریپل استاندارد: این اتاق ها ۱۵ متر مساحت دارند، سه تـخـت یک نفره یا یک تـخـت دونفره بزرگ به یک تـخــت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

اتاق تریپل سوپریور: این اتاق ها ۱۸ متر مساحت دارند، سه تـخـت یک نفره یا یک تـخـت دونفره بزرگ به یک تـخـت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

اتاق چهار نفره استاندارد: این اتاق ها ۱۵ متر مساحت دارند، چهار تـخـت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

اتاق چهار نفره سوپریور: این اتاق ها ۱۸ متر مساحت دارند، چهار تـخـت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

اتاق سینگل استاندارد: این اتاق ها ۱۵ متر مساحت دارند، یک تـخـت یک نفره یا دو نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

اتاق سینگل سوپریور: این اتاق ها ۱۷ متر مساحت دارند، یک تـخـت یک نفره یا دو نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی نیز می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

ساحل پست ۲، کوپاکابانا: ۵ کیلومتر فاصله دارد. برای اینکه به این ساحل بروید کافی است، ۱۲ دقیقه با تاکسی این مسیر را طی کنید.

مرکز خرید ریو سول: ۳ کیلومتر از شما دورتر است که با اتوبوس ۱۵ دقیقه و تاکسی ۱۰ دقیقه ای شما را به این مرکز خرید می رساند.

کوه شوگرلوف (کله قندی): تا این جاذبه ۲ کیلومتر فاصله دارید که تاکسی شما را تا ۱۸ دقیقه بعد می رساند.

ساحل پست ۷، آرپوادور: یک کیلومتر فاصله این ساحل تا شماست. تاکسی ۱۹ دقیقه ای، اتوبوس ۳۰ ساعته، مترو ۳۵ دقیقه ای خواهید رسید.

ساحل پست ۸، ایپانما: این ساحل از شما ۱ کیلومتر دورتر است. برای رفتن به آن جا با اتوبوس، ۳۰ دقیقه زمان را باید در نظر بگیرید. با تاکسی تا آن جا حدودا ۱۸ دقیقه زمان خواهد برد.

موزه هنرهای معاصر نیتروی: هتل شما تقریبا ۴ کیلومتر از این موزه دورتر است. از آن جایی که راه خشکی به این موزه نیست، اگر ترکیب اتوبوس و اتوبوس دریایی را انتخاب کنید بین ۱ ساعت و ۹ دقیقه تا ۲ ساعت در راه هستید. تاکسی از روی پل شما را می برد و برای این وسیله نقلیه باید ۵۶ دقیقه زمان بگذارید.

فرودگاه سانتوس دومونت: تا این فرودگاه ۸ کیلومتر فاصله دارید. اگر با تاکسی از هتل به این فرودگاه بروید ۱۰ دقیقه در راه خواهید بود.

فرودگاه گلائو: این فرودگاه هم ۹ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی حدودا ۳۳ دقیقه ای خواهید رسید.

منبع: الی گشت


معرفی هتل رجینا ریو | ۳ ستاره

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا