خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
طبیعت گردی در ونکوور

شما با مسیرهای زیادی که در ونکوور وجود دارد، فرصت های زیادی برای طبیعت گردی خواهید داشت. اگر می خواهید آخر هفته به طبیعت گردی در ونکوور بپردازید، پیشنهاد می کنم که صبح اول وقت بروید که از ازدحام گردشگران در امان بمانید. اگر هم کلا می خواهید مسیری که می روید خلوت باشد، بهتر است وسط هفته به این فعالیت بپردازید. در ادامه الی گشت شما را با ۱۰ مسیر فوق العاده طبیعت گردی در ونکوور آشنا می کند؛ با ما همراه باشید.

دریاچه گاریبالدی | Garibaldi Lake

در بین تمام مسیرهای طبیعت گردی، دریاچه گاریبالدی را در رأس خواهید دید. آب های فیروزه ای این دریاچه که بین کوه های آلپی و یخچال های طبیعی قرار گرفته، یکی از زیباترین منطقه ها برای طبیعت گردی است. این مسیر ۶ کیلومتری به گونه ایست که انگار هیچ وقت به انتها نمی رسد، اما پس از گذشت زمانی شما خود را درست در روبروی این دریاچه زیبا خواهید دید. اسم این مسیر به نام همین دریاچه معروف است زیرا بهترین دلیل هم برای طبیعت گردی در آن، نقطه ای است که شما دریاچه را می بینید.

پانوراما ریج | Panorama Ridge

نام این مسیر، همه چیز را در مورد آن روشن می کند؛ نمای پانورامیک زیبایی از پارک ایالتی گاریبالدی با چشم انداز دریاچه گاریبالدی، بلک تاسک و دریاچه هلم در این مسیر شما را همراهی می کند. با اینکه این مسیر ۳۰ کیلومتری را می توانید به عنوان یک سفر یک روزه طی کنید، بیشتر معمول است که طبیعت گردان یک شب را در نقطه ای که دید دریاچه را دارد، کمپ کنند و سپس مسیر یال را روز بعد بپیمایند.

بلک تاسک | Black Tusk

لبه های ناهموار بلک تاسک آن را به یک قله‌ی به راحتی قابل تشخیص در نزدیکی ویستلر ساخته است. مسیر بلک تاسک، ۲۹ کیلومتر طول دارد و به صورت یک سفر یک روزه رفت و برگشت انجام می شود. اگر بخواهید می توانید شب را در اردوگاه گاریبالدی در این منطقه سپری کنید. آخرین بخش از مسیر، راه سختی است و پس از آن راه مشخص شده ای از سوی مسئولین استان بریتیش کلمبیا وجود ندارد و رفتن به آنجا و ریسک های موجود پای خودتان است.

دریاچه های جافری | Joffre Lakes

این مسیر طبیعت گردی در ونکوور در شمال پمبرتون واقع شده و در آن ۳ دریاچه چشم‌نواز وجود دارد که توسط آب های یخچالی پر شده اند. این مسیر ۱۰ کیلومتر طول دارد و شیب های زیادی نیز در آن دیده می شود. از ابتدای مسیر حدودا ۱۵ دقیقه بعد به دریاچه اول خواهید رسید. بعد از آنکه از این دریاچه سیر شدید، باید به مسیر قبلی برگردید و از راه شیب داری به دریاچه میانی برسید. این دریاچه نقطه خوبی برای استراحت است، زیرا بعد از آن باید به سمت بالا رفته و دریاچه سوم را ببینید. زمانی که به اینجا رسیدید، متوجه می شوید که چقدر این راه ارزش آن را داشت که این مناظر چشمگیر پیش رویتان نمایان شوند.


معرفی بهترین مسیرهای طبیعت گردی در ونکوور

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
دیز ویستاز | Diez Vistas

به سمت دریاچه Buntzen در پورت مودی بروید تا در مسیر دیز ویستاز طبیعت گردی کنید. Diez Vistas که در اسپانیایی «ده منظره» معنی می شود، مکانی بسیار زیباست که به خاطر نمای خوبی که به آّبدره ایندین آرم (Indian Arm) دارد، معروف است. این مسیر حدودا ۱۵ کیلومتر است که می تواند برای یک سفر یک روزه کاملا مناسب باشد؛ پس ناهار و کوله خود را بردارید و به سمت این مسیر طبیعت گردی بروید.

تانل بلافس | Tunnel Bluffs


یکی دیگر از بهترین مسیرهای طبیعت گردی در ونکوور تانل بلافس است. ۲ کیلومتر اول این مسیر مستثیما به سمت کوه ها می رود و شیب زیادی دارد. وقتی از این شیب عبور کردید، می توانید از مسیر همواری که در پیش رویتان نمایان می شود لـ*ـذت ببرید.

دریاچه الفین | Elfin Lakes

شما یک طبیعت گرد حرفه ای هستید و به دنبا مسیر طولانی تری می گردید که حسابی خود را خسته کنید؟ خب پس در این صورت به شما مسیر روفت و برگشت دریاچه الفین را پیشنهاد می کنیم که حدودا ۲۲ کیلومتر طول دارد. این مسیر از دیگر مسیرهای ذکر شده طولانی تر است اما خوبی این مسیر در این می باشد که شیب آن به تدریج زیاد شده و آن را از برخی از مسیرهای کوتاه تر اما پر شیب تر، راحتتر می کند. ۲ کابین کوچک، یکی در اواسط مسیر و دیگری در انتهای آن، جای خوبی برای توقف و خوردن ناهار یا میان وعده است. اگر اهل شنا هستید، زمانی که به دریاچه رسیدید، می توانید تنی به آب بزنید.

قله سنت مارکس | Saint Marks Summit

این مسیر را در یک روز آفتابی انتخاب کنید تا نمای بسیار زیبایی از Howe Sound داشته باشید. صعود خود را از پارکینگ پیست اسکی سایپرس آغاز کنید و در طول مسیر حواستان به تابلوهای راهنما و البته نقشه باشد. این مسیر کم کم شیب رو به بالایش زیاد می شود، از چند پل عبور می کند و در نهایت شما را به نقطه ای بسیار شگفت انگیز با طبیعت کم نظیر خواهد رساند.

دریاچه وجماونت | Wedgemount Lake

این مسیر، یکی از سختترین مسیرهای پارک استانلی گاریبالدی است اما مناظر کوهستانی چشمگیر و خلوتی آن، کاملا ارزش سفر را دارد. در این مسیر شیب های زیادی وجود دارد و بخشی از آن نیز به صورت سنگریزه دیده می شود. اگر می خواهید در اینجا طبیعت گردی کنید چند لایه لباس بیشتر با خود بیاورید زیرا در بالای مسیر ممکن است باد خنکی بوزد. حالا که به انتها رسیدید می توانید کمی بنشینید و از مناظر یخچالی و هوای تازه آن برخوردار شوید.

کوه چیم | Mount Cheam

کوه چیم بالاترین قله در چیلیوک، یک منظره ۳۶۰ درجه از منطقه، رودخانه فریزر و کوه های پلکانی اطراف را به شما ارائه می دهد. بالا رفتن از این مسیر خیلی دشوار نیست و با گل های وحشی در اواسط تابستان پر می شود. با این حال، چالش واقعی این صعود، رسیدن به خود مسیر است که جاده آن، یکی از بدترین هاست و نیاز به ماشین چهار دیفرانسیل دارد. ولی اگر توانستید با کسی و یک ماشین چهار دیفرانسیل جاده را طی کنید، مطمئن باشید که یکی از بهترین مسیرهای طبیعت گردی در ونکوور را تجربه خواهید کرد.

منبع: الی گشت


معرفی بهترین مسیرهای طبیعت گردی در ونکوور

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا