خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

FaTeMeH QaSeMi

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
گوینده انجمن
کپیست انجمن
عضویت
31/8/20
ارسال ها
3,251
امتیاز واکنش
43,153
امتیاز
443
زمان حضور
105 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی و شهری زیبا واقع در شمال غرب کشورمان است. شاید خیلی‌ از مردم وقتی نام ارومیه را می‌شنوند، از دریاچه ارومیه به عنوان شاخص‌ترین جاذبه گردشگری آن یاد کنند. دومین دریاچه‌ آب شور جهان که متاسفانه در دهه اخیر هر سال کم‌آب‌تر شده و حالا دیگر فقط مساحت کوچکی از آن رنگ زیبای آب را به خود می‌بیند. اما زمانی که این دریاچه پرآب بود، آرزوی هر گردشگری این بود که بتواند چند روزی را در کنار این دریاچه زیبا سپری کند. به همین دلیل در سال ۱۳۷۶ کلنگ ساخت یک مجموعه رفاهی بزرگ و مجهز در ساحل دریاچه ارومیه و در نزدیک روستای باری بر زمین زده شد. در این مقاله بیشتر با مجتمع رفاهی و گردشگری باری آشنا می‌شویم.«باری» کجاست؟باری نام یک روستا است که در شمال شهر ارومیه و در بخش «انزل» از شهرستان ارومیه قرار دارد. این روستا حدود ۵۵ کیلومتر با شهر ارومیه فاصله دارد.
مجتمع گردشگری باری کجاست؟مجتمع گردشگری باری که از جاهای دیدنی ارومیه به شمار می‌رود، در نزدیکی روستای باری ساخته شده و نام خود را نیز از این روستا گرفته است. برای رسیدن به این مجموعه رفاهی، از شهر ارومیه باید مسیر جاده به سمت سلماس را در پیش بگیرید. پس از طی حدود ۴۰ کیلومتر، جاده‌ای در سمت راست این مسیر وجود دارد که شما را به منطقه «قوشچی» و سپس مجتمع گردشگری باری هدایت خواهد کردمعرفی مجموعه گردشگری باریاولین بار در سال ۱۳۷۶ بود که کلنگ ساخت این پروژه زده شد و در سال ۱۳۸۲ نیز اولین فاز این پروژه به مرحله بهره‌برداری رسید.در ساخت باری هدف این بود که یک مجموعه رفاهی مجهز در ساحل زیبای دریاچه ارومیه ساخته شود که با استانداردهای جهانی منطبق باشد و شرایط مناسبی را برای جذب گردشگران مختلف داخلی و خارجی مهیا سازد.
منبع: کجارو
#تالار_گردشگری_ایران


مجتمع گردشگری باری

 
  • تشکر
Reactions: moh@mad

FaTeMeH QaSeMi

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
گوینده انجمن
کپیست انجمن
عضویت
31/8/20
ارسال ها
3,251
امتیاز واکنش
43,153
امتیاز
443
زمان حضور
105 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
همچنین تلاش بر این بود که طرح دهکده سلامت نیز عملی شود و از پدیده‌های طبیعی برای تندرستی و سلامتی و ایجاد نشاط استفاده شود. مجتمع باری را اولین دهکده سلامت در ایران نیز می‌دانند. سرمایه‌گذاری‌های بزرگی برای ساخت این مجموعه زیبا انجام شد و هم‌اکنون نیز این مجموعه از لحاظ دارا بودن امکانات متنوع برای گردشگران داخلی و خارجی بسیار غنی است. ولی متاسفانه نمی‌توان انکار کرد که در سال‌های بعد از ساخت این مجموعه، بحرانی که گریبان دریاچه ارومیه را گرفت و باعث خشک شدن این دریاچه تا حدود زیادی شده است، بر جذابیت این مجموعه گردشگری تاثیر گذاشته است. امکانات مجموعه گردشگری باریاقامتدر مجتمع گردشگری باری، یک هتل ۵ ستاره به نام «هتل دنیز» ساخته شده است و در مجموع ۱۰۰ واحد سوییت ویلایی و آپارتمانی برای ارائه خدمات به گردشگران و اقامت آن‌ها وجود دارد.امکانات فرهنگی مجموعهاین مجموعه دارای یک سالن همایش بزرگ ۸۰۰ نفره است که به تجهیزات کامل صوتی و بصری نیز مجهز است. همچنین سینمای سرپوشیده، سینما و آمفی تئاتر روباز نیز برای استفاده گردشگران ساخته شده‌اند. مرکز تجمع ساحلی نیز از دیگر امکانات شاخص باری هستند.امکانات پذیرایی مجموعهقطعا یکی از مهم‌ترین مواردی که هر گردشگری در سفر ممکن است به آن اهمیت فراوانی دهد، غذا است. برای رفاه حال گردشگران، کافی‌شاپ و رستوران‌های متعددی در مجموعه گردشگری باری ساخته شده است. رستوران‌‌ دنیز و رستوران سنتی باربد در باری آماده پذیرایی از مسافران مجموعه هستند. همچنین کلبه پیتزا و ساندویچ و البته چند کافی‌شاپ نیز در باری به چشم می‌خورند که بسته به نیارتان می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. منبع: کجارو
#تالار_گردشگری_ایران


مجتمع گردشگری باری

 
  • تشکر
Reactions: moh@mad

FaTeMeH QaSeMi

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
گوینده انجمن
کپیست انجمن
عضویت
31/8/20
ارسال ها
3,251
امتیاز واکنش
43,153
امتیاز
443
زمان حضور
105 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
امکانات تفریحی و ورزشی مجموعهسازندگان مجموعه گردشگری باری تلاش کرده‌اند تا با احداث مکان‌های ورزشی مختلف، روزهایی پر از شادی و نشاط را برای مسافران ساکن در این مجموعه به ارمغان آورندمجموعه گردشگری باری به استخر روباز آب شور و شیرین مجهز است که می‌توانید از شنا کردن در آن لـ*ـذت ببرید. خدماتی همچون ماساژ درمانی، لجن درمانی و نمک درمانی نیز ارائه می شود که می‌توان از آن‌ها بهره برد. ولی اگر اهل شنا هم نیستید، تفریحات دیگری از جمله بیلیارد، تیراندازی، سوارکاری، دوچرخه‌سواری، اسکیت و درشکه‌سواری را نیز می‌توانید امتحان کنید. کودکان نیز می‌توانند از پارک بازی مجموعه استفاده کنند.یکی از تفریحاتی که در گذشته در این مجموعه میسر بود، قایق‌سواری در دریاچه ارومیه بود که متاسفانه هم‌اکنون با توجه به عقب‌نشینی بسیار زیاد آب دریاچه، این کار ممکن نیست.همچنین ممکن است در مناسبت‌های مختلف، مجموعه باری تورهای یک روزه گردشگری برای بازدید از برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری استان نیز برای مهمانان خود برگزار کند.ارزیابی کلیمجموعه گردشگری باری بدون شک یکی از مجهزترین مجموعه‌های رفاهی در شمال غرب ایران است. این نکته که این مجموعه در ابتدا در ساحل دریاچه ارومیه ساخته شده بود و حال به دلیل خشکی دریاچه ارومیه، فاصله زیادی بین مجموعه باری و آب دریاچه افتاده است، حقیقتی است که ممکن است بر جذابیت آن تاثیر بگذارد.اما، باید نیمه پر لیوان را هم دید. اگر قصد سفر به آذربایجان غربی را دارید، هنوز هم اقامت در باری می‌تواند برای شما جذاب باشد. چرا که علاوه بر این که مجبور نیستید کل شبانه‌روز را در فضای شهری به سر ببرید، با یک مجموعه رفاهی مدرن و مجهز نیز رو به رو هستید که می‌تواند اقامتی بسیار لـ*ـذت‌بخش را برای شما فراهم سازد.
منبع: کجارو
#تالار_گردشگری_ایران


مجتمع گردشگری باری

 
  • تشکر
Reactions: moh@mad
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا