خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
خون آشام های واقعی را بشناسید
بیشتر خون آشام ها را در فیلم های ترسناک دیده ایم ولی یک سوال که آیا خون آشام واقعی هم وجود دارد ؟ اگر خون آشام واقعی وجود دارد در کجا و چگونه زندگی می کند ؟ تصویری که بیشتر افراد از خون آشام ها در ذهن دارند، دراکولایی با دندان هایی غیرطبیعی و ترسناک است که همواره در پی افراد به خصوص دختران جوان است و از خوردن خون لـ*ـذت می برد.
بسیاری بر این باورند که خون آشام ها و حواشی اطراف آن ها ساخته ذهن بشر است و نمی تواند فراتر از افسانه برود اما آیا خون آشام وجود دارد؟ خون آشام های امروزی چه می خورند و چه سبک زندگی دارند؟ آیا از خوردن خون بیمار نمی شوند؟
خون آشام های واقعی چه شکلی هستند چرا برخی افراد خون آشام هستند؟
بلوغ به گونه های متفاوتی در افراد خود را نشان می دهد؛ گاهی با رشد مو و تغییرات هورمونی همراه است اما گاهی اوقات عده کمی افراد بلوغ متفاوت و عجیبی را تجربه می کنند. به گزارش واشنگتن پست، جامعه آماری کمی از افراد حدود 5000 نفر بر اثر بلوغ شدن میل عجیبی به نوشیدن خون پیدا می کنند.
مانند بسیاری از تحولات عجیب دیگر که طی دوران بلوغ در بدن افراد بوجود می آید، خون خوار شدن این دسته افراد نیز غیر قابل کنترل و امتناع است. دکتر جان ادگار برونینگ، محقق موسسه جورجیا بیشتر عمر خود را به مطالعه بر روی زندگی خون آشام ها گذرانده است.
او در مطالعه ای در سال 2015 نشان داد که خون آشام ها وجود دارند و مانند افراد عادی هستند و ماوراء الطبیعی نیستند. وی در این باره می گوید بلوغ آن ها سبب افزایش میل آن ها به نوشیدن خون می شود و خود در آن دخیل نیستند. در واقع این حالت غیر طبیعی آن ها از عملکرد نادرست و ناقص انرژی در بدنشان بوجود می آید. دکتر برونینگ بر این باور است هنگامی که خون آشام ها خون می خورند احساس بهتری خواهند داشت و به همین ترتیب دست از این کار برنمی دارند.
خون آشام های واقعی چه شکلی هستند؟
بر اساس یافته های دکتر برونینگ،. خون آشام ها از نوعی بیماری رنج می برند که از دوران بلوغشان شروع می شود و میل به خون خواری را در آن ها بوجود می آورد. اگر به آن ها خون نرسد، ضعیف می شوند، سرشان گیج می رود و شکمشان از گرسنگی به صدا در می آید و در نهایت سردردهای شدید امانشان را می برد.
خون آشام که در دنیای ما زندگی می کنند
بسیاری از خون آشام های امروزی در تاریکی قابل شناسایی نیستند. گفته می شود که آن ها از ظاهر شدن در مقابل نور خورشید در بیشتر موارد هراس دارند زیرا بدن آن ها مانند نور خورشید درخشان می شود و به همین دلیل بیشتر در شب ظاهر می شوند. اگر به آن ها خون نرسد مانند این است که به آن ها غذا نرسیده است و رفتاری مشابه انسان هنگام بروز گرسنگی نشان می دهند. اما فراموش نکنید آن ها مانند انسان هستند و تمام ویژگی های حسی و عاطفی انسان ها را به اشتراک می گذارند.
آیا دستاوردهای علمی پزشکی وجود خون آشام ها را تایید می کند؟
استدلال یا توصیف علمی برای وجود خون آشام ها وجود ندارد اما علم پزشکی نیز آن را غیر ممکن نمی داند. دانشمندان و محققان بسیاری قرن ها به بررسی این موضوع پرداختند. به گزارش هافینگتن پست، در علم پزشکی به حالت خون آشامی و خون خواری، سندروم «رنفیلدز» می گویند و به این معناست که افراد مبتلا به این سندروم به طور ناخودآگاه میل به نوشیدن خون دارند.
بنابر مطالعه ای در سال 2011 در این باره، افراد مبتلا به سندروم رنفیلدز معمولا در دوران کودکی تجربه مرتبط با خون داشته اند به طوری که از دیدن خون یا نزدیک شدن به آن هیجان زده شده اند و در سن بلوغ این هیجان آن ها نسبت به خون بیشتر شده است. گفته می شود که این سندروم از نوعی بیماری روانی ناشی می شود و ممکن است از کنترل فرد خارج باشد.
بسیاری اوقات خون آشام ها برای درمان خود نزد پزشک می روند تا این حالت غیر طبیعی آن ها و میل شدید آن ها به خون خواری درمان شود اما متاسفانه تا به حال درمانی به جزء نوشیدن خون موثر نبوده است. برخی دانشمندان بر این باورند که اختلالات ژنتیکی یا بیماری نادر سبب بروز این مشکل در افراد می شود.
بیماری سل و خون اشام شدن
در دوران گذشته بسیاری از پزشکان خون آشام بودن را با بیماری سل در ارتباط می دانستند زیرا در بیشتر موارد افراد مبتلا به سل بر اثر سرفه های مکرر خون بالا می آوردند و گاهی آن خون دوباره به سیستم گوارششان بازمی گشت و گویی که خون خود را می خوردند.
در سال 2002، محققی به نام نیک لین ادعا کرد بیماری خونی پورفیری سبب می شود که افراد مبتلا به آن نسبت به نور خورشید حساسیت شدید داشته باشند و همین موضوع ممکن است شروع داستان گریزان بودن خون آشام ها از نور و پیدا شدن سر و کله آن ها در شب باشد. در حال حاضر، به علت کم بودن علائم این بیماری و آزمایش های عملی ناکافی به طور قطع نمی توان راجع به آن اظهار نظر کرد.
خون آشام ها خون چی افرادی را می خورند؟
طی مصاحبه با برخی خون آشام ها، آن ها اعتراف کردند که اگر به اندازه کافی خون ننوشند، افسرده، بی حال و کرخت و دچار ناراحتی و درد عضلانی می شوند. علاوه بر این، آن ها بر این باورند که خون ها نیز مانند غذاها کیفیت خاص خود را دارند و اگر خونی بی کیفیت باشد آن ها میل کمتری به نوشیدن آن دارند.
به گزارش واشنگتن پست، زنی که خون آشام بود تحت درمان در بیمارستان قرار گرفته بود اما با مصرف هیچ دارویی آرام نمی شد؛ به همین دلیل همسرش کمی از خون خود را برای او آورد تا سیر شود و به زندگی بازگردد.
گفته می شود که خون آشام های واقعی ذخیره خون مصرفی خود را از افراد داوطلب تهیه می کنند؛ به این صورت که یا نزدیکان آن ها خون می دهند و یا افراد دیگر به آن ها خون می فروشند. در جوامع خون آشام ها، اگر فردی خون نیاز داشته باشد و دیگران به او خون ندهند، فرد خاطی از گروه بیرون انداخته می شود.
آیا نوشیدن خون انسان مضر است؟
مطالعات نشان داده است که نوشیدن خون انسان خطر ابتلا به برخی بیماری ها و اختلالات را افزایش می دهد. بنابر مطالعه ای در مجله «علم زنده»، مصرف خون و تکرار این عمل می تواند سبب سمی شدن شدن بدن شود. خون حاوی آهن است و به همین دلیل است که کمی مزه آهن گونه دارد.
زندگی خون آشام های واقعی
اگر بیش از حد نیاز به بدن آهن وارد شود، خطر ابتلا به بیماری هایی همچون آسیب کلیوی، افسردگی، کم آبی، آسیب ریوی و حتی مرگ افزایش می یابد. علاوه بر این، بر اثر نوشیدن خون ابتلا به ایدز، هپاتیت B و C بسیار طبیعی است. گفته می شود در برخی شرایط قبل از مصرف خون یک فرد، خون آشام و فرد اهداکننده هر دو آزمایش خون می دهند تا مشکلی آن ها را تهدید نکند.
منبع: ویستا


خون آشام های واقعی کجا زندگی می کنند؟

 
  • تشکر
  • عالی
Reactions: *NiLOOFaR*، Kimiaa و Mey
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا