خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
سافاری

سافاری معمولا به توری گفته می شود که با شرکت در آن می توانید حیوانات را در زیستگاه طبیعی خود ببینید. مکان های زیادی در جهان وجود دارد که در آنجا گردشگران سافاری های هیجان انگیزی را تجربه می کنند. بدون شک، آفریقا یکی از بهترین مناطق برای سافاری است اما جاههای دیگری هم هستند که می توانند شما را غرق در هیجان کنند. اگر می خواهید سوار بر ماشین، ماجراجویی ای به یاد ماندنی داشته باشید و گیاهان و حیوانات زیادی را ببینید به سافاری بروید. می خواهیم بهترین مکان ها برای تجربه سافاری را معرفی کنیم، الی گشت را همراهی کنید.

هند

هند یکی از بهترین محل های دنیا برای سافاری و رفتن به دل طبیعت است. در سافاری های این کشور می توانید در کوه تبت حیوانات نادر و زیبای پلنگ برفی و ببر سفید ببینید. جنگل ها پر از حیواناتی مثل شیر، مار و گونه های عجیبی هستند که اگر علاقه به حیات وحش داشته باشید دیدن آن ها از نزدیک برایتان بسیار دیدنی است. پارک ملی «رانتامبور» در هند یکی از بهترین محل ها برای دیدن ببر، شغال و دیگر گونه های گیاهی و جانوری است. در این کشور، پارک های ملی زیادی وجود دارد که بسیار بزرگ هستند و در آن ها حیوانات متنوعی زندگی می کنند. می توانید سوار بر فیل شوید و به قلب جنگل های بکر بروید، با این کار هم فیل سواری را تجربه می کنید و هم از طبیعت لـ*ـذت می برید.

تایلند

تفاوت چندانی بین سافاری در تایلند و سافاری در هند وجود ندارد. در هر دوی این سافاری ها می توانید حیوانات و گونه های مختلفی را ببینید. در این کشور حیواناتی را می بینید که انگار بخشی از شهروندان این کشور هستند. درست است که بعضی از حیوانات شاید چندان نادر نباشند که بتوانند باعث شگفتی شما شوند اما دیدن آن ها در حالی که مشغول زندگی طبیعی خود هستند واقعا جالب است. شاید در جاههای دیگر ۵ تا ۱۰ نوع از گونه های مختلف یک حیوان را ببینید اما در تایلند تنوع گونه های مختلف یک حیوان شما را حیرت زده می کند.

آفریقای جنوبی

همه می دانیم که پیشرفته ترین کشور قاره آفریقا، آفریقای جنوبی است. به همین دلیل در این محل می توانید امکانات زیادی برای یک سافاری فوق العاده داشته باشید. پارک ملی «کروگر» به داشتن حیوانات مختلف و متنوع معروف است، در این پارک خود را در بین حیواناتی می بینید که بسیاری از آن ها کشنده هستند. با این حال، در سافری، سفری کاملا ایمن دارید و می توانید بدون هیچ ترس یا نگرانی حیوانات را از نزدیک ببینید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که یک دوربین بردارید و به همراه خانواده یا دوستان خود به طبیعت آفریقای جنوبی بروید و لحظه هایی رویایی را شکار کنید.

استرالیا

استرالیا کوچکترین قاره و زیستگاه کانگروهای دوست داشتنی است. معلوم است که با وجود این کانگروها، همه دوست دارند که سافاری دراین کشور را تجربه کنند. در استرالیا دو پارک ملی به نام «داروین» و «کامادو» وجود دارد که باورنکردنی ترین چشم اندازها را دارند. بدون شک، جذابترین بخش سافاری در استرالیا دیدن کانگروها و شیوه زندگی آن هاست. به غیر از این، در این کشور می توانید شترمرغ سواری هم بکنید!

منبع: الی گشت


thialand 800x500
tiger safari 800x500
africa 800x500
Safari 1170x947


جالب ترین تجربه های سافاری در دنیا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا