خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

*~sarina~*

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/11/20
ارسال ها
1,130
امتیاز واکنش
21,580
امتیاز
418
سن
19
محل سکونت
~شهر فراموشی~
زمان حضور
55 روز 20 ساعت 30 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی - حرف و حدیث ها و اخبار پیرامون کیلیان امباپه اکنون به اوج خودش رسیده است و باید دید که در آخرین روز ها از پنجره نقل و انتقالات، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید دومین پیشنهاد خود را که شامل 170 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو طبق بند هایی بوده است، برای خرید امباپه به پی اس جی داده است و اکنون برخی از منابع معتقدند که پی اس جی این پیشنهاد را پذیرفته و امباپه به زودی راهی رئال مادرید می شود.

پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد/ پرداخت کامل بدهی‌ها

خبر مرتبط


به گفته خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار مارکا که ارتباط نزدیکی هم با فلورنتینو پرز دارد، انتقال امباپه به رئال مادرید قطعی شده است و این بازیکن فردا به طور رسمی قرار است به رئال مادرید پیوندد. همچنین با پذیرفتن پیشنهاد رئال مادرید برای امباپه توسط پی اس جی، این بازیکن دومین خرید گران قیمت جهان فوتبال پس از نیمار می شود.

به نظر می رسد که پاریسن ژرمن بالاخره در حال کوتاه آمدن برای فروش کیلیان امباپه است چرا که خود این بازیکن خواستار جدایی از باشگاه فرانسوی است و می خواهد در رئال مادرید بازی کند. از سویی تنها یک سال تا پایان قراردادش باقی مانده است و بدین ترتیب فروش او منطقی به نظر می رسد.


ادعای خبرنگار مارکا؛ انتقال امباپه به رئال مادرید نهایی شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا