خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
قدرت ذهن قدرتی است که با استفاده از آن می توانیم به تمام خواسته ها و آرزوهای تان برسید.

با توجه به اینکه سوالات زیادی در زمینه قدرت ذهن در قانون جذب از ما پرسیده شده است تصمیم گرفتیم یک مقاله کامل و جامع در مورد قدرت ذهن و روش های استفاده از آن را بنویسیم.

اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چطور می توانید با قدرت ذهن به تمام خواسته ها و آرزوهایی که دارید برسید؟

یا اینکه آیا برای استفاده از قدرت ذهن حتماً باید توانایی خاصی داشته باشیم یا هر کس به این قدرت دسترسی دارد؟

مطمئن هستم شما اهداف و خواسته هایی دارید که دوست دارید به آن ها برسید .

ممکن است این سوال را بپرسید که چطور می توانیم به خواسته ها و آرزوهای مان برسیم؟

فقط و فقط از شما می خواهم اگر به دنبال این هستید که می خواهید از قدرت ذهن و تفکر تان استفاده کنید هر آنچه که در این مقاله را به شما آموزش خواهم داد را باید در زندگی تان به صورت مداوم و همیشگی تمرین کنید.

تجسم کردن شما را به هدف می رساند :

افرادی که همیشه آن ها را در اوج می بیند و موفقیت آن ها زبان زد است .

چطور می توانند تا به این حد موفق باشند ، آن ها چطور به هدف خود رسیده اند ، آیا تلاش های بی وقفه آن باعث موفقیت آن ها شده است ؟

لازم است بدانید تمامی افراد موفق از یک سلاح مخفی که همه انسان ها آن را دارند ، استفاده می کنند به اسم ذهن . ذهن انسان دلیل تمامی اتفاقات جهان ، اولین قدم برای موفقیت و رسیدن به هدف است . همه انسان ها در طول روز تصوراتی دارند و به خیلی از چیز ها فکر می کنند که ساده از آن ها می گذرند زیرا هنوز از قدرت ذهن خود آگاه نشده اند .

در تیجه می توان گفت اگر به هر چیزی که می خواهید برسید ، فکر کنید و ذهنتان را درگیر آن هدف کنید شک نکنید به خواسته های خود خواهید رسید و از قدرت ذهن خود آگاه می شوید .

خودآگاه با اراده/ ناخودآگاه پر قدرت :

به عقیده روان‌شناسان ذهن به دو قسمت خودآگاه و ناخودآگاه تقسیم می‌شود. ذهن خودآگاه مسئول عملکردهای ارادی است.

مثل اینکه شما اراده می‌کنید مطالعه کنید، تلویزیون تماشا کنید یا از یک بلندی بپرید. ذهن ناخودآگاه مسئول رفتارهایی است که ما اصطلاحا می گوییم دست خودمان نیست.

این بخش تنفس، گردش خون، ضربان قلب و … را در طول خواب و بیداری ما کنترل می‌کند. ذهن خودآگاه دارای اراده است و ذهن ناخودآگاه دارای قدرت است.

باید سعی شود این دو را با هم هماهنگ کرد تا دارای اراده قدرتمند شویم اما آنچه در این بحث برای ما حائز اهمیت است قدرت ذهن است .

چرا که ذهن ناخودآگاه قدرتمند است که با ویژگی‌های منحصر به فرد می‌تواند ما را در پیشبرد اهداف و خواسته‌های‌مان یاری کند.


قدرت ذهن

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
مغز می تواند سروتونین تولید کند :

به عبارتی می توان گفت مغز توانایی این را دارد که خودش ، خودش را تقویت کند . مغز با ترشح سروتونین ( serotonin ) که یک ماده شیمیایی است و باعث افزایش قدرت ذهن می شود ، می تواند خودش را تقویت کند و نیازی به مکمل و دارو ها برای تولید سروتونین ندارد .

اگر میزان سروتونین مغز شما کاهش یابد ، شما نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید و در انجام کارها دچار مشکل خواهید شد و باعث اختلال در زندگی روزمره خود خواهید شد .

اما خبر خوش این است که زمانی که زیر نور خورشید قرار می گیرید ذهن شما می تواند سروتونین تولید کند .

ماساژ برای زنان میزان تولید سروتونین مغز را افزایش می دهد و همچنین ورزش از معمول ترین روش های تولید سروتونین است . در واقع می توان گفت سروتونین برای عملکرد مغز شما بسیار ضروری و مهم است .

خوابیدن به شما کمک می‌کند اطلاعات را به خاطر بسپارید

اگر مجبور هستید اطلاعات زیادی را یاد بگرید، بهتر است کار یادگیری را یک روز قبل از زمانی که به آن اطلاعات نیاز دارید، شروع کنید.

به ادعای دانشمندان، بسیار مهم است که شب قبل از امتحان، خواب خوب و کاملی داشته باشید. تحقیقات نشان داده است اگر یادگیری چیزی را یک روز قبل از امتحان شروع کنید، تأثیر بیشتری خواهد داشت تا اینکه آن را بیست دقیقه قبل از امتحان یاد بگیرید.

وقتی خواب هستید، مغز شما اطلاعاتی که در طول روز به دست آورده را پردازش می‌کند. نحوه‌ی عملکرد آن مثل یک کامپیوتر می‌ماند:

وقتی بقیه‌ی برنامه‌ها را می‌بندید، سیستم اصلی سریع‌تر کار می‌کند. این مسأله در مورد مغز هم صدق می‌کند. وقتی نیازی به کنترل بدن نباشد، مغز اطلاعات را بسیار سریع‌تر پردازش می‌کند.

رنگ قرمز به برنده شدن شما کمک می‌کند :

دانشمندان بریتانیایی به این نتیجه رسیده اند که تیم‌هایی که لباس قرمز رنگ دارند، در مقایسه با سایر تیم ها، شانس بیشتری برای برنده شدن در مسابقه دارند. این مسأله در مورد همه‌ی ورزش‌ها صدق می‌کند، هم ورزش‌های تیمی و هم ورزش‌های انفرادی.

البته اگر حریف شما قهرمان رشته‌ی خودش بوده باشد و بار اولی باشد که شما در یک رقابت شرکت می‌کنید، رنگ قرمز کمکی به شما نخواهد کرد.

اما اگر شانس برابری با حریف تان داشته باشید، رنگ قرمز می‌تواند به شما کمک کند که مسابقه را ببرید. به اعتقاد دانشمندان، علت این مسأله آن است که رنگ قرمز تداعی کننده‌ی چیرگی و برتری است و این چیزی نیست جز قدرت ذهن شما.


قدرت ذهن

 

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
هر وقت چیزی را لمس کنید، دیگر دوست دارید که آن را بخرید :

فروشنده‌های باتجربه می‌دانند که اگر چیزی که می‌خواهند به شما بفروشند را لمس کنید، احساس خواهید کرد که می‌خواهید آن چیز را بخرید.

به همین دلیل است که وقتی می‌خواهید ماشینی را بخرید، به شما اجازه می‌دهند که پشت فرمانش بنشینید و آن را امتحان کنید.

ما حتی آمادگی آن را داریم که برای چیز‌هایی که لمس شان کرده ایم پول بیشتری بدهیم، چون یک بار که آن‌ها را لمس کنیم، از زمان دیگر آن‌ها را مال خودمان تلقی می‌کنیم.

این مسأله از زاویه‌ی دیگری هم صدق می‌کند. اگر اجازه‌ی لمس چیزی را به کسی ندهند، در بیشتر مواقع کسی آن را نخواهید خرید. علت این مسأله آن است که آدم‌ها فکر می‌کنند آن چیز قابل اطمینان نیست و می‌تواند به راحتی بشکند یا خراب شود.

هر کدام از گوش‌های ما چیز‌ها را به شکل متفاوتی می‌شنوند :

به ادعای دانشمندان، گوش چپ ما چیز‌ها را به شکلی متفاوت از گوش راست ما می‌شنود.

گوش‌های چپ و راست ما به خاطر متفاوت بودن وظایف نیم کره‌های مغز، رشد متفاوتی از هم دارند.

در نتیجه، ما صدای حرف زدن را با گوش راست مان و صدای موسیقی را با گوش چپ مان بهتر می‌شنویم.

باورهای خود را اصلاح کنید:

باورها از راه‌های مختلف ایجاد می‌شوند. برخی باورها به انسان کمک می‌کند تا به موفقیت برسد، برخی دیگر نیز او را محدود می‌کند. افراد موفقی که ذهن قوی دارند می‌توانند باورهای محدودکننده را شناسایی کنند و با تلاش برای اصلاح آن‌ها، به موفقیت برسند.

شکرگزاری کنید:

افرادی که همیشه از اتفاقات زندگی شکایت دارند به موفقیت نمی‌رسند؛ زیرا تمام این افکار و احساسات منفی در زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. افراد موفقی که ذهن قوی دارند، به جای منفی‌نگری و فکر کردن به نداشته‌های خود، به خاطر داشته‌های خود شکرگزارند‌؛ بنابراین با شکرگزاری و قدرشناسی می‌توانید قدرت ذهنی خود را افزایش دهید.

زمانی را به فکر کردن و تنهایی اختصاص دهید:‌

همه افراد موفقی که ذهن قوی دارند مدت زمانی را به تنهایی و فکر کردن به کارهای خود اختصاص می‌دهند و در آن زمان برای کارهای خود برنامه‌ریزی می‌کنند. آن‌ها می‌دانند این کار تاثیر زیادی در پیشرفت آن‌‌ها دارد.

منبع: علم ماورا


قدرت ذهن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا