خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,096
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
بدون شک اگر جیمز باند برای انجام برخی از ماموریت‌های خود به پهپاد نیاز داشت، SKEYE Nano 2 FPV می‌توانست نیاز او را برطرف سازد. بعد از استقبال گسترده کاربران، حالا کوچکترین پهپاد دوربین دار جهان آماده ثبت لحظه‌های به‌یاد ماندنی شماست.

روش استفاده از کوچکترین پهپاد دوربین دار جهان یعنی Nano 2 پیچیده نخواهد بود و کاربران تنها با فشردن یک دکمه، می‌توانند آن را برای پرواز آماده کنند. اندازه کوچک و وزن پایین نانو ۲ سبب شده تا این پهپاد بتواند با دقتی بالا پرواز کند. به‌علاوه این محصول جدید با بهره‌گیری از سنسور ژیروسکوپ، توانایی پرواز در ۶ جهت مختلف را دارد.

کوچکترین پهپاد دوربین دار جهان ، ۱۲۹ دلار قیمت دارد

کنترل کردن این پهپاد ۱۲۹ دلاری نیز کار سختی نیست و کاربران می‌توانند به‌کمک کنترلر مخصوص آن یا از طریق شبکه وای فای و گوشی هوشمند، نانو ۲ را به پرواز درآورند. سیستم پرواز این پهپاد کوچک نیز به اندازه‌ای هوشمند هست که در زمانی کوتاه بتوانید آن را همانند افراد حرفه‌ای کنترل کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب نانو ۲، امکان ضبط ویدئوهایی با کیفیت HD است. به‌علاوه این پهپاد با توانایی معلق ماندن در هوا، بسیاری از لحظات شیرین را در قالب یک ویدیو یا تصاویری غیر منتظره‌، ثبت خواهد کرد.

منبع: گجت نیوز


کوچکترین پهپاد دوربین دار جهان به نام نانو ۲ معرفی شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا