خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
تبلت می پد 5 به‌همراه جزئیاتشان منتشر شد
نویسنده: نوید عموزاده
دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
رویداد شیائومی فردا (۱۹ مرداد) ساعت ۱۶ به وقت ایران برگزار می‌شود. به فاصله یک روز تا برگزاری این رویداد، تیزر‌های رسمی به‌همراه ویدئو و جزئیاتی از می میکس ۴ و تبلت می پد ۵ منتشر شده است.
فردا ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۰) از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی و ساعت ۱۶:۰۰ به وقت ایران شیائومی رویداد مهمی برگزار می‌کند که در آن، انتظار می‌رود می میکس ۴ و تبلت می پد ۵ را رونمایی کند. چندی پیش، در گزارشی به دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش می میکس ۴ اشاره شده بود؛ اما امروز در گزارشی از جی‌اس‌ام‌آرنا، شیائومی دو تیزر دیگر در این زمینه به‌اشتراک گذاشته است. در برخی تیزر‌ها، به تبلت می پد ۵ اشاره‌ شده بود و به‌گفته شیائومی، این دستگاه صدای شگفت‌انگیزی خواهد داشت و با کیبورد خارجی و قلم دیجیتال معرفی خواهد شد.

تصاویر فاش‌شده از می میکس ۴ تأیید کردند که این گوشی هوشمند از ماژول مربع‌شکل بهره خواهد برد؛ اما مانند می ۱۱ اولترا صفحه‌نمایشی در پنل پشتی نخواهد داشت. برای ثبت تصاویر نیز انتظار می‌رود از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک لنز پریسکوپ و یک دوربین اولتراواید برخوردار باشد.

شایعات دیگری وجود دارد که به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل با حسگر ISOCELL GN1 سامسونگ اشاره می‌کند، بنابراین، باید تا فردا منتظر بمانیم و ببینیم کدام‌یک به واقعیت تبدیل خواهد شد. تیزر‌های چند روز گذشته کیبورد می پد ۵ را تأیید کردند و اکنون تصویر فاش‌شده درواقع تصویری کامل از این تبلت را با طراحی دوربین دوربین دوگانه، درست مانند تعدادی از گوشی‌های هوشمند می و ردمی نشان می‌دهد.
تبلت می پد ۵ شیائومی با شماره‌مدل M2105K81AC در گیک‌بنچ مشاهده شد که از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ بهره خواهد برد. افزون‌براین، توانست در آزمون تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۰۰۸ و در آزمون چندهسته‌ای امتیاز ۳۲۷۳ را کسب کند. قیمت این دو دستگاه هنوز مشخص نیست و تا زمان رونمایی آن‌ها باید منتظر بمانیم.
دیدگاه شما کاربران زومیت درباره می میکس ۴، می پد ۵ و تیزر‌های منتشرشده چیست؟
زومیت


تبلت می پد 5 به‌همراه جزئیاتشان منتشر شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا