خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
تبلت می پد 5 شیائومی با پشتیبانی از قلم دیجیتال، ۱۹ مرداد معرفی خواهد شد
نویسنده: نوید عموزاده
شنبه, ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰
طبق اخبار منتشرشده، سری تبلت شیائومی می پد ۵ شامل سه مدل می پد ۵، می پد ۵ لایت و می پد ۵ پرو است که هر سه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهند داشت.
مدتی است شایعات مختلفی درباره‌ی می پد ۵ (Mi Pad 5) می‌شنویم و در جدید‌ترین گزارش، شیائومی تأیید کرده است که در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۰) از سری تبلت می پد ۵ رونمایی خواهد کرد.
شیائومی هنوز اطلاعات زیادی درباره‌ی می پد ۵ منتشر نکرده است؛ اما تصویری در ویبو به اشتراک گذاشته که پشتیبانی از قلم دیجیتال در این سری تبلت را تأیید می‌کند. البته هنوز مشخص نیست این قلم همراه با گوشی عرضه خواهد شد یا خیر.
با مشاهده‌ی تصویر می‌بینیم که می پد ۵ فریم‌ مسطح دارد و خط آنتن در یک طرف آن نشان‌دهنده‌ی بدنه‌ی فلزی و اتصال LTE/5G است.
به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، سری می پد ۵ شامل سه مدل تبلت می پد ۵، می پد ۵ لایت و می پد ۵ پرو است که هر سه صفحه‌نمایش ۱۰٫۹ اینچی LCD IPS با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌گیری لمس ۲۴۰ هرتز مجهز خواهند بود.
طبق شایعات، قدرت سخت‌افزاری مدل معمولی و پرو را تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ تأمین خواهد کرد؛ درحالی‌که نسخه‌ی لایت از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ بهره خواهد برد.
تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهد که می پد ۵ در پنل پشت دارای برجستگی دوربین شبیه به می ۱۱ است و همچنین کاور کیبورد با محافظ برای قلم دیجیتال به‌عنوان لوازم جانبی تبلت وجود خواهد داشت.
شیائومی در رویداد ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ۱۴۰۰) علاوه بر می پد ۵، گوشی هوشمند می میکس ۴ را معرفی خواهد کرد و انتظار می‌رود پیش از رونمایی، این شرکت چینی ویژگی‌های بیشتری از این محصولات را منتشر کند.
دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی سری تبلت می پد ۵ شیائومی چیست؟
زومیت


تبلت می پد 5 شیائومی با پشتیبانی از قلم دیجیتال، ۱۹ مرداد معرفی خواهد شد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا