خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

حنانه سادات میرباقری

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/11/19
ارسال ها
1,194
امتیاز واکنش
8,271
امتیاز
283
زمان حضور
40 روز 9 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
تیزر جدید شیائومی به طراحی ظاهری می پد 5 اشاره دارد
نویسنده: یاشار فتحعلی زاده
یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵

شیائومی تیزرهایی از می پد 5 منتشر کرده است که طراحی کیبورد این تبلت هیبریدی و برخورداری آن از قلم استایلوس را نشان می‌دهند.
برخلاف برخی از شرکت‌های تولیدکننده‌ی گجت‌های قابل حمل که تنها توانسته‌اند در برخی از بازار محصولات موفق باشند، شیائومی یکی از شرکت‌هایی است که مانند اپل توانسته است در بازار گجت‌های مختلف از جمله گوشی هوشمند، تبلت و حتی پوشیدنی‌ها مانند دستبند سلامت، سهم قابل توجه و طرفداران بسیاری به دست آورد.
چندی پیش خبری منتشر شد که شیائومی توانسته است با کنار زدن سامسونگ، جایگاه اول پرفروش‌ترین شرکت در زمینه‌ی فروش تلفن هوشمند را به دست آورد. به نظر می‌رسد شیائومی به دنبال کسب چنین جایگاهی در بازار تبلت‌ است و یکی از مراحل رسیدن به چنین جایگاهی، معرفی تبلت می پد ۵ خواهد بود.
طبق گزارش GSMArena، برند محبوب چینی تیزرهایی از می پد ۵ منتشر کرده است که اطلاعات جالبی از این تبلت شیائومی در اختیارمان قرار می‌دهد. در تیزر جدید می‌توان کاور کیبورد می پد ۵ را مشاهده کرد که از لبه‌های گرد برخوردار است. در تیزر دیگری که روز گذشته منتشر شد، سازگاری این تبلت شیائومی با قلم استایلوس تأیید می‌شود.
از اطلاعات دیگری که تیزرها در اختیارمان قرار داده‌اند می‌توان به برخورداری می پد ۵ از بدنه‌ای فلزی اشاره کرد. وجود نوارهای آنتن‌ مشخص می‌سازد که می پد ۵ احتمالا از ارتباطات LTE و حتی 5G پشتیبانی می‌کند. البته پشتیبانی از ارتباطات 5G به تراشه و مودمی بستگی دارد که در می پد ۵ استفاده خواهد شد و هنوز مشخصات سخت‌افزاری این محصول مورد تأیید سران شرکت چینی قرار نگرفته و در حد شایعه است.
شیائومی در نظر دارد سه مدل از می پد ۵ به بازار عرضه کند که متشکل می‌شوند از می پد ۵، می پد ۵ لایت و می پد ۵ پرو. همان‌طور که از نام تبلت‌ها مشخص است، مدل لایت به‌نوعی نسخه‌ی تضعیف‌شده‌ی می پد ۵ و مدل پرو نسخه‌ی بالارده یا پریمیوم سری محسوب می‌شود که البته با قیمت بالاتری در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
قیمت سه مدل متفاوت خواهد بود؛ اما از نظر مشخصات سخت‌افزاری می‌توان شباهت‌هایی میان مدل‌های مختلف سری می پد ۵ شیائومی یافت؛ برای مثال هر سه مدل از صفحه‌نمایش با ابعاد یکسان ۱۰٫۹ اینچ استفاده می‌کنند که پنل IPS LCD دارد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس ۲۴۰ هرتزی بهره می‌برد.
گفته شده است دو مدل استاندارد و می پد ۵ پرو مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ خواهند بود و مدل لایت از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۰ قدرت خواهد گرفت. انتظار می‌رود این محصولات شیائومی در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) برای علاقه‌مندان معرفی شوند.
نظر شما کاربران زومیت در مورد سری جدید می پد ۵ چیست؟ در صورت عرضه‌ی این سری به بازار ایران، علاقه‌مند به خرید کدام یک از مدل‌های سری می پد ۵ هستید یا کدام یک را به اعضای دیگر زومیت پیشنهاد می‌دهید؟ نظر خود را با سایر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.
زومیت


تیزر جدید شیائومی به طراحی ظاهری می پد 5 اشاره دارد

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا