خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

عسل شمس

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/4/21
ارسال ها
188
امتیاز واکنش
6,079
امتیاز
198
محل سکونت
crystal city
زمان حضور
14 روز 10 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
مسائل كوچك را دست كم نگیر چون ممكن است همین مسائل كوچك، گره بزرگی در زندگیت ایجاد كند.
یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.
بدون انجام معامله با دعوت از دوستات درامد دلاری داشته باش
بدون انجام معامله با دعوت از دوستات درامد دلاری داشته باشند.
در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر كند.
احساس می‌كنی بسیار كار می‌كنی و كمتر نتیجه می‌گیری. اما اینطور نیست. چون به همان میزان سطح توقع و انتظارات تو بالا می‌رود. باید به اندازه‌ای كه سعی می‌كنی توقع داشته باشی.
&&&
اختلافی با دوست یا همسرت پیش آمده است كه زندگی عاطفی‌ات را تلخ می‌كند. ریشه‌های این اختلاف را باید پیدا كرد و آن را برطرف نمود. به دیگران كمك كن تا در شرایط مشابه آنها نیز تو را یاری كنند.
مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.
با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.
این ماه ممكن است مجبور شوی خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ كنی. انتخاب یك برنامه یا كار جدید می‌تواند عواقب و مسئولیت‌هایی داشته باشد كه نمی‌توان از آنها گریخت. اما این راه با همه سختی‌هایش پایان خوبی دارد.
&&&
به شكل و ظاهر آدم‌ها نمی‌توان قضاوت كرد. باید در همه حال پشت این ظواهر و درون آدم‌ها را در نظر داشت زیرا درون است كه تعیین كننده خواهد بود.
كارهای فكر ممكن است ذهنت را خراب و آشفته كند بهتر است كمی تحرك داشته باشی. این چند روز، ورزشی را كه دوست داری انجام بده. امروز به تو پیشنهاد می‌شود كه پیاده‌روی، كوهنوردی یا شنا را انتخاب كنی.
ورزش كردن هر چقدر سبك و كم در روز، هم باعت سلامتی جسمت می‌شود و هم روحت را شاداب‌تر می‌كند. ورزشهایی مثل پیاده‌روی، حركات موزون، دوچرخه‌سواری و یا حمل وزنه به اندازه توان بد
جدیت و پشتكار رمز موفقیت توست. همین كه هر كاری را به موقع و دقیق انجام دهی، موجب پیشرفت تو در كار می‌شود و در نتیجه روزبه‌روز وضعیت اقتصادیت هم بهتر خواهد شد.
&&&
وقتی كسی تو را دوست دارد و خالصانه این دوستی را در عمل ثابت كرده است، نباید نسبت به او بی‌تفاوت بود یا دست به كارهایی زد كه او را نسبت به خود دلسرد و مایوس ساخت.
سعی كن با شاد كردن دیگران، فضای خوب و دلچسبی را در محیط خانه یا محل كار به وجود آوری. هر روز غم‌ها و غصه‌ها را برداشتن و به این و آن تعارف كردن، كار پسندیده و مفیدی نخواهد بود.
مراقب سلامتی خود باش و دست به كاری نزن كه عواقب جسمی و روحی نامطلوبی در پی داشته باشد. هیچ كس مثل خودت نمی‌تواند پرستار تو باشد. بنابراین كمتر از دیگران باید توقع داشت.
همیشه مشكلات اقتصادی منشاء دردسرها و گرفتاری‌هاست. باید به نحوی عمل كنی كه دچار چنان بحران‌هایی نشوی. از اسراف و زیاده‌روی دوری كن و بكوش تا سطح درآمد خود را افزایش دهی.


~فال روزانه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰~

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

عسل شمس

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
11/4/21
ارسال ها
188
امتیاز واکنش
6,079
امتیاز
198
محل سکونت
crystal city
زمان حضور
14 روز 10 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
نباید رقیب خود را دست كم گرفت. مشكلات ساده و عادی را نباید دست كم گرفت چون در آینده همین مشكلات كوچك به بحران و اختلافات بزرگ ختم می‌شود.
شاید قدم زدن زیر نور مهتاب با كسی كه به تو آرامش می‌دهد، احساس شادی و سرزندگی به تو بدهد. امتحان كن!!
اگر به استرس و اضطراب بیش از حد داری با دراز كشیدن در آب وان حمام به طور روزانه می‌توانی شدت آنرا كم كرده و كم‌كم به آرامش برسی.
اشتهای سیری ناپذیر تو در زمینه مسائل مالی، نمی‌تواند تو را به چیزهای كوچك قانع كند. برای همین باید به فكر كارهای بزرگ برای رسیدن به یك جهش اقتصادی باشی، پس هوشیار باش تا فرصتها از دست نرود.
&&&
كسی هست كه تو را دقیق می‌شناسد و همیشه در سختی‌ها در كنار تو بوده است اما تو بی‌اعتنا از كنارش می‌گذری. باید قدر او را بدانی و دوباره آبها را به جوی باز گردانی تا امید تازه‌ای در زندگی پیدا كنی.
بهتر است كه دایره زندگی و روابط خود را توسعه دهی. در این راه آشنایی با افراد جدید می‌تواند تو را وارد مرحله تازه‌ای كند. كشف یك رابـ*ـطه جدید به معنای كشف یك دنیای تازه است.
مراقب سلامتی خود باش و از توان خود به اندازه استفاده كن. خود را آنچنان فرسوده نكن كه از پای درآیی زیرا هنوز راه درازی در پیش است و تو كارهای زیادی برای انجام دادن داری.
با مشكل مالی روبرو می‌شوی اما این وضعیت موقتی است. بعد از هر سختی آسانی خواهد بود. این قانون زندگی است و تاكنون تو آنرا بارها تجربه كرده‌ای. بنابراین نگرانی را از خودت دور كن و با استقامت این مرحله را پشت سر بگذار.
&&&
عشق با خود طوفانی دارد كه از آن نمی‌توان گریخت. ممكن است این طوفان در ابتدا یا انتهای آن باشد اما به هر حال بدون طوفان نخواهد بود. اگر سری به سلامت می‌خواهی باید از آن حذر كنی.
اگر با كارهای تزئینی و دستی غریبه نیستی می‌توانی روز مفرحی را برای خودت درست كنی. گاهی بد نیست به هنر رجوع كنی. این بهترین راه تفریح و شادی است.
به میزان ویتامین و كالری روزانه‌ات توجه كن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!
ممكن است روزهای آینده دچار مشكلات مالی شوی. چیزی را كه انتظارش نمی‌رفت اتفاق خواهد افتاد و همین برای تو حیرت‌آور خواهد بود. خود را برای روزهای آینده از هم اكنون آماده كن.
&&&
این پرخاشگری و هیجان ظاهری است. در اعماق او احساس عاطفی رقیق و نابی وجود دارد كه باید آن را كشف كرد. هرگز نمی‌توان براساس ظاهر آدم‌ها قضاوت كرد.
نامه یا خبری می‌رسد كه جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست كه تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌كردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد كرد و نوید خوبی است.
مراقب سلامتی‌ات باش. اگر آنفولانزای مرغی!! بگیری تعجبی نداره چون اصلا مراقب نیستی و فكر نمی‌كنی تو هم ممكنه مریض بشی. ورزش و رژیم غذایی مناسب را فراموش نكن.
افق‌های تازه‌ای در مسیر كاری تو آشكار می‌شود كه بسیار عالی خواهد بود. پس از آن بحران مهم و رنج‌های فراوانی كه بود، آینده خوبی فراروی تو قرار گرفته است.


~فال روزانه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰~

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا