خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,554
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
رستورانی که اشکتان را در می آورد! مراقب باشید

رستوران هاروکوما | Harukoma Sushi

شاید تا حالا برای شما هم پیش آمده باشد که به رستوران می روید، قرار است غذایی را بخورید آن غذا در جلویتان قرار دارد و از شوق، تمام مدت در حال لبخند زدن هستید! البته فورا ذهنتان طرف شکم گردی نرود، ممکن است لبخند شما از جو دوستانه، سرویس دهی عالی و یا چیز دیگری باشد! در شهر اوساکای ژاپن یک رستوران سوشی بسیار معروف به نام هاروکوما (Harukoma) که یکی از همان رستوران هایی است که لبخند را بر لبانتان می نشاند و در آخر هم غمگین می شوید! چرا غمگین؟ چون غذایتان تمام شده! با معرفی این رستوران و غذای آن همراه الی گشت باشید:

غذاهای لذیذ بسیاری در شهر اوساکای ژاپن وجود دارند که باید امتحان کنید اما اگر از طرفداران سوشی هستید، رستوران هاروکوما از آن جاهایی است که وجودش کافیست تا هزاران گردشگر را جذب شهر اوساکا کند. رستوران Tenjinbashisuji Shotengai در شهر اوساکا که یکی از شهرهای هم ژاپن است و در خیابان Tenjinbashisuji Shotengai قرار گرفته است. وقتی که وارد این خیابان می شوید با صف طولانی از افرادی روبرو خواهید شد که در جلوی دری با بنرهای نارنجی رنگ ایستاده اند. خوشبختانه صف زود زود حرکت می کند و معمولا لازم نیست تا بیشتر از ۱۵ دققیه منتظر بمانید.

وقتی وارد رستوران هاروکوما می شوید، محیط آن به نظرتان خیلی شلوغ و پر هیاهو می رسد. در این رستوران حدود ۱۰ سرآشپز زبده در درست کردن سوشی در حال انجام این کار هستند و مرتبا یک رول را به قطعات کوچک تر کات می کنند.

قدم اول به این رستوارن پر جنب و جوش کافیست تا فورا متوجه رفتار دوستانه و خوشایند پرسنل و کارکنان رستوران شوید، البته پرسنل رستوران به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند اما تمام سعی شان را می کنند تا منظور شما را متوجه شوند. حالا بهتر است به سراغ منوی آن بریم.

منوی هاروکوما

اگر به ژاپن سفر کنید و به یکی از رستوران های آن بروید و ژاپنی هم بلد نباشید، احتمالا مجبور می شوید هر چه که در منو می بینید را بدون اینکه بدانید دقیقا با چه چیزی طرفید انتخاب کنید! اما یک کار خوبی که رستوران هاروکوما کرده این است که تمام غذاها به ۲ زبان انگلیسی و ژاپنی نوشته شده است و کاملا مشخص هم قیمت در غذا در جلوی آن نوشته شده است و حتی در جلوی آن یک توضیح کوتاه هم نوشته شده است.

بشقاب های سوشی

سوشی و ساشیمی های این رستوران تا حدی خوشمزه است که هر چقدر بخورید کم است. اولین بشقابی که در جلویتان قرار می گیرد شامل یک ردیف آکامی که گوشت قرمز رنگ ماهی تن است می شود و ردیف دیگر آن شامل یک ردیف صدف است. یکی دیگر از غاهای خوشمزه ی رستوران هاروکوما در اوساکا سوشی تخم مرغ با خرچنگ است، البته طعم آن شاید با مذاق همه سازگار نباشد. شاید این رستوران تاپ ترین سوشی ژاپن را نداشته باشد اما کیفیت آن حرف ندارد و در مورد قیمت غذاها هم باید گفت که قیمت غذاها خوشبختانه خیلی بالا نیست.

منبع:الی گشت

Harukoma
best sushi restaurants osaka japan
odonoghue
Sushi Deluxe at Sushi Ten


رستورانی که اشکتان را در می آورد!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا