خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
با عجیب و غریب ترین وسایل سفر آشنا شوید!

عجیب ترین وسایل سفر

در دنیای امروز، همواره شاهد ساخته شدن عجیب ترین ابزار و وسایلی هستیم که گاهی شما را نه تنها به تعجب می اندازد بلکه به همین خاطر خواستار بیشتری پیدا می کنند. شاید بسیاری از افراد عاشق سفر، پس از اینکه وسایل مورد نیاز و اصلی سفر خود را خریداری کردند، با دیدن این وسایل به فکر خرید آن ها نیز بیفتند. این وسایل عجیب برای سفر هر چند، جزو وسایل ضروری سفر نیستند، اما می توانند لحظه های سفر شما را خاص کنند. تکنولوژی و پیشرفت علم امروزه به کمک عاشقان سفر، گردشگران و جهانگردان آماده است و عجیب ترین وسایل سفر اما در عین حال کاربردی را به بازار روانه کرده اند. در این مطلب الی گشت چندین ابزار و وسیله سفر را که ممکن است شما را علاقه مند به سفر کند، معرفی می کنیم.

قابلیت های ساعت هوشمند

بسیاری از ساعت های هوشمندی که اکنون وارد بازار می شوند، امکان ارسال موقعیت شما را به مخاطبین دارند. در این صورت همانند جی پی اس GPS عمل کرده و اگر با مشکلی روبه رو شدید، می توانید موقعیت خود را برای فرد مورد نظر بفرستید. این ساعت ها خصوصا برای کسانی که آشنایی با محیط اطرافشان ندارند یا کودکان بسیار عالی است. اگر نگران کودکان خود هستید نیز، ساعتی مانند برند دوکی واچ (dokiWatch) می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ردیابی آن ها در طبیعت باشد.

تراک پد یا جی پی اس سکه ای

از عجیب ترین وسایل سفر که می تواند نگرانی را در سفر از شما دور کند، جی پی اس سکه ای یا تراک پد است. این وسیله GPS کوچک در هر جیب یا گوشه از کیف و کوله پشتی شما قرار می گیرد. بسیاری از این تراک پد ها را می توانید درون هر وسیله ای که قیمتی است، قرار دهید. اکثر آن ها، در اندازه های سکه طراحی و ساخته می شوند.

بطری آب تاشو

انسان با شناخت تکنولوژی نانو و همچنین سیلیکون ها توانست ابزاری کاربردی را برای راحتی در زندگی طراحی کند. از عجیب ترین وسایل سفر که امروزه در بازار برای فروش وجود دارد، بطری های آب تاشو است. این بطری ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانید اندازه آن را به دلخواه تغییر دهید. این بطری ها، در مقابل انواع باکتری ها مقاوم بوده و هم تمام مایعات سرد یا گرم را می توانید در آن بریزید.

قفل هوشمند ایربالت | AirBolt

امنید در سفر یکی از دغدغه های مسافران و گردشگران است. همیشه باید مراقب وسایل سفر، چمدان ها، کیف ها و کوله پشتی های سفر بود. امروزه زیاد از گوشه و کنار راجع به دزدی در سفر می شنویم. اینکه چگونه باارزش ترین وسایل دوستانمان را در سفر می دزدند. با این حال، قفل های کوچک سفری متعددی به بازار آمده است اما یک مشکل وجود دارد. قفل های کوچکی که رمزی هستند، برای کسانی که همیشه رمزهای خود را فراموش می کنند، معضل بزرگی محسوب می شوند. قفل هایی که کلید دارند، اکثر در طی جابه جایی های متعدد قفل ان ها گم می شود.

حتی گاهی برای باز کردن این گونه قفل ها باید تمام وسایل و جیب های خود را خالی کنید تا کلید این قفل را پیدا کنید. در نتیجه همیشه دردسر قفل ها همراهتان خواهد بود. از عجیب ترین وسایل سفر که با تکنولوژی جدید همراه است، قفل های ایربالت است. این قفل ها به هیچ کلید یا رمزی نیاز ندارند. قفل های هوشمند به حساب می آیند و با گوشی هوشمند همراهتان رابـ*ـطه مستقیم دارند. اپلیکیشن این قفل را در گوشی خود نصب کنید. اکنون هم می توانید کیف های خود را ردیابی کنید و هم می توانید آن ها را قفل کنید.


با عجیب و غریب ترین وسایل سفر آشنا شوید!

 

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
چادر های سفری معلق | TreePod Camper

شاید شما هم هنگامی که برای کمپینگ یا چادر زدن روانه طبیعت می شوید، با خود مدام می پرسید که کجا چادر را برپا کنید، بهتر است. بعضی از مناطق زمین شیب دارد، بعضی جاها پر از سنگ های ریز و درشت و تیز است. گاهی نگران ورود حشرات و مورچه ها به درون چادر هستید (مخصوصا اگر خوراکی شیرینی درون چادر داشته باشید). گاهی به دلیل بارندگی زمین خیس است. تمام این موارد و البته دلایلی بیشتر باعث ساخته شدن یکی از عجیب ترین وسایل سفر یعنی چادر مسافرتی معلق شده است. در این نوع چادر شما دیگر بر روی زمین نمی خوابید. این نوع چادر بر شاخه های محکم درختان نصب می شود و از زمین فاصله دارد. این چادرها کمی حالت تاب مانند را در هنگام استراحت برای شما تداعی می کنند و اگر محیط مناسبی برای نصب آن ها پیدا کردید، بسیار عالی هستند.

دمپایی چمنی برای سفر

یکی از عجیب ترین وسایل سفر که برای خرید روانه بازار شده است، دمپایی های است که در کف خود چمن دارد. به طوری که انگار پای خود را مدام بر روی چمن می گذارید. هر چند که برای ساخت آن از موادی استفاده شده است که از چمن نیز نرم تر و راحت تر باشد. با داشتن این دمپایی و صندل به هر نقطه که قدم می گذارید، انگار پا بر روی چمن می گذارید.

ماسک و روسری ریش مانند

فصل زمستان نزدیک است و بسیاری از افراد به مناطق پر برف سفر می کنند. مکان های سرد همیشه افراد زیادی از جمله کوهنوردان و ورزش کاران را به خود جذب می کند. حتی در بسیاری از شهرها نیز آب و هوا کم کم در فصل های پاییز و در نهایت در زمستان سرد و پوشاندن سر و صورت واجب می شود. در این زمینه یک شرکت نوعی کلاه و روسری به بازار داده است که شبیه به ریشی بلند است. به این نوع پوشاننده سر و صورت بیراسکی می گویند. این نوع شال شما را گرم نگه داشته، در عین حال به شما ظاهری عجیب می دهد.

تی شرت نشان دهنده وای فای

یکی از عجیب ترین وسایل سفر و امکانات لازم در دنیای امروز، دسترسی به اینترنت و ارتباط با دنیای مجازی است. در سفر به کشورهای دیگر، شاید بخواهید که از جاذبه های اطراف خود مطلع شوید یا اینکه به کارهای اینترنتی خود بپردازید. در این صورت پیدا کردن مکانی که اینترنت وای فای داشته باشد می تواند به یک مشکل تبدیل شود. طراحان و دانشمندان، لباسی را طراحی کرده اند که به شما وای فای های اطرافتان را نشان دهد. در این صورت اگر وای فای در اطراف شما وجود داشته باشد به شما نشان می دهد و در نتیجه دیگر نیازی به گشتن با موبایل ندارید. تنها کافیست به تی شرت خود نگاهی بیندازید.

لباس USB دار خنک کننده

از عجیب ترین وسایل سفر که شاید به فکر خرید آن بیفتید، لباسی است که چندین کاربرد دارد. به جز لباس بودن، می توانید لوازمی همچون لپ تاپ خود را با آن شارژ کنید. اگر هم گرمتان شد، تهویه و کولر لباس را روشن کنید تا بادی خنک به شما بوزد. این لباس در گرمای تابستان و در سفر به مناطق گرم و طبیعت می تواند بسیار کاربردی باشد.

چمدان اسکوتر | Scooter Luggage

ایده پیدایش چمدان اسکوتر بسیار ساده شکل گرفته است. شما همیشه باید چمدان سنگی ن خود را حمل کرده یا با خود بر روی زمین بکشید. حال تصور کنید که این چمدان سنگین، شما را با خود بکشد! یعنی جای خود و چمدانتان را با هم عوض کنید. در این صورت یک چمدان اسکوتر خواهید داشت. از عجیب ترین وسایل سفر در دنیای امروز که شاید در آینده بیشتر شاهد آن در فرودگاه ها و ترمینال ها باشیم. این چمدان همانند یک اسکوتر به شما امکان سریع ترحرکت کردن را هم فراهم می کند.

چترهای جدیدی به نام نامبرلا | Nubrella

یکی از محدودیت هایی که چتر با خود به همراه می آورد، درگیر کردن دست های شماست. در روز های بارانی باید چتر را با دست خود نگه دارید. در نتیجه اگر به این موضوع فکر کنید، این موضوع یک محدودیت خواهد بود. نامبرلا از عجیب ترین وسایل سفر اما کاربردی است که جلوی خیس شما را در زیر باران می گیرد. در عین حال به دلیل اینکه نیاز به نگه داشتن آن ندارید، آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. این چتر بر روی کوله و شانه شما وصل می شود و می ایستد و برای سفر به مناطق بارانی یا کمپینک فوق العاده است. اگر دوچرخه سواری می کنید، اگر به عکاسی در باران می پردازید یا در هر موقعیت دیگری نامبرلا به کمک شما خواهد آمد.

جوراب های ضد حشره

از عجیب ترین وسایل سفر در دنیای امروز برای طبیعت گردان جوراب های ضد حشره است. با پوشیدن این جوراب ها نه تنها پاهای خود را در مقابل سرما گرم می کنید، بلکه باعث دور شدن حشرات مزاحم از خود می شوید. با این جوراب ها دیگر نیازی به کرم های دور کردن حشرات ندارید.

منبع: الی گشت


با عجیب و غریب ترین وسایل سفر آشنا شوید!

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا