خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

~XFateMeHX~

کاربر برتر
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/4/20
ارسال ها
7,079
امتیاز واکنش
10,095
امتیاز
428
زمان حضور
35 روز 22 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرکت‌های برتر، همیشه به دنبال راهی جدید در ارائه‌ی تبلیغات جذاب و جلب توجه مخاطبان بوده‌اند و معرفی نمونه‌های مفهومی یکی از این روش‌ها محسوب می‌شود که علاوه بر اثبات سطح فناوری هر برند، باعث حضور کم‌هزینه‌ی آن‌ها در رسانه‌ها می‌شود. گاهی شرکت‌های خودروساز لوکس، در طراحی یک قایق تفریحی همکاری می‌کنند، نظیر آنچه در قایق لکسوس و یات بوگاتی شاهد بودیم و قبلا در زومیت به آن‌ها پرداختیم، اما حالا به نظر می‌رسد طراحی موتورسیکلت‌های مفهومی، می‌تواند بازخورد خوبی برای آن‌ها داشته باشد.

مدتی قبل یک طراح صنعتی مشهور که معمولا برای پروژه‌های بزرگ هالیوودی کار می‌کند، بر مبنای برند اصیل لوتوس اقدام به طراحی موتورسیکلت کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. دنیل سیمون، متولد آلمان است و سال‌ها برای فولکس‌واگن، لامبورگینی و بوگاتی به عنوان طراح ارشد کار کرده، اما استودیوی او هم‌اکنون به صورت مستقل فعالیت می‌کند و در پروژه‌های متنوعی همچون طراحی خودروهای فرمول یک شرکت دارد.

دیگر طرح مشهور سیمون، خودرویی است که با برند شورولت و الهام گرفته شده از فیلم ترون: میراث (Tron: Legacy)، معرفی کرد.

به‌تازگی یک طراح اهل روسیه به نام بوروف که با اسم BUROV ART در اینترنت شناخته می‌شود، با الهام از طرحی که سیمون برای موتورسیکلت لوتوس داشت، اقدام به معرفی مدل C-01 کرده است. این موتورسیکلت مفهومی زردرنگ، بر مبنای ابرخودروهای کونیگزگ طراحی شده است و لوگوی این برند را روی بدنه‌ی خود دارد.

منبع: زومیت


موتور سیکلت مفهومی، با برند کونیگزگ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا